Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Piaggio Liberty 50 2T - не пали

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Piaggio Liberty 50 2T - не пали

    Здравейте, вече два дни се мъча да подкарам машинката и не мога да я стартирам. Оставям я есента в гаража, като съм я карал чап-пат лятото и пролетта се почват мъките. Има искра, но не стига бензина до цилиндъра и тва е. Карбуратора е Delorto PHVA 12 със електически смукач, пълни се чашката, но при всички усилия на манивела - свеща е суха. Източих бензина от резервоара - налях друг, карбуратора 2 пъти разглобявах, чистих двата жигльора в чашката със тънки телчета от жило, виждат се всички отвори - имаше по тях нещо като кристалчета финни явно от бензина и неще и тва е - свеща си остава суха. Като му "бия" една инжекция с гориво директно в цилиндъра и дам газта до края - след няколко ритания пали за няколко секунди форсира на високи обороти докато изгори горивото и до там. Кажете какво има особенно на тези карбуратори, какво друго да направя, може ли да е смукача как да го проверя - стъпково ли е бобинка ли е - електроника се занимавам няма да е проблем. Виждам, че се продават тези карбуратори - не зная да поръчвам ли направо нов.

  • #2
    Имам априлия, и тя прави тези номера. Отвори въздушния филтър набий един парцал и върти на стартер. При мен този метод винаги действа, но се налага само ако не е каран повече от месец.

    Коментар


    • #3
      Много вероятно , проблема да не е в карбуратора , а в самия двигател. Запекли сегменти , семеринги на вала , проблем в клапата/ако има/ , всичко това пречи да се образува и всмуче горивна смес под буталото.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
        Много вероятно , проблема да не е в карбуратора , а в самия двигател. Запекли сегменти , семеринги на вала , проблем в клапата/ако има/ , всичко това пречи да се образува и всмуче горивна смес под буталото.
        Къде се намира, как работи тази клапа, дали я има в този модел, на нещо такова изглежда. Това става винаги като презимува, досега някак си го подкарвах с няколко инжекции гориво и като че ли се "отпушваше" някак. Чакам нов карбуратор, но взех да се съмнявам че e от него проблема. Междо другото, като извадя маркуча на бензина от карбуратора и си тече свободно - така източвам резервоара, а не трябва ли това вакумно кранче да не пуска бензин без да има някакъв вакум от карбуратора?

        Коментар


        • #5
          Ако става винаги когато презимува , по-вероятно е да запичат сегментите или семерингите да губят еластичност. Ако кранчето е вакуумно , то също няма да работи при този проблем.
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X