Здравейте колеги,
Прочетох доста от темите тук, но искам да задам конкретен въпрос. При моя мотор (KDX250) на спускане цапа свеща (първият път стана с гората и нямах резервна и прибирането беше много неприятно). Спускам на 2ра или 3та, но няма обороти на двигателя само едно “глъхнене” и трябва съединител и газ, но ако го изпуснеш за по-дълго време - говоря за 10-20 секунди - край, няма палене. Въпроса ми е, дори без газ на скорост трябва да работи на някакви обороти (да чуваш как “чука” буталото). На място също не работи ако не го форсирвам, но като въртя винта (този с пружинката) абсолютно никаква промяна няма, а в същото време разхода му е без да преувеличавам 15-20 на 100. Предполагам много бензин отива и просто си изтича. Мисля, че карбуратора трябва да се регулира. Също така не съм чистил филтъра, нито сменял вата на ауспуха. Първи мотор ми е и го имам от 3-4 месеца. Всякакви съвети ще са ми от полза.
Прочетох доста от темите тук, но искам да задам конкретен въпрос. При моя мотор (KDX250) на спускане цапа свеща (първият път стана с гората и нямах резервна и прибирането беше много неприятно). Спускам на 2ра или 3та, но няма обороти на двигателя само едно “глъхнене” и трябва съединител и газ, но ако го изпуснеш за по-дълго време - говоря за 10-20 секунди - край, няма палене. Въпроса ми е, дори без газ на скорост трябва да работи на някакви обороти (да чуваш как “чука” буталото). На място също не работи ако не го форсирвам, но като въртя винта (този с пружинката) абсолютно никаква промяна няма, а в същото време разхода му е без да преувеличавам 15-20 на 100. Предполагам много бензин отива и просто си изтича. Мисля, че карбуратора трябва да се регулира. Също така не съм чистил филтъра, нито сменял вата на ауспуха. Първи мотор ми е и го имам от 3-4 месеца. Всякакви съвети ще са ми от полза.
Коментар