Колеги аз имам 125 EXC 1996,порових се в нета и видях ,че двигателят на моят мотор е същият като на SX модела,но мощността им е различна.Възможно ли е преработка на двигателя и какво точно трябва да се направи,за да достигне мощносста на на SX-a.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Свий
X
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Пробвай да смениш жигльорите главния + игла и пилот джета аз така направих на моя и доста се промени, също и си погледни въздушния филтър може някакъв спортен да сложиш с по голяма пропускателна способност и евентуално ауспуха с по отворен ...Първоначално публикуван от dimov125ktmИ аз така реших,но за сега все още съм с него докато не се намери куповач.А и все още е поместен само в mobile.bg ,така че ми се искаше за разбера да ли има възможност да се тунингова малко,че мощносста му вече ми е малка.Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Колега,възможно ли е мотора да е само 8kw(толкова е по талон),при положение че е с 37 мм диаметър на дифузьора и е със спортен TWINAIR.БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНОПървоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеНа ЕХС модела карбуратора е с по-малък диаметър на дифузьора за повече мощност в ниските. Двигателите иначе са еднакви с изключение на предавателните числа на скоростите.
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Възможно е. В магазина са с малки жигльори и запушен аспух за да е 8kw, за да може да го карат младежи с категория А1. Като се купи нов хич не върви, после се "оправя" и става към 40 коня.Първоначално публикуван от dimov125ktm Преглед на мнениеКолега,възможно ли е мотора да е само 8kw(толкова е по талон),при положение че е с 37 мм диаметър на дифузьора и е със спортен TWINAIR.БЛАГОДАРЯ ТИ ПРЕДВАРИТЕЛНО2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
37 си е оригинално-
SPECIFICATIONS:
KTM 125 E/XCEngine Type: Liquid-cooled 2 strokeDisplacement: 124.8ccBore/Stroke: 54.25 X 54mmTransmission: Six-speed WRGearing: 13/48Chain: Regina o-ringTank Capacity: 9 liters (2.4 gal.)Carburetion: Dell'Orto 37mm flat-slideIgnition: Digital CDI 130w lightingForks: Marzocchi Magnum 45Suspension Travel: 300mmFront Brake: Hydraulic discFront Tire: Michelin MP11 90/90X21Rear Suspension: Ohlins Type 3ASuspension Travel: 345mmRear Brake: Hydraulic discRear Tire: Michelin MP11 120/90X18Seat Height: 949mmWheelbase: 1430mmGround Clearance: 381mmClaimed Dry Weight: 208.3 lbs.Suggested Retail Price: $4548А ето къде да видиш това-http://www.motorcycle.com/manufacturer/ktm/bike-review-ktm-125-exc-18572.htmlЧувствам се силен-защото съм БЪЛГАРИН... Дан Колов
Ноевия ковчег е направен от любители.Професионалистите,са построили "Титаник".
0885 660 613
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
да добавя и електрониката е друга, както и слагат катализатори някъде в резонатора при пистовите 125ци затова продават отделно китове с нов резонатор ауспух,електроника + соленоид и клапа и кит жигльори отделно може да разгледаш в ebay за твоя модел какво ще излезеПървоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеВъзможно е. В магазина са с малки жигльори и запушен аспух за да е 8kw, за да може да го карат младежи с категория А1. Като се купи нов хич не върви, после се "оправя" и става към 40 коня.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Тук говорим за стар ендуро модел, който отдавна е излязъл от магазина. Предполагам, че отдавна е бил "отпушен" и сега трябва да върви прилично. Ако тепърва трябва да се купува аспух - не си заслужава за 14 годишен мотор. Само резонатора е от порядъка на $200-300, заглушителя отделно още. Карбураторите "делорто" имат славата, че се настройват трудно.Първоначално публикуван от spower Преглед на мнениеда добавя и електрониката е друга, както и слагат катализатори някъде в резонатора при пистовите 125ци затова продават отделно китове с нов резонатор ауспух,електроника + соленоид и клапа и кит жигльори отделно може да разгледаш в ebay за твоя модел какво ще излезе
Специално за електрониката на SX и ЕХС незнам да има друга разлика освен намотките даващи напрежение за фара.
Трябва да погледна в талона на моя 1998 ЕХС125 колко киловата пише, но предполагам че и той е 8kw
п.п. погледнах - 11kw пише в талонаПоследно редактирано от Димитър; 02-02-10, 18:40.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
а в действителност derestricted /отпушен/ колко е ?Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнениеТрябва да погледна в талона на моя 1998 ЕХС125 колко киловата пише, но предполагам че и той е 8kw
п.п. погледнах - 11kw пише в талона
ПП. тук давам един линк за тунинг на мотори, който има интерс към тези неща може да го разгледа освен писания има и конкретни снимки, понеже новите мотори ги ограничават откъм карбуратор жигльори, електроника, КАТ, е показано как да се справи човек с тези предпазни средства... http://www.tjtuning.co.uk/forums/Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Не съм го качвал на динотест, но върви колкото кросовия събрат SX125, с тази разлика че малко по-бавно се развърта и тегли по-добре в ниски заради по-малкия диаметър на дифузьора на карбуратора. Иначе резонатора на аспуха е FMF, жигльорите и иглата са като за SX и то друго май няма.Първоначално публикуван от spower Преглед на мнениеа в действителност derestricted /отпушен/ колко е ?2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Аз мисля ,че моят не е преработван нищо и си е 8kw.Има ли как да се измери мощността?Мисля си че ако е около 40 коня,няма да има проблеми в гората,дори и с мойте 100 кг лично тегло.
Ако го измеря и наистина е 8kw,има ли от къде да се поръчат по-големи жигльори?
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Необходимите жигльори може да си поръчаш от КТМ България. Според статията в Bike Review ти трябват 215 главен жигльор, 40 малък жигльор и K55 иглаПървоначално публикуван от dimov125ktm Преглед на мнение...Ако го измеря и наистина е 8kw,има ли от къде да се поръчат по-големи жигльори?
Вместо да мериш мощността по-лесно е да провериш размера на жигльорите и аспуха да няма някакви стеснения (бленда)Последно редактирано от Димитър; 04-02-10, 09:22.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: КТМ 1996 125 EXC и SX разлики двигател
Според мен също би трябвало да има разлика в масата на маховика, но това не го знам със сигурност, никъде не съм го срещал в мануалите и затова не съм го написал тукПървоначално публикуван от neweso Преглед на мнениеСпотрд мен разлика има и в маховика и от там има по голям въртящ момент в ниските не е смо от карбуратора .И в елактрониката има разлики в запалването и центровката.
За електрониката може да се провери лесно по серийния номер дали са еднакви или са различни.2010 CRF 250 R
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар