Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2Т Мотопед Piaggio

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2Т Мотопед Piaggio

    Добра вечер на всички!Отдавна съм фен и читател на форума,но тъй като все още съм прохождащ има предостатъчно информация за четене и на повечето ми въпроси е отговорено.Сега обаче ми попадна въпросното моторче Piaggio Grillo 50cc 2T въздушно охлаждане реално е мотопед няма акумулатор няма стартер...производство 1991 година (набор ми е) та..на въпроса:
    По какво мога да позная дали буталото е за смяна или не?По километраж е на ~10k километра,но пали относително лесно.Въпроса ми е по-скоро към старите кучета,които са си играли и знаят "признаците" на заминаващото бутало.Дано съм разбран правилно.
    Рових в "скутер" форума,но въпросния мотопед работи на по-ниски обороти от един скутер и не е много удачно да бъде сравняван.
    Какво трябва да гледам за да разбера състоянието на двигателя?
    Свеща е керемидено червена както трябва да бъде,разхода е нормален.

  • #2
    До: 2Т Мотопед Piaggio

    За да разбереш дали буталото е добре бутай манивелата с ръка и виж дали "позапъва"
    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

    Коментар


    • #3
      До: 2Т Мотопед Piaggio

      Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
      За да разбереш дали буталото е добре бутай манивелата с ръка и виж дали "позапъва"
      Няма манивела,педалетка е,иначе да позапъва четох и за чалъм с пръст на мястото на свеща и въртиш ако избута пръста има компресия,реално запъването означава компресия или греша?

      Коментар


      • #4
        До: 2Т Мотопед Piaggio

        Че закакво ти е да разбираш дали е за смяна боталото те не са скъпи
        Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
        [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

        Коментар


        • #5
          До: 2Т Мотопед Piaggio

          Първоначално публикуван от Симеон Михайлов Преглед на мнение
          Няма манивела,педалетка е,иначе да позапъва четох и за чалъм с пръст на мястото на свеща и въртиш ако избута пръста има компресия,реално запъването означава компресия или греша?
          Да, това с пръста на мястото за свеща е много популярно и доста хора го използват. Иначе за манивелата не съм чул, ако може колегата да разясни какво, как точно че ми е интересно и на мен? Мерси
          OffRoad-a - за някои е страст, за други хоби, за трети професия, а за мен - начин на живот !!!

          Коментар


          • #6
            До: 2Т Мотопед Piaggio

            Да, когато буташ манивелата с ръка някаде посредата има запъване(трудно се бута) значи има добра компресия, поне аз така ги пробвам.
            Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

            Коментар


            • #7
              До: 2Т Мотопед Piaggio

              като спре де върви ти ще разбереш
              тогава е за ремонт

              Коментар


              • #8
                До: 2Т Мотопед Piaggio

                Благодаря на всички отговорили!
                Един колега попита (моля да ме извини не му запомних ника) защо питам,проблема е,че тук ги няма много защото за италианците 91 набор машина е стара..И за това превантивно гледам по признаци,то е ясно че без да се отвори и да се види няма да стане но поне за първо време.Благодаря още веднъж на всички!Моля да бъда извинен,за невежеството и ниския език който използвам (липса на термини и т.н.)

                Коментар


                • #9
                  До: 2Т Мотопед Piaggio

                  Според мене щом пали лесна не е за ремонт иначе ако е за ремонт палят трудно по това можеш да разбереш най лесно дали е за ремонт скутера

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X