Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как да си зазимя KDX 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Как да си зазимя KDX 250

    казаха ми че имало някакъв специален начин за поддръжка през зимния сезон .Някой може ли да ме светне?
    Карам като мълния, се в дърветата се целя!

  • #2
    Re: Как да си зазимя KDX 250

    Първоначално публикуван от The urban
    казаха ми че имало някакъв специален начин за поддръжка през зимния сезон .Някой може ли да ме светне?
    Питаш как да го поддържаш в студеното и да го подготвиш за каране или как да го зазимиш в сън?

    Коментар


    • #3
      Затвори го в буркани
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        http://forum1.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=413
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
          Затвори го в буркани
          xaxaxa с капачка на винт ли
          [url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]

          Коментар


          • #6
            Re: Как да си зазимя KDX 250

            Първоначално публикуван от The urban
            казаха ми че имало някакъв специален начин за поддръжка през зимния сезон .Някой може ли да ме светне?
            Да.
            След каране е необходимо да го почистиш от снега, за да не ръждясва
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              Сменяш му маслото на двигателя и предницата, пълниш му резервуара ако е метален, слагаш една спринцовка масло в цилиндъра, смазваш му "кокалите" по задното укачване, шарнира и лагерите отгоре и от долу на задният амортесьор. И му източваш бензина от карбуратора(евентуално). Ако е възможно не го оставяй навън и не го покривай с найлони а с одеало или нещо друго не запарващо. Ако ще го държиш навън е хубаво да му напръскаш металните части с масло, ама не от тези проникващите защото мамката разказвант на есички гуми по мотора, шпрей за верига би свършил работа ама как ще го изчистиш после не знам. Ако ще е на студено сложи и антифриз в радиаторите(ако имаш такива) и го запали мотора да се разнесе на всякъде. Ако има акумулатор го махни и сложи на топло, като всеки месец го рареждай по час два с зариадно за малки акумулатори 0.5Аh. Друго не се сещам....

              Коментар


              • #8
                [quote="sabin". И му източваш бензина от карбуратора(евентуално). Не сам много съгласен с това струва ми се че трябва да стои пълен

                Коментар


                • #9
                  [quote=AICBERG][quote="sabin". И му източваш бензина от карбуратора(евентуално). Не сам много съгласен с това струва ми се че трябва да стои пълен [/quote]

                  Слушай какво ти пее радио Събин Бензина се осмолява като стои продължително време. Поради същата причина е препоръчително да се кара с пресен бензин.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    [quote=Димитър][quote=AICBERG]
                    Първоначално публикуван от "sabin". И му източваш бензина от карбуратора(евентуално). Не сам много съгласен с това струва ми се че трябва да стои пълен :roll:[/quote

                    Бензина се осмолява като стои продължително време. Поради същата причина е препоръчително да се кара с пресен бензин.
                    Митак, това се получава когато е смесен с масло нали така или бъркам?
                    Защото по принцип нали уж слагат някакви стабилизатори .....и ако е чист не би трябвало да е фатално

                    Коментар


                    • #11
                      [quote=AICBERG][quote="sabin". И му източваш бензина от карбуратора(евентуално). Не сам много съгласен с това струва ми се че трябва да стои пълен [/quote]

                      Понеже има различни мнения по въпроса, дали мотора да се остави с пълен или празен карбуратор писах "(евентуално)". Аз лично не мога да си представя какъв проблем би имало да е празен??? Но явно ти знаеш нещо което ние не знаем. Та след като изказваш несъгласие с написаното от мен, бъди така добър да ни светнеш защо

                      Що се отнася до това да го оставиш пълен, то през зимният период всичко което може да се изпари от него ще се изпари, а това което ще остане бог знае какво ще е, но със сигурност мога да ти кажа че ако се опиташ да си запалиш мотора с тази гадост няма да се получи. Отделно е възможно и да полепне и да направи ръб с гадост, която да създава проблеми известно време, преди да се разтвори от пресният бензин.

                      Коментар


                      • #12
                        Ako znam ne6to powe4e ot was 6tqh da go spodelq,no 6tom neprekasnato imam nqkakwi waprosi zna4i se nqmam za vseznaiko,nali I kazah "struva mi se" a ne siguren sam 4e e Vie ste specialistite,nali zatova e i foruma>znae6tite da obqsnqt na neznae6ti te.ZA LATINICATA SE IZVINIAVAM,VREMENO E.

                        Коментар


                        • #13
                          да бе ясно, ама защо така ти се струва е въпроса. Като изказваш несъгласие обоснови се де. Нали затова е форума да изказваме мнение.

                          Т.е. не съм съгласен с теб защото като махнеш бензина ....

                          или

                          чувал съм че като се махне бензина.....

                          и после обсъждаме....

                          Коментар


                          • #14
                            бензина и да не е с масло осмолявачастите
                            става една лепкава жълтеникава гадост както казва съби и после трябва да се чисти карбуратора
                            то и празен да е пак не е много добре между другото
                            особенно ако има влага наоколо ..

                            абе най добре е мотора да не се зазимява
                            а да се покарва и зимата
                            според мен зимата си е баш сезон за оффроуд
                            до преди да има шампионат по офф роуд в БГ аз специално много повече карах зимата отколкото лятото
                            то лятото по къси панталони е жега а камо ли с каска и ботуши

                            Коментар


                            • #15
                              Не знам как стои въпросът при моторите но при автомобилите ако карбуратора стои празен се скапват гарнитурите. Те обикновено са от материал който е подобен на картон и щом стои дълго време сух си загубва свойствата и не уплътнява добре...

                              По принцип съхранението дълго време без експлоатация е сложен технически проблем. Изисква се използването на специални консервационни смазки и прочие материали и технологии. По дълго време се разбира повече от месец...
                              VPetrov.photography

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X