Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане относно запалване на Gilera Bullit

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Питане относно запалване на Gilera Bullit

    Здравейте колеги, нов съм във форума, но немога да ви опиша колко много се радвам, че най-накрая намерих място където да получа съвет и информация. Малко предистория : Имам една Gilera Bullit която закупих преди доста време. По-късно установих, че точно този модел е доста рядък и че части се намират наистина трудно. Като наистина слабо място на този модел (това са моите лични впечатления) е електрониката... 2 пъти смених електронното и то все гореше и мотора не вървеше като хората... след закупуването на 3то електронно мотора запали, НО само колкото да се каже, че е запалил ( никаква мощност и т.н.) след хиляди случайности бутнахме мотора на заден и О ЧУДО... мотора запали и и се форсираше като луд, просто обичайния звук на двигателя, но мотора върви на заден ако го бутна напред върви напред, но няма и следа от мощността му Както и да е след дълго търсене намерих още един такъв мотор който купих. Явно е страдал от същия проблем защото (моля да простите неточния ми технически език, но още се уча) на мястото на магнета и намотките под магнета има това нещо на снимката по-долу. След като го сложих на моя мотор (макар и само за да видя дали ще стане) за мое учудване мотора запали и може да се каже,че работи сравнително добре. Въпросите ми са : От какво точно е свалено това електронно (ако мога да го нарека така) и защо единствената свещ с която работи добре е свещ от резачка с къса резба ? И според вас има ли смисъл да правя нова планка за да мога да направя по-добра центровка (защото при сегашния начин на захващане трябва да въртя нещото наподобяващо магнет и доста трудно мога да уцеля точната центровка или да търся друг начин на запалване за да мога да си карам из горите безгрижен (предполагам на всички е ясно, че при сегашния начин на запалване съм изгубил всички тоци по мотора, но това за мен не е много важно защото няма да го карам в населени места)

    Отворен съм за всякакви предложения и идеи

    Предварително БЛАГОДАРЯ на отзовалите се !
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Питане относно запалване на Gilera Bullit

    Колега това запалване е от резачка затова работи добре с такива свещи

    Коментар


    • #3
      До: Питане относно запалване на Gilera Bullit

      Благодаря за отговора колега. И аз предполагам, че е от резачка, но ми е интересно от каква по точно ? За да мога да му видя оборотите и как точно се прави центровката

      Коментар


      • #4
        До: Питане относно запалване на Gilera Bullit

        Тази бобина е от китайска резачка от тези дето ги продават на улицата за по стотина лева, даже им лепят натписи хускварна, щил и каквото се сетят, но мисля че истинската марка е ферос толс.
        Аз се занимавам с резачки даже имам няколко от въпросните ментаци (за части).
        Какво точно те интересува за тези резачки?
        Другото е че при резачките бобината и маховика са двойка тоест бобина от една резачка може да работи само с маховика от същата резачка с друг не става. А при теб маховика не е от резачката от която е бобината, ако се загледаш на маховика има натпис фелон това е марката му съответно и бобината трябва да е такава марка.
        Последно редактирано от Emil_Pz; 12-04-10, 22:32.

        Коментар


        • #5
          До: Питане относно запалване на Gilera Bullit

          Мерси и на теб колега. Въпросите относно запалването и мотора са :

          1.Има ли смисъл да търся друго запалване при положение, че бобината работи с маховика ?
          2.Каква свещ да купя (предполагам, че и за резачките има хубави и лоши свещи) ?
          3.При центровката има ли някаква особеност предвид това, че е от резачка ?
          4.Мотора по принцип развива 12000 оборота, но не съм наясно дали самата бобина е способна да ги развие ?

          Коментар


          • #6
            До: Питане относно запалване на Gilera Bullit

            Ако мотора си работи и върви нормално по добре не си усложнявай живота и него пипай.За свещите и при резачките водещите марки са NGK, CHAMPION, BOSCH и тн..
            А относно центровката, невиждам как ще я направиш защото няма как да разбереш с точност момента на подаване на искрата, ще трябва да я правиш на принципа на пробата и грешката.
            Мога да ти кажа само, че разстоянието от бобината до магнитите на маховика трябва да е 0.3 (три десети от милиметъра).
            За оборотите, по принцип 12000 оборота не са никакъв проблем за бобина от резачка но трябва да знаеш, че твоето китайче не е от най надеждните.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X