Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

    Този е SR - резервоара му е тенекиен.

    Коментар


    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

      Жалко.А за годината,дали наистина е 1997 година

      Коментар


      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

        Колега, тази тема макар да прилича на чат, не би трябвало да е.
        Ако си беше направил труда да я прочетеш, щеше сам да си отговориш на въпросите.
        Как мислиш, аз откъде знам тези отговори, не си ги измислям сам. Чета, интересувам се, ползвам търсачки....
        Ако беше прочел темата, а и се беше поровил в интернет, щеше да разбереш, че KDX 220 R се произвежда 1994-1995 за вътрешния пазар и 1997-2005 за Северна Америка. През всичките години на производство разликата е единствено в разцветките, което прави ненужно гледането на годината на производство за мотор втора употреба.
        Модела SR(international model) се произвежда 1994-1999.
        Поне доколкото знам, в България има-няма 5 мотора от R варианта. Единия е моя, другия на адаша Минков, трети на друг колега от форума и още 1-2 непознати.
        Така че, ако искаш да си купиш такъв мотор, ще трябва да преговаряш с някой от нас.
        С мен вече говори(ако си същия мераклия), събирай сумата и да действаме.

        Коментар


        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

          Първоначално публикуван от kosamamasa
          Че годината няма значение си е твое мнение,за мен има.
          А ми обесни к'во е значението,че и аз съм решил да си купувам,ама нищо не отбирам та ако можеш даи едно рамо да се не прекарам или в по лошия случай вземат,че ме прекарат.

          Коментар


          • Имам KDX 200

            Колеги имам малак проблем със мотора ми .Смених му так системата и сега се включва по късно.

            Коментар


            • До: Имам KDX 200

              http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=8596

              Коментар


              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                ..хмм..сега пък кой премести темата за кдх от избор на мотор в технически дискусии ..няма оправия ейй..

                Коментар


                • До: Имам KDX 200

                  Първоначално публикуван от marisb Преглед на мнение
                  Колеги имам малак проблем със мотора ми .Смених му так системата и сега се включва по късно.
                  Не си я зацепил правилно. Има белези, по тях се зацепва.
                  Кой модел е? Ако е 200 от новите или 220, гледай да има 2 шайби под пружинката със съчмата, които са от лявата страна. Ако е от старите - виж менюала, който съм пуснал няколко страници по-назад.

                  Коментар


                  • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                    може ли някои да помогне за схемата на КИПС на кдх200 имаше една много хубава анимация но не мога да я намеря

