Обява

Свий
Няма добавени обяви.

с един или с два сегмента ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • с един или с два сегмента ?!

    митков един въпрос защо сузукито е само с 1 сегмент
    [url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]

  • #2
    До колкото аз знам, двутактовите крос машини са с по 1 сегмент...(аз така знам)
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #3
      да 125 2 тактовите кросови мотори са само с един сегмент
      а има и специални бутала за 250 които пак са с един сегмент
      но на 125 и стандартните са с 1
      изчислено е че за мотори работещи на над 8-9000 оборота -втория сегмент само им пречи поради триенето което прави с цилиндъра

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от mitkov
        да 125 2 тактовите кросови мотори са само с един сегмент
        а има и специални бутала за 250 които пак са с един сегмент
        но на 125 и стандартните са с 1
        изчислено е че за мотори работещи на над 8-9000 оборота -втория сегмент само им пречи поради триенето което прави с цилиндъра
        Да взема да махна на МЗ-та тогава 1-ния сегмент, че той пък е с 3
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #5
          а моя кошник що е с два ( освен че е кошник)
          [url]http://snimka.bg/album.php?album_id=64575&photo=1[/url]

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от g3nchooy
            а моя кошник що е с два ( освен че е кошник)
            Щото се води Ендуро а не е чист крос както каза Митков
            Твоето ми прилича на ДТ 80 и то доста, но незнам дали е такъв.... но все пак се чоди чисто ендуро
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              Moето моторче е с 2 сегмента, а е чист крос - kx 80. Странно е наистна, защото буталцето е по-малко и леко, а двигателчето е доста високооборотно. Даже и буталата на 85-ците (по-новите двигатели с клапа) са с 2 сегмента. Мисля си, че слагат по 2 сегмента за удължаване на междуремонтния пробег, понеже въпреки че са по 85 кубика, тези моторчета са по 30 коня и живота им е доста кратък.
              DCRT®

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от iva_kx
                Moето моторче е с 2 сегмента, а е чист крос - kx 80. Странно е наистна, защото буталцето е по-малко и леко, а двигателчето е доста високооборотно. Даже и буталата на 85-ците (по-новите двигатели с клапа) са с 2 сегмента. Мисля си, че слагат по 2 сегмента за удължаване на междуремонтния пробег, понеже въпреки че са по 85 кубика, тези моторчета са по 30 коня и живота им е доста кратък.
                Чакай де, твоя КХ не беше ли 125
                [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                [/FONT]________________________________________
                [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                [/CENTER]
                [/CENTER]

                Коментар


                • #9
                  не, 80-тка е С внушителните си 60 кг. се оказа като че ли най - подходящия за мен. Само дето е доста труден за ендуро - много е рязък и няма никакви ниски... по-новото двигателче с клапа е доста по-сполучливо, но така и не успях да намеря такъв когато си го купувах..
                  DCRT®

                  Коментар


                  • #10
                    ивче ..няма ли да го продаваш тоз кх 80
                    ако искаш може да измислим нещо да ти дам 125 то а ти да ми дадеш 80 то че ми трябва едно 80 -за детско юношеската школа .. па и за димитър най после да се види с мотор като за неговите кила

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от mitkov
                      ивче ..няма ли да го продаваш тоз кх 80
                      ако искаш може да измислим нещо да ти дам 125 то а ти да ми дадеш 80 то че ми трябва едно 80 -за детско юношеската школа .. па и за димитър най после да се види с мотор като за неговите кила
                      Мене на 65сс ли ще ме сложиш бе :x
                      ----
                      По темата искам да питам защо МЗ-тите са даже с по 3 сегмента
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        защото са бавнооборотни дългоходови двигатели произведени с не много голяма точност така че 3 тия сегмент може само да е от полза

