Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

    имам проблем с нивото на карбуратора и незнма на колко да го настроя. Модела е микуни изхода към цилиндъра е 27мм а най близкия модел е 28 затова предполагам че е такъв. Мотора е 200цц 2т ако има значение


    някой знае ли колко мм трябва да е нивото в чашката на карбуратора или колко cm3 ? на усет и на каране достигнах някакво приемно ниво но баирче още се мъчи мотора. Проблема е някъде от там защото преди да го разглобя направо преливаше в картера

  • #2
    От: Ниво на карбуратом Микуни ТМ 28

    Има един хитър метод кога да затваря иглата: карбуратора е свален и му източваш всичкия бензин; слагаш едно маркучле свързано към накрайника от който влиза бензина; обръщаш карбуратора с главата надоло и духаш в маркучлето - трябва да не минава въздух тъй като тежестта на поплавъците затваря иглата; накланяш бавно задната част на карбуратора надоло и продължаваш да надуваш с устата но не силно; когато наклона стане около 60 градуса трябва да започне да се отваря иглата и да преминава въздух.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      От: Ниво на карбуратом Микуни ТМ 28

      Благодаря , ще ми е полезно ако някой незнае какво трябва да е точното ниво.
      проблема във това е че немога да преценя колко трябва да е количеството течност зада са толкова вдигнати плавъците и ще е трудно да направя провекра ( като затворя карборратора пусна бензина и после го отворя) понеже като е пълен с вода се вдигат по рано (имат по добра плавателност ) отколкото в бензин.
      Но ако няма друга информация така ще е . Мерси

      Коментар


      • #4
        От: Ниво на карбуратом Микуни ТМ 28

        момента с нивото е много тънък така,че се запаси с търпени и започвай. Но няма да е зле да кажеш какъв е проблема.Дали затваря по рано иглата или ти релива бензин от преливника. От опит съм стигнал до извода, че намляш нивото доката камерата започне да остава празна. Настройката се прави задължително с бензин. След като иглата започне да не пуска гориво в камера почваш бавно да повишаваш нивото. По принцип почти няма разлика в нивото което се получава до един момент в , който видимо се повишава нивото на бензина в поплаваковата камера. Ето това е твоето ниво Поздрави . Ако нещо се окаже,че карбуратора ти не е добре варианта е нов. Аз на Кейхи РЕ28 си играх с нивото 2 месеца и все рано или късно преливаше. Оказа се,че иглата не е наред беше и умекнала пружинката.нова игла със щифт и доставка до бургас излизаха 90лв. за 110лв си купих цял карбуратор окомплектован със всичко готов за монтаж.

        http://cgi.ebay.com/ebaymotors/PE28-...Q5fAccessories

        Коментар


        • #5
          От: Ниво на карбуратом Микуни ТМ 28

          зада регулирам нивото трябва да кривя пластинката на поплавака за която е захваната иглата , та неискам да я кривя много много че ще се счупи ,
          проблема е че първоначално заглкъхваше нещо нещеше да пали и бях решил че се е запушил така го разглобих киснах го в бензин с един въсдушейн компресор му продухах жиклюрите тях не съм и пробвал да ги одвивам. След сглобяването му почна да прелива направо в картере и се дави, след което го свалих го малко за проба имаше промени в поведението на маотора но нивото беше над чашката , после я свалих още но моента беше такъв че е прекалено ниско и неможеше да засмуква достатъчно гориво, та го вдигнах, сега е 4-5мм под ръба на чашката.

          Проблема сега който го прави е че на някакво нанагорнище ( не баир) просто малко да е по стръмно и примерно си на 3та и ми да деш газ , мотора почва да ускорява но стига в едни обороти в който се мъчи, държи ги тях в зависимост от баира ако е по голям по тълго време ако е малък по малко на равно не се усеща това забавяне , и след това влиза във високите обороти и си върви нормално. Та няма го този преход , ак овърна втора със газ си скача веднага и тегли после 3та 4та ...

          Сменяйки нивото на карбуратора усещам че този момент намалява , може проблема и да е в "атаките" - клапите м/у цилиндъра и ауспуха но искам първо да съм сигурен че карба е като хората преди да гледам там.

          Въздушния филтър е пран и смазан.

          Другото което мисля че може да е от клапите след карбуратора - имат еластичност като ги махна седят леко открехнати и не съм сигурен дали трябва да е така или нетрябва да има пролуки между листовете.

          Както и на схемата на карбуратора е указано че има едно маркуче което идва от горната част на входа на въздуха и влиза в долната част на чашката, при мен някой ги е запушил с винчета.


          сега като си мисля ако го въстановя този кръг юе му е по лесно да засмуква и можеби с по ниското ниво което бях постигнал нямаше да има проблем , но дефакто за момента само кадая.

          Коментар


          • #6
            От: Ниво на карбуратом Микуни ТМ 28

            При нормално положение, клапите които са между карбуратора и цилиндъра трябва да са затворени. За нивото шом ти пълни картера значи не ти затваря иглата. Наистина нивото се регулира от тази пластинка на, която се закача иглата. При тебе се получава давене на мотора , но може наистина и KIPS-а да не работи правилно. Но според мен преди да ти напълне картера трябва да текне бензин от преливника на карбуратора. Провеи дали не е попаднало някое боклуче под иглата и да и пречи да спре притока на бензина. За тази видия не знам за какво е ако качиш снимки все някой тук ще ти каже за какво е. Но предполагам,че е отдушника бензиновата камера. Ако е това трябва да има маркуч изведен някъде покрай този на преливника.

