Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Риза за 2т

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Риза за 2т

    колеги реших да направя риза на моя кмх,та да ви попитам как да направя шаблон на цилиндара отвътре на отворите за да се изрежат после същите на ризата даваите съвети и още нещо дали след като се набие ризата и ако пасне идеално на каналите в силиндара мотора дали ще си върви (смисъл дали ще има мощност ако се направи както си трябва?)
    Последно редактирано от c3s7rn7; 09-04-10, 19:54.

  • #2
    До: Риза за 2т

    колеги кажете си мнението? наистина спешно трябва да го направя

    Коментар


    • #3
      До: Риза за 2т

      Момче,това да наравиш риза не е шега работа!Първо ти трябва много опит в металообработването Специализирани машини,инструмент,мерителен и режещ,термообработки материали !!Маи много стана! А дали ще върви ?Ами ако всичко е направено както пише в дебелите книги,ще върви та и от там ще минеЯ по добре си даи брашното на маистор хлебар да ти опече хляба да не го ядеш клисав или изгорял!!!
      Най-добре е да имаш богати приятели!!!
      Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

      Коментар


      • #4
        До: Риза за 2т

        тук в Сливница има тъкъв маистор които може да ми набие ризата но на мен ми трябва човек които да изреже отворите вътре

        Коментар


        • #5
          До: Риза за 2т

          Я звънни на Митко в Троян 0888971624 и да си доидат нещата на мястото си!! И му прати поздрави от Чичко Фър
          Най-добре е да имаш богати приятели!!!
          Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

          Коментар


          • #6
            До: Риза за 2т

            Послушай "Чичко"! И в набиването на нова риза си има много майсторлък при мотоциклетите.
            Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

            Коментар


            • #7
              До: Риза за 2т

              Първоначално публикуван от petpet75 Преглед на мнение
              Послушай "Чичко"! И в набиването на нова риза си има много майсторлък при мотоциклетите.
              И Аз да кажа- МАТЕРИАЛА за ризата не е за пренебрегване
              [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

              Коментар


              • #8
                До: Риза за 2т

                Не си го написал , но цилиндъра е с никасил , ако имаше риза е по лесно , вадиш старата и по нея правиш нова. Сега първо трябва да се направи шаблон на отворите който ще се нанесе от вътрешната страна на ризата , после цилиндъра да се престърже , за да има място да влезе ризата и да се направи нов шаблон който ще се нанесе от външната страна на ризата и тогава да се прават отворите. Ризата трябва да е с малко по-голям размер от отвора , цилиндъра се нагрява и тогава влиза ризата , после се дооформят отворите и се хонингова до необходимия размер. Много важно е мястото където минава фиксатора /чопа/ на сегмента , това е една тънка ивица на ризата която минава между отворите , ако мръдне малко ще имаш проблеми. Материала е много важен , заради отворите на места се нагрява и раширява повече , а на други по-малко и при загряване на двигателя буталото задира. Надявам се си разбрал , че е сложно и затова слушай какво ти казва Чичко и се обади на майстора щом казва , че е добър и ще ти свърши работа. И като решиш да продаваш мотора , напиши какво си правил по цилиндъра.
                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                Коментар


                • #9
                  До: Риза за 2т

                  Днес поръчах бутало от колегата Добрин тои ми каза чe познава маистор на ризи и ще я направи добре. Когато стане и го сглобя ще пиша
                  Последно редактирано от c3s7rn7; 10-04-10, 14:28.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Риза за 2т

                    много ще съм благодарен ако някои ми каже как да си регулирам клапите (KIPS)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Риза за 2т

                      Колеги моля ви кажете как да регулирам клапите

                      Коментар


                      • #12
                        До: Риза за 2т

                        Първоначално публикуван от c3s7rn7 Преглед на мнение
                        Колеги моля ви кажете как да регулирам клапите
                        Ами нии днес лесно регулирахме клапите на кларинета на Бат Сали
                        Ати ако кажеш на какво ще регулираш клапите,може и да се намери някои дет знай!!!
                        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Риза за 2т

                          Самия цилиндър има нещо като ускорителна система наречена ако не се бъркам Kawasaki Import Power Sietem (kips) тази система отваря 2 изпускателни клапи но незнам как да ги регулирам дали и двете трябва да са в наи отворено положение

                          Коментар


                          • #14
                            До: Риза за 2т

                            Първоначално публикуван от c3s7rn7 Преглед на мнение
                            Самия цилиндър има нещо като ускорителна система наречена ако не се бъркам Kawasaki Import Power Sietem (kips) тази система отваря 2 изпускателни клапи но незнам как да ги регулирам дали и двете трябва да са в наи отворено положение
                            KIPS=Kawasaki Integrated Power valve System

                            Коментар


                            • #15
                              До: Риза за 2т

                              Първоначално публикуван от c3s7rn7 Преглед на мнение
                              Самия цилиндър има нещо като ускорителна система наречена ако не се бъркам Kawasaki Import Power Sietem (kips) тази система отваря 2 изпускателни клапи но незнам как да ги регулирам дали и двете трябва да са в наи отворено положение
                              Клапи, а и не само това, а всичко останало по мотора се регулира като си намериш/изтеглиш/купиш мануала за мотора и попрочетеш малко инфо на английски най вече. В противен случай ще получаваш отговори като горните за кларинета и т.н.
                              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X