Първо да се извиня на всички,че за втори път пускам едно и също мнение но първоте не е в точния раздел а неможах да намеря опция изтрий.
И веднага на въпроса. Дa попитам касетата на съединителя на мотора на един приятел (става дума за РМХ 250 1990година )има две отчупени парченца разположени през 3 здрави, а външната част на съединителя "pressure plate" намерих, че я водят в нета е заварявана. Почти съм сигурен, че ако сменя пружините ( защото и маше две скъсани пружини под които бяха подложени дифтунки и небеше стегнат равномерно съединителя ) и тази pressure plate съединителя ще проработи, понеже дисковете са в норма (според мануала който намерих). Но ме притеснява да не се получат някакви вибрации, които да доведът до проблем за двигателя. Ето няколко снимки какво ви е мнението, може ли да се кара така мотора ако съединителя сработи при смяна на пружните?


И веднага на въпроса. Дa попитам касетата на съединителя на мотора на един приятел (става дума за РМХ 250 1990година )има две отчупени парченца разположени през 3 здрави, а външната част на съединителя "pressure plate" намерих, че я водят в нета е заварявана. Почти съм сигурен, че ако сменя пружините ( защото и маше две скъсани пружини под които бяха подложени дифтунки и небеше стегнат равномерно съединителя ) и тази pressure plate съединителя ще проработи, понеже дисковете са в норма (според мануала който намерих). Но ме притеснява да не се получат някакви вибрации, които да доведът до проблем за двигателя. Ето няколко снимки какво ви е мнението, може ли да се кара така мотора ако съединителя сработи при смяна на пружните?



Коментар