                        Коментар


                        • #13
                          а що се отнася до 65 кубиковите
                          2003 та лятото ходихме на гости на един приятел в австрия в тяхният град /който е по малък и от харманли/ живее и едно момченце което е шампион на австрия по мотокрос 65куб класа а и е ФИРМЕН СЪСТЕЗАТЕЛ НА КТМ
                          И от ктм му дават постоянно нови мотори да тества
                          и тъкмо му бяха дали заводски подготвен SX60 модел за 2004 та /това става лятото на 2003 та /
                          ..както и да е момчето си го държеше в средата на хола мотора
                          а у тях с извинение ..ама всички бяха луди
                          -майката бащата и малкия
                          ..а котката им бе кръстена ..XR от на хонда едноименният модел с какъвто малкия се разхожда из градината -че даже и вътре в къщата влиза с него
                          ...та както и да е ..става въпрос че в събота заедно с караваната на нашия човек и с неговия 426 който тогава бе почти нов и с караваната на малкия и родителите му отидохме на едно "близко" трасенце да покараме-близко -по техните стандарти на мене ми се видя далече .над 40 минути може би пътувахме
                          -трасенцето бе частно много технично с трапец скоци и завои в много красива планинска местност почвата бе супер а и постоянно собственика поливаше на всякъде и без да е кално не се вдигаше и прах а бе ..супер
                          малкия извади 60 то или може би е 65
                          и взе да ръчка из трасето което направо бе пренаселено имаше много хора и караха яко
                          включително имаше и 2 мадами
                          едната с RM125 а другата с чисто НОВ WR250
                          та..малкия веднага показа шампионския стил-такова ръчкане и взимане на завмои не бях виждал направо лети а на трапеца който бе много стъмен и хвърлящт много нагоре -та там въртеше мотора направо като некой джеймс стюард
                          нашия човек с 426 то и малкия всъщтност се оказа че са най добрите карачи на трасето щото пича с 426 то е шампион пък там за тази област
                          макар че и другите натискаха здраво
                          ..та по едно време малкия взе да спира да почива и ние взехме да го врънкаме да пробваме моторчето
                          един по един го покарахме и в една от паузите дето вече явно хич не му се караше повече го докопах и аз ктм чето
                          е гати -останах много учуден от тва моторче
                          никой не ми вярва обаче моторчето вървеше много здраво..особенно като за кубиците си и то с моите кила отгоре
                          окачването беше направо страхотно а за спирачките не ми се и говори-перфектни явно заводски подготвените мотори са си..заводски подготвени
                          първо го покарах по лекичко и щях да го връщам ама онез викат -давай карай ..и аз карам
                          взех полека лека да го засилвам и с учудване установих че взе да си върви много бързо трапци скоци си фърчи и първо ме минаваха всички като спрял но по едно време взех да се движа с тях и се подгонихме с един пич с KX250 особенно на по техничната част която бе и на надолнище го настигах и аха аха да го мина обаче след тва следваше завой и качване с права и там ми дръпваше рведнага след тва обаче бе трапеца и пак надолнище и го настигах пак по едно време спрях да го жаля моторчето и му дадох газчицата..взе да бръмчи като рязарена оса обаче пък като го държиш на тия обороти направо откача
                          след няколко обиколки така обаче взех да усещам че ..нещо звука взе да се променя ..и реших да си им го давам моторчето на хората че..все пак е ктм
                          та..диферент -не си мисли че са толкоз зле
                          след това направиха гонка малкия с 60 то срещу нашия чемпиън с 426 то който кара яко и е ставал 6 ти на ерзберг
                          малкия не можа да го мине но караха плътно заедно в продължение на бая време и направо хората взеха да се спират да ги гледат
                          а след това пък дадоха на малкия 426 то и да ви кажа караше го горе долу в същия стил както неговото си 60

                          Коментар


                          • #14
                            е значи вече знаеш защо не искам да си сменям моторчето
                            Върви като осичка, а е 60 килца... можеш да си правиш каквото си искаш с него. 125-цата наистина като че ли е малко по-лесна за каране, но сам видя че едва едва стъпвам на земята с единия крак от рм-а, а с кросови ботуши си е направо невъзможно. Пък и е доста по-дълъг, като се изнеса назад и ми окъсяват ръцете (е, това може да се компенсира с различно положение на кормилото, но пък нужно ли е...). А в гората става малко по-сложно положението. Мога след веме като посъбера парички да го сменя за 85. Надали скоро ще сменя класа, параметрите ми са точно за 85 кубика, и доста хора ми завиждат, че мога да си позволя да карам такъв мотор. Който го подкара на пистата започва да реве, че иска такъв лекичък мотор, пък така да се газира
                            DCRT®

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от mitkov
                              ивче ..няма ли да го продаваш тоз кх 80
                              ако искаш може да измислим нещо да ти дам 125 то а ти да ми дадеш 80 то че ми трябва едно 80 -за детско юношеската школа .. па и за димитър най после да се види с мотор като за неговите кила
                              Митков, ако ДОПЛАТИШ (освен Сузукито), Ива може и да се навие
                              Hristo Draganov
                              http://htftp.domainbg.com/HD/

                              И аз искам България чиста ! ! !

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X