Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Minarelli AM6 90cc проблем с уплатнение

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Minarelli AM6 90cc проблем с уплатнение

    Здравейте колеги ,моля някой да сподели как се монтира правилно тази пуста глава със тия уплатнения тип о пръстен,2 пъти го събирам и ми изтърва налягането в охладителната система !
    Моторчето беше със 47мм цилиндър и оригиналната си глава за 40 мм проблеми не съм имал докато парченце от лагера на биелата не е попаднало в горивната камера и се сещате сами.
    Направо купих комплект 90 кубика цилиндър бутало и гарнитури полско производство. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:395352998_1457584898136996_3613465568481094271_n.jpg
Прегледи:188
Размер:95.8 КБ
ID:6941346 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:395263386_1344272126209734_6720699063491428361_n.jpg
Прегледи:176
Размер:108.5 КБ
ID:6941347
    Последно редактирано от trayan-boreca; 24-10-23, 21:09.

  • #2
    Гледам клипчета в Ютуб че този о пръстен около буталото го заепят със нещо,а тези 4те малките ги пускат на шпилките.
    Аз пробвах да го задържа със грес не знам до колко е правилно да не би това да ме прецаква ?

    Коментар


    • motor_men
      motor_men коментира
      Редактиране на коментар
      С правилния силикон

  • #3
    На отворите за шпилките трябва да има О-пръстен , И това полско уплътнение , леко ме съмнява , че издържа на нужната температура , и дали е с нужната дебелина. Може да допускаш грешка и при стягането на главата.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • trayan-boreca
      trayan-boreca коментира
      Редактиране на коментар
      Добре колега би ли споделил какъв е този правилен силикон?
      Другото което ми направи впечатление е че този о пръстен все едно е по малък и дори не влиза свободно в канала как точно се монтира със леко разтягане и силикон,а относно стягането го дават 14-16 нютона затягах на 16 на кръст.
      Ясно е за тези малките че ги има аз ги монтирах директно на главата ,но гледам клипчета че ги пускат през шпилките а не ги монтират на главата направо кой е правилния начин.

  • #4
    Victor Reinz е силикона. Малките уплътнения ги намазваш с малко силикон и ги прилепваш на мястото им в главата. Стягаш на няколко етапа на кръст , първо притягаш съвсем леко на ръка , след това малко по силно , накрая с нужното усилие. И прочети внимателно , дали след тези 16 нютона , не се изисква стягане на градуси.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #5
      Намажи със силикона който ти казаха и притягай и стягай равномерно. Всяка една гайка по малко и на усет. Ако стегнеш първо едната и после другата до край, чакай да стане. Другото е ако главата има шупла към уплътнението е възможно и затова да изтърва. О-пръстените на шпилките и тях ги залепи на главата
      EXC TPI 2019

      Коментар


      • #6
        Здравейте колеги,стана работата със залепване вече 20 дена няма проблеми,ако ще е полезно за някой колеги.
        Също така наложих уплътнението на главата за една вечер с парче стъкло отгоре защото са малко криви тези уплътнения,а малките гумички ги наложих на шпилките (така го дават по книга на априлия и уплътнението със грес,но както споменах го залепих).
        Стегнах на 15 нютона !
        Бяха ме посъветвали да го затварям БЕЗ ТЕРМОСТАТ,но го оставих и сега съжалявам като че ли грее повече от преди,но ще го махна някой ден!
        Също така новия цилиндър,бутало и сегмент си иска разработка вече съм изминал над 300 км,както разбрах иска поне 500,но вие си знаете,чак сега започнах малко да го поизцеждам и чат пат до дупка пълни си киоматража 80,преди това едва 60 със зор(КИТ 70 кубика) !
        Със оригиналния карбуратор 70 със зор .
        Също така му монтирах 21 мм карбуратор тип Dellorto PHBG не го отворих да го видя със какъв жигльор е ,като настройка на 2ро положение иглата от 4 възможни и болта за гориво който е отпред е завит докрай и ми се струва че сместа му даже е богата,на трето положение иглата и развит на 1.5 оборота болта (така беше стоково настроен) се давеше жестоко,направо на ниски не вървеше изобщо и дори със навит до край болт пак не беше ОК.
        Даже се зачудвам да я вдигна най-горе (бях пробвал,но тогава не знаех,че болта отпред е за гориво,а не за въздух и не помня колко беше въртяно)ама ще го оставя така за някой ден да го почовъркам така !
        Последно редактирано от trayan-boreca; 15-11-23, 14:54.

        Коментар


        • #7
          Що си мисля, че ще береш ядове с подбутална група? Ма ще го разбереш сам де!
          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

          Коментар


          • trayan-boreca
            trayan-boreca коментира
            Редактиране на коментар
            Добре колега какво имаш предвид че ще се строши коляновия вал или биелата ?
            За сега си върви без проблеми но незнайно защо след монтажа на 21цата и на 2 пъти изгоря свеща явно е била бедна сместа защото на 21цата е 90 жигльора !

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X