Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бутало с един сегмент + и -

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бутало с един сегмент + и -

    Колеги понеже ще правя основен ремонт на мотора и се замислих дали да не сложа едно бутало с един сегмент, гледам че има и какви са плюсовете на този вид бутала спрямо нормалните с 2 сегмента ?
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

  • #2
    От: бутало с един сегмент + и -

    С един сегмент има повече мощност във високите обороти,
    а с 2 сегмента има повече мощност в ниските.
    Относно износването на цилиндъра, не знам дали е по-добре с 1 или 2 сегмента .
    Последно редактирано от viki terzieva; 29-06-10, 21:33. Причина: Отрицателната частица "не" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не знам"

    Коментар


    • #3
      От: бутало с един сегмент + и -

      Ммм интересно ! Аз предполагам, че единият сегмент няма да е много надеждна работата
      Последно редактирано от viki terzieva; 29-06-10, 21:32. Причина: Моля, използвайте главни букви!

      Коментар


      • #4
        От: бутало с един сегмент + и -

        Мисля че ги слагат на по-високооборотни двигатели поради намаленото триене.
        Последно редактирано от Мир0; 26-06-10, 22:10.
        Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

        Коментар


        • #5
          От: бутало с един сегмент + и -

          Слагат ги на двигатели, които развиват над 8 000 оборота.
          Ако моторът ти е с оборотомер до 12 000 примерно...
          Най-спокоЙно може да му сложиш един сегмент.
          Но няма да има много сила в ниските, но за сметка на това във високите ще върви повече.
          Последно редактирано от viki terzieva; 29-06-10, 21:31. Причина: най-спокойно

          Коментар


          • #6
            От: Бутало с един сегмент + и -

            Буталото с един сегмент обикновено се ползва при по-малките кубатури, заради това, че триенето със стената на цилиндъра е по-малко, масата му е по-малка и съответно има по-малка механична загуба. Недостатъка е, че един сегмент уплътнява по-малко от два, но това се усеща само на ниски обороти. Износването на един сегмент също е по-интензивно.
            С два сегмента обикновено са буталата на по-големите кубатури и на ниско оборотните двигатели.
            250 двутактовите кросаци вдигат над 11 хил.об./мин, но са с два сегмента, така че оборотите не са ограничение за броя на сегментите.
            Аз бих предпочел бутало с два сегмента, особено за ендуро.
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              От: Бутало с един сегмент + и -

              При пложение че не се състезаваш бутало с два сегмента.

              Коментар


              • #8
                Re: Бутало с един сегмент + и -

                А за да не отварям нова тема искам да попитам тук. Може ли на на мотор, който е с 2 сегмента да се сложи с 1 и обратното?
                Последно редактирано от viki terzieva; 25-02-11, 16:34.

                Коментар


                • #9
                  От: Re: Бутало с един сегмент + и -

                  Първоначално публикуван от maistoe Преглед на мнение
                  А за да не отварям нова тема искъм да попитам тук. Можели на на мотор който е с 2 сегмента да се сложи с 1 и обратното?
                  Може, стига да е за същия модел.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бутало с един сегмент + и -

                    Може аз така направих
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бутало с един сегмент + и -

                      Да, няма да има никакъв проблем, даже почти всички правят така , даже това с единия се води за реЙсингово
                      Последно редактирано от viki terzieva; 25-02-11, 16:33. Причина: Моля, използвайте главни букви!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бутало с един сегмент + и -

                        Балканчето ми имаше само един сегмент ,но не защото беше спортно а бях загубил другия .А да питам по темата някой може ли да ми каже къде се продават тези бутала с един сегмент и дали има за КДХ 200.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бутало с един сегмент + и -

                          Виж в ебей имаше едни немски за кдх125 предполагам,че и за 200 ще има. Вьосинг с двойно "с" мисля ,че бяха даже един колега от форума също ги продаваше с вертекс ама не помня точно кой беше. Сега ще си проверя съобщенията и ако не сЪм ги изтрил ще ти дам ника му.



                          http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=28301 това е линк към профила му. Цените не бяха много по-високи отколкото в ебей така,че ако ги има налични си заслужава. Ако ли не вече аз лично бих си го поръчал лично и спестил 40-50лв. Тук вече всеки сам си решава
                          Последно редактирано от viki terzieva; 25-02-11, 16:32. Причина: "Сам" е прилагателно, а "сЪм" е глагола!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бутало с един сегмент + и -

                            Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнение
                            виж в ебей имаше едни немски за кдх125 предполагам,че и за 200 ще има. Вьосинг с двойно "с" ...
                            Wossner са буталата.
                            За КДХ200 едва ли ще има модел с един сегмент.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бутало с един сегмент + и -

                              А какво ще кажете за отвора на гърба на буталото?
                              Специално за модела цр 125 съм разглеждал какви ли не бутала. На Висеко имат модел бутало с 2 сегмента и без отвор, като в същото време това бутало е доста скъпо. Много ми е интересно какво ще стане, ако си сложа такова бутало на цр-а - с 2 сегмента и без отвор.
                              За тях споменават "удължен живот", обаче колко чувствително ще падне мощността се чудя?!
                              И друго - ако му направя отвор като фабрично дали ще издържи, т.е. дали няма да стане по-рехаво от "рейсингово"?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X