Привет на всички.
Реших да взема на балканчето ми запалване от карпати. Карпатското запалване е електронно, което означава, че се състои от ротор, статор, комутатор и бобина. Та въпросита са ми няколко : 1во Това запалване може ли да се побере в балканчовите картери. 2ро Нали се върти ротора вместо магнет, както при оригиналното. 3то Трябва ли да преправям оста на магнета ми, имам в предвид резби и подобни. 4то. Как се прави центровка на това запалване, като се има впредвид, че двигателя на балканче. Ще сам ви много благодарен, ако ми отговорите на въпросите !
Реших да взема на балканчето ми запалване от карпати. Карпатското запалване е електронно, което означава, че се състои от ротор, статор, комутатор и бобина. Та въпросита са ми няколко : 1во Това запалване може ли да се побере в балканчовите картери. 2ро Нали се върти ротора вместо магнет, както при оригиналното. 3то Трябва ли да преправям оста на магнета ми, имам в предвид резби и подобни. 4то. Как се прави центровка на това запалване, като се има впредвид, че двигателя на балканче. Ще сам ви много благодарен, ако ми отговорите на въпросите !
така че погледни, първо разстоянието м/у чукчето и наковалнята 0.40 мм е. Мери се при отворено положение, дай му максимално предварение, като завъртиш плочката докрай в обратна посока на въртене на маховика. Погледни, ако е необходимо контактите на чукчето и наковалнята да се почистват с финна шкурка и на "белгия' това е гладък камък, ако не нови не са скъпи. Виж си и бобината за високо напрежение! Кондензатора! И накрая остава семерингите на КВ понякога от там смуче въздух или масло, сменят се и си ти.
Коментар