Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Java CZ: Писна ми!!!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Java CZ: Писна ми!!!

    Вижте кво, колеги моторджии от региона на гр.Варна, ако има разбиратели на това чудо на техниката Java CZ 350, 472.6, които искат да изкарат някой лев от нищото, моля да ми се обадят на GSM 0887 155 117, щото аз се видях в чудо с туй животно.
    След 1 годдина обикаляне под, над, зад и вътре в него със 300 зора успях да го събера и да замяза поне на външен вид на истински мотор, но явно не ми било писано аз да съм човека дето да го вкара в движение. Няколко пъти съм пускал теми с проблемите по него.Сега достигнах до етапа, в който привидно всичко е изправно, горивото си постъпва в карбуратора, ел.системата функционира нормално- дава добра искра от свещта, но мотора се дави в гориво и не знам вече как да отстраня проблема. Благодаря за съветите, които ми дадохте по тази тема- взел съм ги предвид, но вече не виждм какво да направя по мотора.
    Ако има човек, който смята, че може да се справи с него готов съм да заплатя транспортните му разходи и труда за ремонт. Благодаря предварително!
    С уважение:
    пишман майстор
    Росен

  • #2
    колега пробвай да смениш карбуратора с такъв на JAWA 250.Аз така направих с моето и оттогава въобще няма проблеми с него.

    и още нещо гледай да е със смукач
    Последно редактирано от Goblin; 26-07-09, 18:59.

    Коментар


    • #3
      До: Java CZ: Писна ми!!!

      Щом се дави в бензин,сигурно е много богата сместа? Как е свеща след "задавяне" ?

      Коментар


      • #4
        До: Java CZ: Писна ми!!!

        Роска...Бутниму една кадърна центровка на запалването и ще видим дали няма да се возиш.
        "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

        Коментар


        • #5
          До: Java CZ: Писна ми!!!

          Първоначално публикуван от garkoff Преглед на мнение
          Щом се дави в бензин,сигурно е много богата сместа? Как е свеща след "задавяне" ?
          Ми свеща е мокра от гориво, даже капе от ауспусите бензин...

          Коментар


          • #6
            До: Java CZ: Писна ми!!!

            хубу де!!!!
            дайте инфо как става центровката за Ява-Чз-то моля Ви???!!!???!!!

            Коментар


            • #7
              До: Java CZ: Писна ми!!!

              Вземи една подвижна лампа (малка)закачи единия кабел на чукчето на 1-ви цилиндар(неподвижното чукче),другия кабел на минус(корпус)Даваш мотора на контакт и започваш да въртиш бавно на гърбицата докато лампичката светне.При свалени свещи.Вземаш един шублер и измерваш с дълбокомера растоянието до челото на буталото(бъркаш в отвора дето завиваш свеща)измерваш,даречем растояние 32.5мм.Прекарваш буталото на ГМТ и измерваш растоянието(доколкото си спомням беше 27.00мм,но несъм сигорен)и получаваш разлика от 5.5мм предварение.Завърташ малко авансовата плочка и отначало докато постигнеш предварение от 3.5мм.След като си направил 1-ви цилиндар затягаш плочката и преместваш лампичката на чукчето на 2-ия цилиндар(тука се регулира малката авансаторна плочка насамота чукче)без да пипаш основната(голямата)и така докато постигнеш и тука предварение 3.5мм.Това е най-простия начин с подръчни сретства.Ако не си разбрал нещо пиши.Успех.
              "Винаги правя това, което не мога, за да мога да се науча да го правя. "о8894оЗ81З

              Коментар


              • #8
                До: Java CZ: Писна ми!!!

                Първоначално публикуван от panjeto71 Преглед на мнение
                Вземи една подвижна лампа (малка)закачи единия кабел на чукчето на 1-ви цилиндар(неподвижното чукче),другия кабел на минус(корпус)Даваш мотора на контакт и започваш да въртиш бавно на гърбицата докато лампичката светне.При свалени свещи.Вземаш един шублер и измерваш с дълбокомера растоянието до челото на буталото(бъркаш в отвора дето завиваш свеща)измерваш,даречем растояние 32.5мм.Прекарваш буталото на ГМТ и измерваш растоянието(доколкото си спомням беше 27.00мм,но несъм сигорен)и получаваш разлика от 5.5мм предварение.Завърташ малко авансовата плочка и отначало докато постигнеш предварение от 3.5мм.След като си направил 1-ви цилиндар затягаш плочката и преместваш лампичката на чукчето на 2-ия цилиндар(тука се регулира малката авансаторна плочка насамота чукче)без да пипаш основната(голямата)и така докато постигнеш и тука предварение 3.5мм.Това е най-простия начин с подръчни сретства.Ако не си разбрал нещо пиши.Успех.
                Браво колега много подробно си описъл процеса! Без дасъм виждал мотора разбрах как става.

                Коментар


                • #9
                  До: Java CZ: Писна ми!!!

                  Абе пич ако всичко си препипал и пак небива помисли да не си сгрешил нещо с монтажа на буталата,тоест те са ляво и дясно и има случаи много в историята когато недотам запознати с тая подробност хора сглобяват понякога двигателя с две десни бутала и тои си пали с проблеми но пали,но за вървене и дума да нестава а и в повечето случай само лъже че че пали та се счупваш от ритане и бутане и проблема е неоткриваем.Възможно е и някой преди теб да е свършил тая работа с буталата,но това ти го давам като идея при положение че наистина си препипал всичко както казваш.Има и други номера на които е способен тоя матор-при недобра изолация между картерите вакуумът който се създава в картера на коляновият вал засмуква масло от скоростите и пуши много и свещите стават на г..з.Това се получава и когато семерината на коляновият вал откъм маслото е приключила и пуска масло при вала.А ако след няколко опита пак неуспееш да догодиш центровка или я догодиш и после сама се развали си виж лагерите на коляновият вал дали са здрави защото ако неса то вала в някои обороти почва да мята и мени центровката.Абе те са триста и трисе ядовете с тоя мотор но щом си упорит ще стане.Провери си и поплавъкът дали е изряден и дали е чисто в чашката защото като се напълни с боклуци и той засяда отвреме навреме и прелива бензин в цилиндрите.
                  Последно редактирано от ceco.g; 11-08-09, 21:59.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Java CZ: Писна ми!!!

                    cz 350 това са супер машинки него заменям и за 50 MZ 251 броя,в нешто имаш грешка
                    със сглобката,имам многи части ако има нешто викаи

                    Коментар


                    • #11
                      До: Java CZ: Писна ми!!!

                      Здравей,колега.Ядовете с този мотор просто нямат край,знам го от опит,но навремето нямаше други мотори просто.Това е мотоциклет сглобен в час по трудово обучение,едно оправиш друго се разваля.Не си струва да се влага ресурс в него,а и отдавна е морално остарял.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Java CZ: Писна ми!!!

                        моито чз съшто се давеше адаш какво ли не сменявах накрая смених карборатора и се оправи от там е пречината.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X