Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

    Краси зачудих се и на съвременните 2т си чистите клапите нали?Примерно на твоето 200 ехс колко пъти си е чистил до сега?
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #47
      До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

      Аз го чистя 1 път в годината(когато сменям бутало), макар че не е лошо и по често, досега клапата не ми е блокирвала или задържала, винаги си е работела добре.
      Все пак говорим за хоби а не про каране.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #48
        До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

        Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
        Аз го чистя 1 път в годината(когато сменям бутало), макар че не е лошо и по често, досега клапата не ми е блокирвала или задържала, винаги си е работела добре.
        Все пак говорим за хоби а не про каране.
        Краси недей заблуждава хората с твойто хоби каране. Всички знаем че Севлиево - Казанлък го вземаш за по-малко от час през планината. Не мисля, че това е хоби каране

        Коментар


        • #49
          До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

          За мен един път в годината това са ми около 6 000 км !
          За една година минах толкова .Това според мен означава
          че трябва в годината 2 пъти на моети каране ?

          Коментар


          • #50
            До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

            Първоначално публикуван от Миро Преглед на мнение
            За мен един път в годината това са ми около 6 000 км !
            За една година минах толкова .Това според мен означава
            че трябва в годината 2 пъти на моети каране ?
            Дори и така да е какво се притесняваш,свалянето на цилиндара и разглобяването на клапите не отнема чак толкова време да се притесняваш.Като ти доиде на ум сваляи чисти и карай,няма смисал да слушаш чуждо мнение за личната хигиена на собствения ти мотор.
            0888 074 049

            Коментар


            • #51
              До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

              Значи ще се разглобява от време на време да се почиства
              и да се види положението в цилиндъра .

              Коментар


              • #52
                До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                Здравеите !
                Мотора е сглобен с ново буталце "VERTEX" и хонингован цилиндър!
                Бутало поръчах от колегата : "ДОБРИН",койо е много точен
                човек,за което му благодаря !
                Одеве го сглобих ,и малко трудно запали ама иначе върви
                доста добре на ниски обороти.Не искам да го ръчкам още
                сега защото е в разработка .Оставената хлабина между
                цилиндъра и буталото е 6 стотни.Цилиндъра е 54.05
                а размера на буталото е 53.99.
                Клапата е раздвижена перфектно.
                Само кажете колко километра трябва да разработвам мотора
                и на какви обороти да го карам ?
                оборотомера е до 12 000 ,клапата отвара на 6 500.

                Коментар


                • #53
                  До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                  карай го минимум 300-400 км без да го вкарваш в обороти и без да го мъчиш по байри, за да се напаснат елементите един към друг, както и слагай и малко повече масло ама не и приста
                  Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                  Коментар


                  • #54
                    До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                    Маслото ми го меша само ,нужно ли е да слагам допълнително
                    в бензина или е достатъчно само да со го дизира и аз да не пипам ?

                    Коментар


                    • #55
                      До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                      Сложи му допълнително в резервоара по 10гр. на литър бензин.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                        ОК ще сложа ,ама я кажи твоети мнение за разработката ?
                        Колко км е ?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                          Аз моето Кавазаки съм го разработвал към 2 резервоара бензин 5л. И после какво аз си знам

                          Коментар


                          • #58
                            До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                            Миро, като цяло разработката на това двигателче няма нищо общо с разработката на нормален двигател.
                            Тука имаш НиКаСил..., който никасил е хонингован, вкарано му е едно ново бутало със 6 стотни хлабина. Ако питаш мен той си е направо разработен.
                            Това не е като да правиш нова чугунена риза, с бутало и пр.

                            Крепи го с малка газ около 2 резервоара бензин и после ръчка. Няма му нищо.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                              Аз си мисля че му е достатъчно да поработи 1 час и е
                              готов за газ до край .Ама искам да съм сигурен .То няма
                              ръбове и няма къде да задере ,но ще го пакарам както казваш
                              г/д около 200 км (1 резервоар бензин) и газ !
                              Имам да ти давам кръгче ,да знаеш !
                              По натам ще пиша какво става с моторетката !
                              Поздрави

                              Коментар


                              • #60
                                До: Питане относно цилиндър и бутало на ЦРМ 125

                                На 2Т двигател с хлабини в нормата какво да му разработваш, няма такова нещо. Даже в натоварен режим по-добре лягат една към друга работните повърхности. Аз скоро сменях сегменти на КТМ-а и грам несъм го разработвал. И с всяко каране все по-добре почва да върви.
                                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X