Здравейте,
попадна ми една gilera 125 er доста стара, за годината не съм сигурен и затова не я пиша. Мотора е с преправяно CDI и е слагано някакво може би хоум мейд. Това CDI e изгоряло и се наложи да слагам някакво друго. Купих едно което го дават за доста модели на gilera както и доста други мотори и нещата се получиха донякъде. Намери схема на въпросното CDI и там пише до 350V AC обаче при мен вдига над 350V и то без да е влязло в макс. обороти. Следователно CDI беше станало доста топло, че чак беше потекла смолата на бобината за високо напрежение. Сега питането ми е как да направя така, че напрежението да не прехвърля 200V речем, защото на манивела си вдига 20-30V които са напълно достатъчни да има искра и да запали. Или да ми кажете някое CDI което би могло да стане и да издържи.
Това е CDI
https://www.aliexpress.com/i/32951564199.html
попадна ми една gilera 125 er доста стара, за годината не съм сигурен и затова не я пиша. Мотора е с преправяно CDI и е слагано някакво може би хоум мейд. Това CDI e изгоряло и се наложи да слагам някакво друго. Купих едно което го дават за доста модели на gilera както и доста други мотори и нещата се получиха донякъде. Намери схема на въпросното CDI и там пише до 350V AC обаче при мен вдига над 350V и то без да е влязло в макс. обороти. Следователно CDI беше станало доста топло, че чак беше потекла смолата на бобината за високо напрежение. Сега питането ми е как да направя така, че напрежението да не прехвърля 200V речем, защото на манивела си вдига 20-30V които са напълно достатъчни да има искра и да запали. Или да ми кажете някое CDI което би могло да стане и да издържи.
Това е CDI
https://www.aliexpress.com/i/32951564199.html
Коментар