Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR250......няколко въпросчета

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CR250......няколко въпросчета

    Другата седмица ще си напазарувам CR250 94' и имам няколко въпроса относно мотора? Въпросите са ми най-вече по подръжката.
    1. С какво масло да го карам и с какво съотношение? Фен съм на Кастрол затова искам да питам зарължително ли трябва да е Castrol R2 или може и Castrol TTS - при положение че с моторчето ще си се возя насело а няма да ходя на състезания???
    2. С какво масло да е в скоростите???
    3. На колко време му се смазва веригата???
    4. На колко време му се чисти филтъра???
    5. С какъв бензин да го карам (по-слаб/по-силен)
    6. На колко време му се сменя буталото-сегменти-болт???
    Направо всичко което трябва да се дебне и сменя навреме за да пее моторчето???

    Питам като някой който не се е качвал на мотор, но работата е там че последния ми мотор беше Gilera RX200 и на нея само каране беше без подръжка и в един хубав ден - мяу...... и сега седи в 2 кафеза и няма правене. Просто всичко издъхна по нея
    И за да не се случва това отново, въпреки че не вярвам защото все пак онова беше Джилера а това Хонда, ви питам защото знам че тук ще получа компетентен съвет.
    Пък знам ли. Може един ден като му свикна да стана почетен член на
    OFFRoad-Bulgaria. Но това за в бъдеще. Първо трябва да взема да му свикна защото това ми е 1вия пълен крос, пък после схте се види.

    Благодаря ви предварително!!!!!!!
    If you want to be "пиян", drink "ракия", not "айран"
    Кара: Honda XL 600R 1984'

  • #2
    Да ти казваме ли честито или е рано още

    първо преди да вземеш мотора провери дали има много неща за ремонт по него, да не се окаже че ремонта е по скъп от мотора.

    За маслото сме писали много потърси из старите теми.
    Този кастрол който се продава в БГ май е далеч от истинския и доста хора спряха да карат с него. Продават се много марки Motorex Motul AGIP. Аз лично карам с DENICOL , белгийско масло внесено дирекно оттам, с него карат много известни топ състезатели. Отварял съм си мотора 2-3 пъти за смяна на бутала и сегменти и вътре всичко свети, няма износвания и нагари, просто съм доволен. За любителско каране мисля че 25 гр. на литър е достатъчно.
    за маслото на скоростите в мануалите го дават дори най- обикновено 10W30 , 10W40 но има и специално масло за там.
    веригата се маже толкова често колкото е нужно, т.е. трябва винаги да е мазна !!!
    за филтъра е подобна ситуацията, колкото по-често се пера толкова по добре, особено ако караш в прахоляк се чисти на всяко каране !!!
    бензина колкото по силен толкова по добре. не карай с 95 !!! само с 98 или 100. ниския октан прави детонации и прецаква мотора !!!
    на 250 2Т любителско каране 1 бутало коплект със болт сегменти и зегерки може да те изкара 1 сезон без проблем. дано цилиндъра да е с никасил, ако е с риза е кофти работа, трябва да търсиш нестандартни размери бутала и да правиш шлайфове един след друг
    ако буталото му е за смяна, недей чака, сменяй с ново !!!!

    ами това е общо взето, пожелавам ти успех !!!
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

    Коментар


    • #3
      Мерси Краси!!!
      За честито е рано още, днес направих последно експертно запитване за мотора защото все пак ми е 1ви пълен крос и Експертния консултант ми МИТКОВ. Днеска го питах дали си заслужават 3300 за 94' при положение че моторчето се боядисва и става чисто ново, поне аз не открих други забележки никакви.
      От Сф съм но често ходя в едно Кюстендилско село при баба и дядо, а там се е утрепало за офроуд, има черни пътища и планини и чукари колкото искаш. Целта ми е да си го купя и да си го регистрирам защото ЦР-а е със сменяни намотки и му е сложен фар и стоп (което за мен е супер) защото по Кюстендил полицаите са такива лейки че няма смисъл. От малък още карах една Хонда MBX 125F и с нея постоянно ме гонеха и докато не им избягам гонат яко - независимо дали си по черен път или по асфалт (отчитат деиност) а като си е с номер няма да имам такива проблеми.
      Абе общо взето взема ли го тоя ЦР мисля че ми е нужна година и малко и ще съм готов за истински офроуд.
      If you want to be "пиян", drink "ракия", not "айран"
      Кара: Honda XL 600R 1984'

      Коментар


      • #4
        при нас имаме мотпт 2003 г. за 4000 лв. с пална екипировка,а за 94 са много тези пари

        Коментар


        • #5
          бе то и тука ходих да гледам един уж 2002, за 4500 ама ....
          заваряна задна капла, течащ кол, зверски прегрявал двигател - като тенджера под налягане е хвърлал пара през главата, нито една здрава пластмаса, масло ... сигурно 1 кило по шарнира текло от ауспуха с години, компресия по- малка от тая на 125-цата ми , документите му за 96 година, те го продават за две и някоя, той пък е две хиляди и някоя друга... абе изненади колкото щеш

          Коментар


          • #6
            То и тука в Сф гледах някъде ЦР250 99' за 4000лв ама като го взема няма да става за рег. и този ми отпадна като вариант
            If you want to be "пиян", drink "ракия", not "айран"
            Кара: Honda XL 600R 1984'

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X