            Коментар


            • #7
              От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

              мойте не са затворени но са еластични доста незнам като влезнат в гнездото на цилиндъра не се притискат , като съм сигурен че нивото е добре ще ги мисля и тях.
              всичко на карба е прочистено течеше и от преливника но просто дебита на преливника е много малък сравнение с депита който минава през иглата и ...

              днес го покарах още малко мотора и забелязах че след като му дадеш повече газ и я пуснеш почва да пляка през ауспуха или да "издиша" предполагам че това идва от навлезни не изгорели газове във резонатора които в последствие се възпламеняват. Но коя е причината това да става много безин от карба или клапите нещо ?


              това е схемата на карба http://www.pieces-suz.com/shop_zoom....0_DP030809.png

              а това е информация която успях да намеря за него http://www.mikuni-topham.de/DEUTSCHS...TM27-8006.html

              но незнам това 13мм не е ли твърде малко ? и въобще отнася ли се за нивото на бензина ?


              тука също има някаква спецификация но невиждам кое се отнася за нивото
              http://www.allensperformance.co.uk/exp-tmx.html

              Коментар


              • #8
                От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                Schwimmerstand трябва да е нивото на поплавъка. 13мм зависи как се мерят. Предполагам, че като пуснеш бензин и след като затвори поплавъка се сваля поплавковата камера и се мери от горният й ръб до нивото на бензина който е вътре без да остават поплавъците в него.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                  [........ ще ми е полезно ако някой незнае какво трябва да е точното ниво.
                  проблема във това е че немога да преценя колко......... [/QUOTE]
                  Здравей колега.
                  При мен също имаше такъв етап на настройки и ще ти кажа какво съм правил, а ти ще си решиш сам кое ще е правилно. Става въпрос за същия мотор но 125 сс.
                  Абсолютно идентично налят догоре картер с бензин, дави при първото палене и иска бутане яко за да заработи - поръчах клапан от сузуки - 70 кинта с доставката. От тук проблема не се реши - докато не се напълни картера, бензина си върви и чак накрая спира като спре да пада нивото в поплавковата камера. Оказа се износена игла и главен жигльор и аз просто смъкнах иглата възможно най ниско/вървежа намаля естествено , но пали супер и не дави и не пълни картера/. След като реших този проблем се разбъзика нивото в поплавковата камера - не знам кога стана и как????? Предполагам клапана който сложих е една идея по висок някякси. Като резултат от това бензина почна да тече от преливника на карбуратора - много неприятно - разхода е невероятен докато се усетиш! Следва 20 пъти сваляне и качване докато го нацелих.
                  Това ми се е случвало.
                  По принцип пластинката в онази част която натиска иглата трябва да е наравно с останалата по-голяма част - това е по каталог и ако някой не е бъзикал нещо. Мисля си, че иглата ти е износена и жигльора . За клапите - нямат отношение освен, че трябва профилактика и почистване иначе ще пишем и къде се правят нови - да не дава господ.
                  Поздрави и пиши като решиш проблемчето
                  Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                    petpet75

                    пипано е нещо понеже в камерата има само един поплавък а не два, затова мисля че и иглата е сменяна явно с по къса изатова го има този проблем. просто винаги като го спра мотора е капело гориво но тогава си вървеше нормално и не съм му обръщал внимание. Иначе иглата затваря , беше скъсан оринга на мястото където затваря иглата та го смених .
                    ти след като си го настроил можеш ли да кажеш горе долу колко мм под ръба на чашакта ти е нивото на бензина в момента

                    Проблема е че по голямата част от информацията в гоогле е на немски за този модел и немога да се ориентирам как да търся.
                    Точния модел е mikuni TMX27 на карборатора, та някой ако поразбира немски може да пробва какво ще излезе


                    то тогава остава да се мъча да изкопам от някъде по подробна информация

                    Димитър ще пробвам да го оставя на 13мм както ти каза и след това ще видя на какъв наклон ще почне да тече за проверка та дано стане... но това ще мога да го направя чак в събота.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                      Накрая бях на принципа "проба-грешка". Идея си нямам, но със сигурност не е както го дават - малката част на пластината да е наравно с останалата основна част от нея. Междудругото моя е от тия на които смукача е с лостче което се мовдига, а не е с издърпване. Обаче си мисля, че с това изключение карбовете са еднакви.

                      П.П Радвам се, че си успял да върнеш към живот мотора!
                      Последно редактирано от petpet75; 22-06-10, 16:30. Причина: допълване
                      Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                        [QUOTE=NeoBoss;1200758]petpet75

                        ти след като си го настроил можеш ли да кажеш горе долу колко мм под ръба на чашакта ти е нивото на бензина в момента


                        Ми при мен нивото е следното. Когато пуснеш бензина и иглата затвори. Изкарваш камерата и в нея има едно отворче,което е по надолу от горния ръб мисля,че в задния край но може и в предния да е несъм сигурен. Та при мен нивото е малко под този отвор.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                          Нивото със хиляди зор го нагласих на 13мм така както каза димитъри проблемите изчезнаха , спря да киха спря да се дави

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ниво на карбуратор Микуни ТМ 28

                            ами честито тогава дълги безаварийни километри

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X