Колеги понеже Нямам клеми + и - явно накой Бай Ганьо ги е изтръгнал преди мотора да стигне при мене, естествено нямам акумулатор от което следва и че немога да се възползвам от ускорителната клапа понеже тя взима ток от акумулатора.. та въпросите ми са 2
1.Мога ли някак да вържа кабелите на електромоторчето за някой източник който си взима ток от генератора, примерно да го вържа към фара или към стопа или към каквото и да било и да си взима ток от него и по този начин да спестя търсенето на кабели, прекарването на + и - ( дано сте ме разбрали )
2.Ако по въпрос 1 няма решение как да си направя клапата ръчно с жила, имам в предвид на принципа на смукачите на скутерите а може би и на някой мотори, с палец който се бута нагоре и надоло ( или на ляво и на дясно ) Нещо като на този скутер вижте под лявата ръкохватка
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C1...105757-800.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C1...094823-800.jpg
дано разбирате нещо от тези снимки
аз клапата я знам как е отворена как е затворена но въпроса ми е как да ги свържа 2-те жила и как да направя така че като я дръпна да си стои отворена като я върна да си стои затворена.. немога да го измисля, защото ако е без жила и като я отворя и почна да карам някъде и се затваря от вибраций, скокове и т.н 
Мотора ми e Yamaha DT 200 88-90г
1.Мога ли някак да вържа кабелите на електромоторчето за някой източник който си взима ток от генератора, примерно да го вържа към фара или към стопа или към каквото и да било и да си взима ток от него и по този начин да спестя търсенето на кабели, прекарването на + и - ( дано сте ме разбрали )
2.Ако по въпрос 1 няма решение как да си направя клапата ръчно с жила, имам в предвид на принципа на смукачите на скутерите а може би и на някой мотори, с палец който се бута нагоре и надоло ( или на ляво и на дясно ) Нещо като на този скутер вижте под лявата ръкохватка
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C1...105757-800.jpg
http://p1.bikepics.com/pics/2007%5C1...094823-800.jpg
дано разбирате нещо от тези снимки


Мотора ми e Yamaha DT 200 88-90г
Коментар