                    Коментар


                    • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
                      Темата за легендарния КДХ не трябва да заспива
                      Да разкажа за моторчето, откак е в мен.
                      Юли месец го купих от Иво. Ходих чак до Хасково да го харесам.
                      Откак съм го купил - само газ и поддръжка - не си падам много по тунингите, дори предпочитам оригиналния вид на машините.
                      Още на едно от първоите карания се скъса америакнското жило на съединителя.
                      Отидох при местния дилър на моточасти и половин час ровихме в един кашон с японски жила за японски мотори. Вече кавазакито е с оригинално жило срещу скромната сума от 26 лв.
                      Каплите бяха в отвратително състояние - мнооого криви, а предната беше спукана. Аргон, преса, регулиране на спиците. Вече може да се кара и над 50 км/ч без опасност да влезе в резонанс.
                      Имаше шум от притискателния лагер на съединителя - смених го. Не знам защо японците са сложили там съчмен лагер за аксиално движение, но и новия шуми.
                      После не ми хареса разхода - 90 км до резерва - над 10/100. Отворих карбуратора, нагласих всичко както е по книга. Сега е около 8. Няма голяма разлика, но е така.
                      По някое време си купих водоструйка и мотора остана без нито една лепенка
                      Още отначало манивелата беше износена и стоеше доста неестествено назад и надолу, като крака се плъзгаше. Наварих малко метал на износената част и се оправи. Но явно е имало умора в материала и в едно доста засукано деренце манивелата се счупи Последва заваряне на телоподаващо и търсене на друга. Почти бях дал 100 лв за манивела от САЩ, когато ми изпадна от КМХ 200 за 20 лв
                      Мотора си вървеше добре, но в сравнение с двутактовите ендура на приятелите ми, работеше като кросов мотор - без мощност в ниски и много избухлив на високи обороти.
                      Един ден скучаех и се чудех какво да разглобя, за да видя защо работи и свалих цилиндъра. Какво беше учудването ми, когато вместо двете странични изпускателни клапи намерих половин от едната страна. Занесох цилиндъра и буталото при близкия шлайфист да ги измери. Хлабина 0.07 мм при нормална 0.072-0.092 т.е. буталото е мааалко по-ново от чисто ново
                      Голямо търсене падна за тези клапи - представляват 2 алуминиеви нещица с тегло общо 90 грама(с опаковката), а ги продават за по $45 едната в братска Америка. Аз толкова пари(над 200 лв) не давам за такива бръмбазъци. Че те идват по-скъпи от сребърни. Търсех, рових из нета и Митков ми даде добрата идея да попитам КДХ-специалиста Фред Фредет дали не му се намират някои употребявани. Прати ми ги за $50 двете + $7 доставка(в пощенски плик). След 4 дена бяха при мен и аз много доволен ги монтирах.
                      Мотора стана "като истински" - вървеше си добре и на ниските и на високите.
                      Докато се чудих още какво да му правя, докато не карам през седмицата, реших да му сложа светодиоди за габарит, т.к. беше с крушки 2х10 W и те изпиваха и без това малкото ватове за фара. Речено-сторено. Но след първото миене габарита започна да премигва, фара и той. Но аз си карах така, докато не замръкнах една вечер и се прибирах без фар.
                      Гледах-търсих, но не откривах проблема в изключително сложната инсталация от 3 жици на кръст . Докато бърниках, установих че мотора вече не пали. Стреснах се, че съм изгорил електрониката, която в Кавазаки(САЩ) струва над $300. Проверих я с мултицета по схемата, дадена в менюала - кофти, изгоряла е.
                      Айде пак ровене в нета, ибей, безсънни нощи...
                      Намерих пич от "на мачу-пикчу в царевичака" - Латинска Америка, който тунингова електронно за КДХ. Исках да е с 2 криви, които да могат да се превключват - едната оригиналната и другата - да работи като кросов, както твърдеше той.
                      Сега като цъкна ключето, което временно е под седалката и карам КХ, като го изключа - пак КДХ
                      Ако има нещо ново по "легендарния", ще пиша пак...след половин година
                      Но нещо напоследък и аз се оглеждам в КТМ-ите и ако някой ми изскочи с добра оферта, може той да продължи темата.
                      Слагаи и снимкиМитков затова сме му благодарниИ затова това беше една от най посещаваните темиа сега пак е интересно ,но много е сухо
                      Land rover discovery 300 Tdi

                      Коментар


                      • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                        Анимацията на КИПС-а е в www.dirtrider.net/justkdx/

                        За снимките - не знам дали г-н Митков си мрази фотоапарата или има оператор, но аз с мръсни ръце избягвам да снимам. А и какво толкова има за снимане - няма никакви лъскави тунинги и мотора няма разлика от неговите снимки.

                        Да добавя още малко към списъка - тези дни направих профилактика на задното окачване. Всички лагери без един имаха някаква грес, от тях един дори не беше спекъл Но долния лагер на амортисьора беше сух и ръждясал, освен това му липсваха и няколко игли. Доста си мислех да го тунинговам със сферичен лагер - има 10 пъти по-голяма товароносимост. За съжаление няма такъв размер и трябваше да се намесва г-н стругаря. Реших да оставя това за друг път и да си поръчам оригинален от Кавазаки. Все пак тунинговах лагера на задния шарнир - навих му една гресьорка да си го гресирам редовно.
                        Друго, което ме притесняваше, беше гарнитурата на главата - имах подозрения, че пуска по малк оантифриз в цилиндъра. Поръчах нова оригинална и я смених.
                        А, да тунинговах и прословутите ИМС широки степенки. Гадовете са с остри зъби и при ритане на манивелата, изяждат ботуша. Заведох ги на зъболекар и вече не са чак толкова агресивни

                        Коментар


                        • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                          Някой може ли да ми каже за какво се ползва третото положение на кллюча,дето пише IGNITION.Да не се позва при палене когато мотора е студен?

                          Коментар


                          • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                            Тая тема замръзна ли какво стана.То верно че сезона почна ама аре не забавяйте форумите.

                            Коментар


                            • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                              Ето го и моя KDX 220 R 2002г. много съм доволен от него и наистина оправда очакванията ми

                              Коментар


                              • До: Мнение за Kdx 200 и 220 "R"и"SR" модели

                                Честито, със здраве да си го караш
                                Към списъка за най-известния КДХ във форума се добавят: нови лагери на каплите, нови накладки, нови зъбчатки и верига. VaHk0_ ми продаде един пакет вата за ауспух FMF. Звука не се промени въобще, но мотора подлудя във високите. А исках да е по-тих

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X