Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Ямаха ДТ 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Ямаха ДТ 125

    Колеги,понеже съм начинаещ във областа на моторите,имам някои въпроси и ви моля да ми ги разясните: светят ми слабо светлините (мигачи,стопове),а акомулатора ми е зареден,имали нещо общо това с "магнета" тъй като дам газ те се засилват... казаха ми принципно да сменя и ватата в ауспуха...разглобява ли се той,че го гледах и ми се стори цял, или да копувам нов ауспух... (какво да правя) и последен въпрос как се смазват лагерите на колелетата ( масло,грес ?)

    Поздрави и благодаря за вниманието !

  • #2
    До: Въпрос за Ямаха ДТ 125

    Първоначално публикуван от cbuhq Преглед на мнение
    казаха ми принципно да сменя и ватата в ауспуха...разглобява ли се той,че го гледах и ми се стори цял, или да копувам нов ауспух... (какво да правя)
    Колега ще ме извиняваш ама това е въпрос с повишена трудност.
    Дай някаква снимка да го видим и ще получиш отговор, и все пак накратко ако е цял за да смениш ватата на ауспуха може да го срежеш.
    Прочети тук

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за Ямаха ДТ 125

      Първоначално публикуван от cbuhq Преглед на мнение
      Колеги,понеже съм начинаещ във областа на моторите,имам някои въпроси и ви моля да ми ги разясните: светят ми слабо светлините (мигачи,стопове),а акомулатора ми е зареден,имали нещо общо това с "магнета" тъй като дам газ те се засилват... казаха ми принципно да сменя и ватата в ауспуха...разглобява ли се той,че го гледах и ми се стори цял, или да копувам нов ауспух... (какво да правя) и последен въпрос как се смазват лагерите на колелетата ( масло,грес ?)

      Поздрави и благодаря за вниманието !

      1вото- да, карай си го така,
      2. всички гърнета се разглобяват, отиди на първия сервиз за ауспуси ги помоли ще ти сменят ватата, хубаво е да я смениш!
      3. по добре с грес
      [SIZE=4]HONDA CRF 450 R 2005[/SIZE]

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за Ямаха ДТ 125

        Проблема с мигачите най-вероятно е от отслабнали магнити на маховика на магнета или в другия случай остава реле-регулатора да си отива, но и в 2та случая, ако ти зарежда акумулатора не си струва да се занимаваш. Една идея ми дойде сега: ако смениш кружките на мигачите с такива с по-малко мощност може и да си дойдат нещата на място
        Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X