Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

    Здравейте,
    тези дни си взех Кит за мотора ми (Aprillia RX 50 - 1996 г.). Днес реших да започна да го монтирам, но излезе един проблем, след като свалих старото бутало и сложих новото, когато дойде ред на сегментите единия влиза както си трябва в улея и си се движи нормално, но другия се движи що годе нормално, но когато се опитам да го стисна да може да влезе цилиндъра, не става. Празното място на сегментите е където трябва на пъпките на буталото, но пак не ще мазах с масло, но нищо не става Някой да има някаква идея как може да стане номера?

  • #2
    От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

    Да не са разменени сегментите?
    По цялата ли окръжност не влиза или задържа само на определено място?
    Пробвай да го претърколиш сегмента външно по буталото в канала, за да видиш потъва ли еднакво навсякъде и дали не задържа някъде.
    Ако не потъва,премери дълбочината на канала, ако и тя е добре дали пък канала не е с трапецовидна форма или замърсен с нещо.
    Пъпката да не е по-голяма от необходимото.
    Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:23.

    Коментар


    • #3
      От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

      Първоначално публикуван от R3sp3k7_ Преглед на мнение
      Здравейте,
      тези дни си взех Кит за мотора ми (Aprillia RX 50 - 1996 г.). Днес реших да започна да го монтирам, но излезе един проблем, след като свалих старото бутало и сложих новото, когато дойде ред на сегментите единия влиза както си трябва в улея и си се движи нормално, но другия се движи що годе нормално, но когато се опитам да го стисна да може да влезе цилиндъра, не става. Празното място на сегментите е където трябва на пъпките на буталото, но пак не ще мазах с масло, но нищо не става Някой да има някаква идея как може да стане номера?
      Да не е ремонтен размер? Аз бих му поразпилил ключа, ако е за малко - примерно милиметър.

      Коментар


      • #4
        От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

        Пъпките на буталото, както ги наричаш обикновенно са бронзови щифтове, които се набиват в отвор малко по-малък от техния диаметър. Понякога се случва, когато се набива единият щифт, да се деформира преградата между каналите на сегментите. Това води до стесняване на единия от каналите (наи-често долния).
        Сега извади сегментите (без да ги чупиш) , и ги отъркаляй външно по каналите. Трябва да влизат без усилие, по цялата обиколка на канала.

        Коментар


        • #5
          От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

          Свали сегмента и пробвай да го сложиш без буталото в цилиндъра и виж дали има ключ
          Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:44.

          Коментар


          • #6
            От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

            Сегментите влязоха в цилиндъра, трябва само леко да се натисне. Но все пак утре пак ще го разглабям, че нещо не ще да пали и ще дойде един познат да го види той.

            Коментар


            • #7
              От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

              Здравейте отново,
              искам да ви попитам дали някой има снимка или знае как точно стоят кабелите (електрическата система) на Aprilia RX 50 търсих и намерих, но не пише цветове и коя жица къде ходи. Сега както е свързано запали, но не може да се изгаси от ключа (изгасвам от контакт, а то си продължава да работи) и фара не работи. Също така искам да ви питам дали някой знае защо не иска да върви както трябва, слагам свещ и карам карам бръм изгоря, след като я смених карах малко и хоп изгасна, този път не беше изгоряла даваше ток, но не иска да пали. Мисля, че се дави (идва му прекалено много бензин) и затова не иска да работи както трябва. Последния въпрос ми е дали е нормално след ремонт (т.е. смяна на оригиналния цилиндър с кит) да се форсира само до 7-8 хиляди оборота и то много трудно.

