Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

    Здравейте колеги. Нямам опит с двутактови машини и имам следния проблем: ключовете на сегментите минават през отворите на цилиндъра независимо как поставям буталото. Става въпрос за Ява 250 крос с бутало от сузуки TS250. Старото бутало (с него купих мотора разбира се не в движение) беше със същото разположение на ключовете и сегментите бяха пуснали деруги преминаващи през изпускателните отвори.
    Та въпроса ми е, има ли вариянт ключовете на сегментите да минават през някои от отворите и това да е правилно.Ако няма такъв вариянт мога ли да прместя ключа на самото бутало така че да не преминава през нито един отвор.
    Благодаря предварително

  • #2
    До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

    Независимо каква е марката, ключът не бива да минава през изпускателен и смукателен отвор/ако има такъв/.
    Най вероятно и старото бутало не е оригинално.
    По принцип може да се преместят щифтовете но трябва да се направи грамотно за да не се изръсят в движение и да надерат цилинъра. Успех.
    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
    0894328706

    Коментар


    • #3
      До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

      Колега ,пусни снимки на мотора за да видя модела.Напиши и размерите на буталото,може да излезне оригинално такова .
      333 Just Half Evil

      Коментар


      • #4
        До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

        Колеги благодаря за бързия отговор. Утре ще кача снимки. Jawa-та е много рядък модел.

        Коментар


        • #5
          До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

          Махаш стария щифт,мериш къде трябва да го сложиш,дупчиш с малко по голяма бургиикна за да се заглавят щифтчетата ,след това купуваш някакво лепило за метал( локтаит или друга марка) набиваш ,чакаш да изсъхне ,слагаш и газ.
          Поздрави

          Коментар


          • #6
            До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

            Щифтовете не се лепят с лепило, а се нарарязва резбичка в буталото с първия метчик и щифта се навива в буталото. Става екстра изпробвано не веднъж. За целта се използва месингово болтче от рогцата на щепсел и след това се оформя върха на щифта след навиването с малка пиличка .
            Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

            Коментар


            • #7
              До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

              Е толко финна резбичка ще е доста пепкава работа.
              Аз го знам както съм го описал по горе.
              Изпробвано е и държи но не поемам отговорност при
              поява на проблем.
              Поздрави

              Коментар


              • #8
                До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

                Смяна положението на ключа, НО материала от който ще направиш щифтчето е от голямо значение. Температурното му разширение трябва да е равно или малко по-голямо от това на материала на буталото, иначе като се нагрее при работа и ще излезе от дупчицата си.
                Друг вариант за който се сещам е топла сглобка. Правиш дупчицата и после щифта с около 0.5% по-голям диаметър. Буталото се нагрява на котлона до 150 гардуса Целзий и студения щифт трябва да се бутне в дупчицата плътно. Не знам обаче кой може да ти изработи такъв фин детайл с достатъчна точност.
                2010 CRF 250 R

                Коментар


                • #9
                  До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

                  Аиде и аз да кажа как сам го правел:
                  На ерозиина машина,(моят щифт бе 2мм,а отвора бе направен 1.9мм, след това се набива и това е,вече с този мотор,по този начин са изгорени над 400 литра бензин и все още няма никакъв проблем
                  Научих,че колкото и да знаеш,все още има какво ново да научиш!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

                    Колеги благодаря ви за изчерпателните отговори.
                    Имам старото бутало което не става за нищо и на него ще тренирам варянтите които сте ми дали, за да имам някакъв опит преди да се захвана с новото.
                    А старите ключове вадите ли ги или ги пилите ( на струг или.... по друг начин)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

                      Ако нагрееш буталото можеш да ги извадиш и да ги ползваш , но съм забелязъл , че там където са монтирани има повече материал от вътрешната страна на буталото , затова внимавай като правиш новите дупки.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • #12
                        До: Ключовете на сегментите съвпадат с изпускателните отвори

                        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
                        Ако нагрееш буталото можеш да ги извадиш и да ги ползваш , но съм забелязъл , че там където са монтирани има повече материал от вътрешната страна на буталото , затова внимавай като правиш новите дупки.
                        Мда. Новите щифтове трябва да са по-къси. Ако стане отвор където ще ги слагаш има опасност да изпаднат към коляновия вал.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X