Обява

Свий
Няма добавени обяви.

КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

    Колеги аз имам 125 EXC 1996,порових се в нета и видях ,че двигателят на моят мотор е същият като на SX модела,но мощността им е различна.Възможно ли е преработка на двигателя и какво точно трябва да се направи,за да достигне мощносста на на SX-a.

  • #2
    До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

    Първоначално публикуван от dimov125ktm
    И аз така реших,но за сега все още съм с него докато не се намери куповач.А и все още е поместен само в mobile.bg ,така че ми се искаше за разбера да ли има възможност да се тунингова малко,че мощносста му вече ми е малка.
    Пробвай да смениш жигльорите главния + игла и пилот джета аз така направих на моя и доста се промени, също и си погледни въздушния филтър може някакъв спортен да сложиш с по голяма пропускателна способност и евентуално ауспуха с по отворен ...
    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

    Коментар


    • #3
      До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

      А възможно ли е на EXC-то 1996 г ,карбуратора да е 37мм фабрично или е сменян

      Коментар


      • #4
        До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

        На ЕХС модела карбуратора е с по-малък диаметър на дифузьора за повече мощност в ниските. Двигателите иначе са еднакви с изключение на предавателните числа на скоростите.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          На ЕХС модела карбуратора е с по-малък диаметър на дифузьора за повече мощност в ниските. Двигателите иначе са еднакви с изключение на предавателните числа на скоростите.
          Колега,възможно ли е мотора да е само 8kw(толкова е по талон),при положение че е с 37 мм диаметър на дифузьора и е със спортен TWINAIR.БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНО

          Коментар


          • #6
            До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

            Първоначално публикуван от dimov125ktm Преглед на мнение
            Колега,възможно ли е мотора да е само 8kw(толкова е по талон),при положение че е с 37 мм диаметър на дифузьора и е със спортен TWINAIR.БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
            Възможно е. В магазина са с малки жигльори и запушен аспух за да е 8kw, за да може да го карат младежи с категория А1. Като се купи нов хич не върви, после се "оправя" и става към 40 коня.
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

              37 си е оригинално-
              SPECIFICATIONS:
              KTM 125 E/XCEngine Type: Liquid-cooled 2 strokeDisplacement: 124.8ccBore/Stroke: 54.25 X 54mmTransmission: Six-speed WRGearing: 13/48Chain: Regina o-ringTank Capacity: 9 liters (2.4 gal.)Carburetion: Dell'Orto 37mm flat-slideIgnition: Digital CDI 130w lightingForks: Marzocchi Magnum 45Suspension Travel: 300mmFront Brake: Hydraulic discFront Tire: Michelin MP11 90/90X21Rear Suspension: Ohlins Type 3ASuspension Travel: 345mmRear Brake: Hydraulic discRear Tire: Michelin MP11 120/90X18Seat Height: 949mmWheelbase: 1430mmGround Clearance: 381mmClaimed Dry Weight: 208.3 lbs.Suggested Retail Price: $4548А ето къде да видиш това-http://www.motorcycle.com/manufacturer/ktm/bike-review-ktm-125-exc-18572.html
              Чувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
              Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
              0885 660 613

              Коментар


              • #8
                До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                Възможно е. В магазина са с малки жигльори и запушен аспух за да е 8kw, за да може да го карат младежи с категория А1. Като се купи нов хич не върви, после се "оправя" и става към 40 коня.
                да добавя и електрониката е друга, както и слагат катализатори някъде в резонатора при пистовите 125ци затова продават отделно китове с нов резонатор ауспух,електроника + соленоид и клапа и кит жигльори отделно може да разгледаш в ebay за твоя модел какво ще излезе
                Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                Коментар


                • #9
                  До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                  Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                  да добавя и електрониката е друга, както и слагат катализатори някъде в резонатора при пистовите 125ци затова продават отделно китове с нов резонатор ауспух,електроника + соленоид и клапа и кит жигльори отделно може да разгледаш в ebay за твоя модел какво ще излезе
                  Тук говорим за стар ендуро модел, който отдавна е излязъл от магазина. Предполагам, че отдавна е бил "отпушен" и сега трябва да върви прилично. Ако тепърва трябва да се купува аспух - не си заслужава за 14 годишен мотор. Само резонатора е от порядъка на $200-300, заглушителя отделно още. Карбураторите "делорто" имат славата, че се настройват трудно.
                  Специално за електрониката на SX и ЕХС незнам да има друга разлика освен намотките даващи напрежение за фара.
                  Трябва да погледна в талона на моя 1998 ЕХС125 колко киловата пише, но предполагам че и той е 8kw

                  п.п. погледнах - 11kw пише в талона
                  Последно редактирано от Димитър; 02-02-10, 17:40.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                    Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
                    Трябва да погледна в талона на моя 1998 ЕХС125 колко киловата пише, но предполагам че и той е 8kw

                    п.п. погледнах - 11kw пише в талона
                    а в действителност derestricted /отпушен/ колко е ?

                    ПП. тук давам един линк за тунинг на мотори, който има интерс към тези неща може да го разгледа освен писания има и конкретни снимки, понеже новите мотори ги ограничават откъм карбуратор жигльори, електроника, КАТ, е показано как да се справи човек с тези предпазни средства... http://www.tjtuning.co.uk/forums/
                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар


                    • #11
                      До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                      Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                      а в действителност derestricted /отпушен/ колко е ?
                      Не съм го качвал на динотест, но върви колкото кросовия събрат SX125, с тази разлика че малко по-бавно се развърта и тегли по-добре в ниски заради по-малкия диаметър на дифузьора на карбуратора. Иначе резонатора на аспуха е FMF, жигльорите и иглата са като за SX и то друго май няма.
                      2010 CRF 250 R

                      Коментар


                      • #12
                        До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                        Аз мисля ,че моят не е преработван нищо и си е 8kw.Има ли как да се измери мощността?Мисля си че ако е около 40 коня,няма да има проблеми в гората,дори и с мойте 100 кг лично тегло.
                        Ако го измеря и наистина е 8kw,има ли от къде да се поръчат по-големи жигльори?

                        Коментар


                        • #13
                          До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                          Първоначално публикуван от dimov125ktm Преглед на мнение
                          ...Ако го измеря и наистина е 8kw,има ли от къде да се поръчат по-големи жигльори?
                          Необходимите жигльори може да си поръчаш от КТМ България. Според статията в Bike Review ти трябват 215 главен жигльор, 40 малък жигльор и K55 игла
                          Вместо да мериш мощността по-лесно е да провериш размера на жигльорите и аспуха да няма някакви стеснения (бленда)
                          Последно редактирано от Димитър; 04-02-10, 08:22.
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                            Спотрд мен разлика има и в маховика и от там има по голям въртящ момент в ниските не е смо от карбуратора .И в елактрониката има разлики в запалването и центровката.
                            ГЛАВИ МЕ БОЛИЧКАТА

                            Коментар


                            • #15
                              До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател

                              Първоначално публикуван от neweso Преглед на мнение
                              Спотрд мен разлика има и в маховика и от там има по голям въртящ момент в ниските не е смо от карбуратора .И в елактрониката има разлики в запалването и центровката.
                              Според мен също би трябвало да има разлика в масата на маховика, но това не го знам със сигурност, никъде не съм го срещал в мануалите и затова не съм го написал тук
                              За електрониката може да се провери лесно по серийния номер дали са еднакви или са различни.
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X