Здравейте,това е първото ми запитване към вас и ще се радвам ако ми помогнете.
Mоторчето е хонда 50-скутер(първият ми мотор).Миналия месец му сменях бутало и сегменти и моторчето си вървеше както трябва,но сега като го покарам малко започва да глъхне и гасне.На степенка се изфорсира,всичко е ок,
но като го подкарам и като загрее повичко(един два километра)започва да глъхне и губи мощност.След това ако не му сменя свещта не ще да запали.
Та въпроса ми е от какво може да е това?

-карбуратора е почистен
-филтъра е спортен и ме съмнява че му идва мн въздух(може ли да е това)и да цапа свещтта
???
Баща ми смята,че от някъде другаде влиза въздух(семеринг на коляновия вал) и за това да прави така,но исках първо да се консултирам с вас и тогава да го разглобявам.
Мерси предварително.

Mоторчето е хонда 50-скутер(първият ми мотор).Миналия месец му сменях бутало и сегменти и моторчето си вървеше както трябва,но сега като го покарам малко започва да глъхне и гасне.На степенка се изфорсира,всичко е ок,
но като го подкарам и като загрее повичко(един два километра)започва да глъхне и губи мощност.След това ако не му сменя свещта не ще да запали.


Та въпроса ми е от какво може да е това?


-карбуратора е почистен

-филтъра е спортен и ме съмнява че му идва мн въздух(може ли да е това)и да цапа свещтта

Баща ми смята,че от някъде другаде влиза въздух(семеринг на коляновия вал) и за това да прави така,но исках първо да се консултирам с вас и тогава да го разглобявам.

Мерси предварително.
Коментар