Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

    Одеве го премерих с някакъв друг датчик, който беше означен
    с Mpa и вдигна стрелката на 2.
    Не знам колко атмосфери са това, но според мен няма повече от 3 !
    Моторчето се води SOLO - немско е и е 82 година.
    Това бутало от този мотор се мушка точно в
    цилиндър на симсонка,
    а имах някъде и бутало от симсон, ама не го намерих ....
    А двигателят е толкова издухал, че ...10 % баир види ли и гасне.
    Сегментите не можах да им премеря ключа, ама така
    на око имаше около 3 мм ключ
    Последно редактирано от viki terzieva; 28-12-09, 17:56.

    Коментар


    • #17
      До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

      Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
      одеве го премерих с някакъв друг датчик който беше одначен
      с Mpa и вдигна стрелката на 2
      Както е обяснено по-нагоре,а и в дадения линк-2MPa е малко под 20at.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #18
        До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

        [QUOTE=divaneto99;974650]Одеве го премерих с някакъв друг датчик, който беше означен
        с Mpa и вдигна стрелката на 2.

        Нещо не се връзват работите 2 МРа си е направо за дизел налягане.Или не го мериш както трябва или манометрите ти не са верни.
        Налягане в цилиндъра се мери на загрят двигател към 80 или 90 градуса. На тоя мотор няма как да я измериш така че караш 2-3 километра и тогава мериш.
        Като мериш налягането се подава пълна газ за да е отворен нацяло притока на въздух. После риташ с манивелата или със стартера ако има ,но двигателя не трябва да прави повече от 60-80 оборота в минута (зависи от двигателя).
        Ако нямаш манивела или стартер и мериш налягането с бутане и завит манометър може и 30 бара(3.0МРа) да ти покаже.

        За да отчете вярно манометъра трябва да е малко по голям от налягането което измерваш ако ти трябва за 11 бара трябва да е манометър до 16-18 бара а не до 40.
        Манометрите си имат работен диапазон не може с един манометър да мериш и бензин и дизел и да си уверен че отчита вярно и на двете. Като си куповаш компресомер ,така се казва инструмента с който се мери налягане се продават отделно за бензин и дизел.Много е важно с какъв компресомер мериш и как го мериш . На снимките има два компресомера единия е за бензинов ДВГ а другия е за дизел (този в куфара)

        Един нормален бензинов двигател трябва да има около 11-13 бара (1.1-1.3МРа) ако е с турбо по-малко .Няма значение дали е двутактов или четиритактов.
        А за дизелов е в границите от 15-16 бара(1.5-1.6МРа)ако е с турбо и от 23-30 бара(2.3-3.0МРа) че за някои и повече ако е без турбо.
        Прикачени файлове
        Последно редактирано от dyak; 29-12-09, 01:53.
        Dimitar Dyakov

        Коментар


        • #19
          До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

          [QUOTE=dyak;975355]
          Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
          Ако нямаш манивела или стартер и мериш налягането с бутане и завит манометър може и 30 бара(3.0МРа) да ти покаже.
          .......
          Един нормален бензинов двигател трябва да има около 11-13 бара (1.1-1.3МРа) ако е с турбо по-малко .Няма значение дали е двутактов или четиритактов.
          А за дизелов е в границите от 15-16 бара(1.5-1.6МРа)ако е с турбо и от 23-30 бара(2.3-3.0МРа) че за някои и повече ако е без турбо.
          Чак 30 бара не може да покаже,но принципно е така-некоректно е да се мери при по-високи обороти.
          Стойносттите за налягането в различните видове двигатели са леко неточни и като цяло могат да подведат незнаещите.
          Налягането зависи от степента на сгъстяване и обикновенно го има в таблици и сервизни ръководства.Ориентировъчно,налягането е равно на степента на сгъстяване по 1,3.Това за четиритактови двигатели.И за 100% неизносен двигател.За двутактов е винаги по-малко.
          Стойностите за дизела зависят пак от степента на сгъстяване,а при тях тя зависи от начина на смесообразуване-вида на горивната камера.
          Имаше и таблица в раздел двигатели-http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=10733
          Последно редактирано от cecoa1; 29-12-09, 10:13.
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #20
            До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

            Ще взема читав компресомер и ще го премеря !
            От прочетеното до тук си правя извод , че неми е
            верен уреда .
            А този двигател неможе да има повече от 3 атмосфери налягане,
            при положение че ,и 2 та сегмента имат по 3 мм ключ !
            И още един въпрос :
            На снимката на буталото от какво се получава този нагар ?
            Този нагар го има и на главата ама е по малък.
            Все пак това е над 2 мм нагар,може да има някакъв тънък
            слой а това си е направо ...
            На снимката по долу ще видите и уреда с който се опитвам да меря.
            Моторчето няма нито стартер,нито манивела , то е с педали.
            Немога да преценя колко са оборотите на който меря компресията .
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

              Май ще черпиш - ето какво открих за твоя:
              http://www.mopedarmy.com/wiki/Solo&p...PiMps1xH9E7Aaw

              А долу на страницата имаш линк към User Manual-а си, сваля се свободно в PDF, проверих. Лошото е, че и самите производители не дават инфо за компресията. Явно тогава са били над тези неща !
              Honda XR600
              Kawasaki KLX650
              Honda XL600V Transalp
              +359 888 6З5 9З4

              Коментар


              • #22
                До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

                Имаш бира от мен !
                Компресията със сигурност като е било ново, не е била
                повече от 8 атмосфери.
                Не знам над кои неща са били, но двигателчето е
                измислено доста добре според мен.
                Вътре в цилиндъра се сипва охлаждаща течност ,
                а цилиндърът отвън е оребрен.
                Да го прегрееш е почти невъзможно.
                Само не мога да си обясня откъде толкова много нагар
                е хванало горе буталото ?
                Последно редактирано от viki terzieva; 30-12-09, 13:11.

                Коментар


                • #23
                  До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

                  Първоначално публикуван от divaneto99 Преглед на мнение
                  Само не мога да си обясня откъде толкова много нагар
                  е хванало горе буталото ?
                  Не го мисли изобщо - чистиш нагара (много внимателно), сипваш хубаво масло и бензин, читава свещ и няма да го видиш пак така нагоряло.
                  Последно редактирано от dmihailov; 30-12-09, 13:27.
                  Honda XR600
                  Kawasaki KLX650
                  Honda XL600V Transalp
                  +359 888 6З5 9З4

                  Коментар


                  • #24
                    До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

                    Диване, това кръглото под цилиндъра, ми прилича на хидросъединител, а какво е всъщност? И след като е с педали има ли втора верига от другата страна, или е само с една?

                    Коментар


                    • #25
                      До: Колко kPa трябва да е компресията на 50cc, 2т двигател?

                      Първоначално публикуван от motofen Преглед на мнение
                      Диване, това кръглото под цилиндъра, ми прилича на хидросъединител, а какво е всъщност? И след като е с педали има ли втора верига от другата страна, или е само с една?
                      Да, има втора верига !
                      Това кръглото е Съединител и в него има масло.
                      Отзад съединителя има 2 плочици, които са с размери -
                      широчина -0,5 мм и дължина -20 мм.
                      Вътре в това кръглото има масло, предполагам
                      за да охлажда, предполагам...
                      Последно редактирано от viki terzieva; 14-01-10, 14:01.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X