              Коментар


              • #8
                От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                Аз мисля ,че нищо не си направил с ремонта и са блокирали сегментите в буталото!!Как разбра, че не върви както трябва? Трябва малко разработка, по-леко да се кара, 2 резервоара бензин с повечко масло в началото!!! Някой мерил ли е цилиндъра, за да определите кой размер бутало ви трябва?
                Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:26. Причина: по-леко
                Опел Корса В 1,4 82 коня
                Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
                Ямаха ХТ 600Е
                Симсон SR 49 1959 г. :D

                0898234666:D

                Коментар


                • #9
                  От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                  Взел съм кит в комплекта са цилиндър, бутало, сегменти и гарнитури. Всичко пасва, както си трябва. Сега го карам бавно с повече масло, но тези дни изобщо не работеше както трябва, днес постигнахме някакъв напредък. Смехниме свещТа и малко бърникахме карбуратора. Ефектът беше поразителен, сега върви доста по-добре, но все пак не така, както трябва. Точно тук искам да питам дали някой знае каква свещ трябва за кит 70 cc. И дали, ако сменя жигльора с малко по-голям, няма да се оправи "прекъсването" на по-високи обороти.
                  Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:45.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                    Ами би трябвало да се оправи прекъсването със смяната на жиглЬор. Все пак този карбуратор е предназначен да захранва ДВГ с работен обен 50см3 не 70см3. Нормално е да има недостиг на гориво. Смени жиглЬора и/или вдигни иглата. Свещта би трябвало да си е същата. Според мен основният ти проблем е недостиг на гориво.
                    Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:46. Причина: жиглЬОр
                    Ако е машина, нека бъде немска!
                    XJR 1200
                    ETZ 150
                    Kawasaki Ninja ZX10R

                    Коментар


                    • #11
                      От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                      Първоначално публикуван от R3sp3k7_ Преглед на мнение
                      Взел съм кит в комплекта са цилиндър, бутало, сегменти и гарнитури. Всичко пасва както си трябва. Сега го карам бавно с повече масло, но тези дни изобщо не работеше както трябва, днес постигнахме някакъв напредък. Смехниме свеща и малко бърникахме карбуратора. Ефекта беше поразителен, сега върви доста по-добре, но все пак не така както трябва. Точно тук искам да питам дали някой знае каква свещ трябва за кит 70 cc. И дали ако сменя жиглюра с малко по-голям, няма да се оправи "прекъсването" на по-високи обороти.
                      Няма, специална свещ за кубиците Само топлинното число може да не съвпада ..
                      Ами би трябвало да се оправи прекъсването със смяната на жиглЬор. Все пак този карбуратор е предназначен да захранва ДВГ с работен обенм50см3 не 70см3. Нормално е да има недостиг на гориво. Смени жиглйора и/или вдигни иглата. Свещта би трябвало да си е същата. Според мен основният ти проблем е недостиг на гориво.
                      Колегата е прав, вдигане на иглата + нов жигЛЬор ще те оправят, щом е била такава работата с кубиците, ясно е
                      Ако сте забелязали като няма много гориво и караш на карбуратор, като дадеш газта до края започва да глъзне(?) и да гасне, точно това се случва и при теб---> недостиГ на гориво в цилиндъра
                      Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:47. Причина: жигльор
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #12
                        От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                        Колкото и да оглеждах карбуратора не успях да намеря как да повдигна нивото на иглата, някой да има някаква представа как става това при този вид карбуратор?

                        Коментар


                        • #13
                          От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                          Пусни снимков материал !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                            Първоначално публикуван от R3sp3k7_ Преглед на мнение
                            Колкото и да оглеждах карбуратора не успях да намеря как да повдигна нивото на иглата, някой да има някаква представа как става това при този вид карбуратор?

                            Ми то за иглата досега съм виждал само един начин. Отвиваш карба от горна страна и издърпваш. Излиза ти жилото с една пружина, под която се намира един цилиндър, на който е закачена иглата. Освобождаваш жилото от цилиндърчето с иглата. Сваляш пружината и вземаш цилиндарчето. Откъм средата, където е лежала пружината, трябва да има нещо, което държи иглата. Махаш го, обръщаш и иглата изпада. Регулираш с каналите и събираш по обратния ред.
                            Последно редактирано от viki terzieva; 22-06-10, 08:49.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Един сегмент не влиза правилно в улея на буталото

                              Малко по-късно ще отворя карбуратора за да видя дали ще стане нещо

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X