Добра вечер на всички!Отдавна съм фен и читател на форума,но тъй като все още съм прохождащ има предостатъчно информация за четене и на повечето ми въпроси е отговорено.Сега обаче ми попадна въпросното моторче Piaggio Grillo 50cc 2T въздушно охлаждане реално е мотопед няма акумулатор няма стартер...производство 1991 година (набор ми е) та..на въпроса:
По какво мога да позная дали буталото е за смяна или не?По километраж е на ~10k километра,но пали относително лесно.Въпроса ми е по-скоро към старите кучета,които са си играли и знаят "признаците" на заминаващото бутало.Дано съм разбран правилно.
Рових в "скутер" форума,но въпросния мотопед работи на по-ниски обороти от един скутер и не е много удачно да бъде сравняван.
Какво трябва да гледам за да разбера състоянието на двигателя?
Свеща е керемидено червена както трябва да бъде,разхода е нормален.
По какво мога да позная дали буталото е за смяна или не?По километраж е на ~10k километра,но пали относително лесно.Въпроса ми е по-скоро към старите кучета,които са си играли и знаят "признаците" на заминаващото бутало.Дано съм разбран правилно.
Рових в "скутер" форума,но въпросния мотопед работи на по-ниски обороти от един скутер и не е много удачно да бъде сравняван.
Какво трябва да гледам за да разбера състоянието на двигателя?
Свеща е керемидено червена както трябва да бъде,разхода е нормален.
Коментар