Колеги понеже ще правя основен ремонт на мотора и се замислих дали да не сложа едно бутало с един сегмент, гледам че има и какви са плюсовете на този вид бутала спрямо нормалните с 2 сегмента ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бутало с един сегмент + и -
Свий
X
-
От: бутало с един сегмент + и -
С един сегмент има повече мощност във високите обороти,
а с 2 сегмента има повече мощност в ниските.
Относно износването на цилиндъра, не знам дали е по-добре с 1 или 2 сегмента .Последно редактирано от viki terzieva; 29-06-10, 21:33. Причина: Отрицателната частица "не" се пише ВИНАГИ отделно от глагола - например "не знам"
-
-
От: бутало с един сегмент + и -
Слагат ги на двигатели, които развиват над 8 000 оборота.
Ако моторът ти е с оборотомер до 12 000 примерно...
Най-спокоЙно може да му сложиш един сегмент.
Но няма да има много сила в ниските, но за сметка на това във високите ще върви повече.
Коментар
-
От: Бутало с един сегмент + и -
Буталото с един сегмент обикновено се ползва при по-малките кубатури, заради това, че триенето със стената на цилиндъра е по-малко, масата му е по-малка и съответно има по-малка механична загуба. Недостатъка е, че един сегмент уплътнява по-малко от два, но това се усеща само на ниски обороти. Износването на един сегмент също е по-интензивно.
С два сегмента обикновено са буталата на по-големите кубатури и на ниско оборотните двигатели.
250 двутактовите кросаци вдигат над 11 хил.об./мин, но са с два сегмента, така че оборотите не са ограничение за броя на сегментите.
Аз бих предпочел бутало с два сегмента, особено за ендуро.2010 CRF 250 R
Коментар
-
Re: Бутало с един сегмент + и -
А за да не отварям нова тема искам да попитам тук. Може ли на на мотор, който е с 2 сегмента да се сложи с 1 и обратното?Последно редактирано от viki terzieva; 25-02-11, 16:34.
Коментар
-
От: Re: Бутало с един сегмент + и -
Първоначално публикуван от maistoe Преглед на мнениеА за да не отварям нова тема искъм да попитам тук. Можели на на мотор който е с 2 сегмента да се сложи с 1 и обратното?2010 CRF 250 R
Коментар
-
От: Бутало с един сегмент + и -
Виж в ебей имаше едни немски за кдх125 предполагам,че и за 200 ще има. Вьосинг с двойно "с" мисля ,че бяха даже един колега от форума също ги продаваше с вертекс ама не помня точно кой беше. Сега ще си проверя съобщенията и ако не сЪм ги изтрил ще ти дам ника му.
http://www.offroad-bulgaria.com/member.php?u=28301 това е линк към профила му. Цените не бяха много по-високи отколкото в ебей така,че ако ги има налични си заслужава. Ако ли не вече аз лично бих си го поръчал лично и спестил 40-50лв. Тук вече всеки сам си решаваПоследно редактирано от viki terzieva; 25-02-11, 16:32. Причина: "Сам" е прилагателно, а "сЪм" е глагола!
Коментар
-
От: Бутало с един сегмент + и -
Първоначално публикуван от bascho Преглед на мнениевиж в ебей имаше едни немски за кдх125 предполагам,че и за 200 ще има. Вьосинг с двойно "с" ...
За КДХ200 едва ли ще има модел с един сегмент.2010 CRF 250 R
Коментар
-
От: Бутало с един сегмент + и -
А какво ще кажете за отвора на гърба на буталото?
Специално за модела цр 125 съм разглеждал какви ли не бутала. На Висеко имат модел бутало с 2 сегмента и без отвор, като в същото време това бутало е доста скъпо. Много ми е интересно какво ще стане, ако си сложа такова бутало на цр-а - с 2 сегмента и без отвор.
За тях споменават "удължен живот", обаче колко чувствително ще падне мощността се чудя?!
И друго - ако му направя отвор като фабрично дали ще издържи, т.е. дали няма да стане по-рехаво от "рейсингово"?
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар