Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с 2Т мотор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проблем с 2Т мотор

    На моята хонра кюнеца отзад небеше с нитове,а беше направо..отлят,цял та се ноаложи да го горим,имаше и вариянт да го режем и после заваряме но..отказахме се,такаче го хвърлихме в огъня да поизгори маслото вътре,или несъм го горил достатъчно дълго,или не е това начина,нямаше промяна в вървежа

    Коментар


    • #17
      До: Проблем с 2Т мотор

      По скоро това не е начина.. режеш, заваряваш. Какво е сложното.. А и то ще го режеш заглушителя само от едната страна, от предния край и няма да е каква ли не фолософия. А и да е тук има доста философи с по 2-3 вишета, все някой щеше да ти помогне
      OffRoad-a - за някои е страст, за други хоби, за трети професия, а за мен - начин на живот !!!

      Коментар


      • #18
        До: Проблем с 2Т мотор

        ако искаш да разбереш как се сменя ватата по горе колегите са показали подробно влез в темата смяна на ватата на ауспух

        Коментар


        • #19
          До: Проблем с 2Т мотор

          Здравейте,
          имам същия проблем като колегата rosen123 и ще пробвам първо с ватата, преди да се занимавам с клапи и т.н. Днес обаче ми направи впечатление друго, което в моя случай може би е от значение- като започне да ми свършва бензина, мотора изведнъж тръгва, при това повече, отколкото като задържа газта и изчакам да отпуши. Мотора е Kawasaki KMX 125, карах го на майстор, почисти карбуратора, настрои го и наистина имаше ефект, но за кратко. Ако някой знае от какво може да е, нека сподели
          Мерси предварително, поздрави,
          Чавдар

          Коментар


          • #20
            До: Проблем с 2Т мотор

            Първоначално публикуван от chanchito Преглед на мнение
            Здравейте,
            имам същия проблем като колегата rosen123 и ще пробвам първо с ватата, преди да се занимавам с клапи и т.н. Днес обаче ми направи впечатление друго, което в моя случай може би е от значение- като започне да ми свършва бензина, мотора изведнъж тръгва, при това повече, отколкото като задържа газта и изчакам да отпуши. Мотора е Kawasaki KMX 125, карах го на майстор, почисти карбуратора, настрои го и наистина имаше ефект, но за кратко. Ако някой знае от какво може да е, нека сподели
            Мерси предварително, поздрави,
            Чавдар
            Запушил се е малкия жигльор-(pilot jet) намира се зад големия в които влиза иглата .Тои е много финен и се запушва често но наистина има ефект и то голям като го почистиш
            0888 074 049

            Коментар


            • #21
              До: Проблем с 2Т мотор

              Мерси, ще го пробвам другата събота. А от какво може да се е запушил толкова бързо? Проблема се появи отново още на същия ден след като го взех от майстора.

              Коментар


              • #22
                До: Проблем с 2Т мотор

                На мен ми се е запушвал и по 2 пъти на ден, така че не си мисли че не е възможно. А и това че е бил при майстор незначи че ти е чистил пилот джета.
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #23
                  До: Проблем с 2Т мотор

                  Ами явно го е позачистил, щом известно време нямаше проблеми. Но дори и да не е така, въпроса ми беше дали мога да направя нещо, за да предотвратя за по-дълго едно евентуално запушване. Има ли някакъв филтър или нещо подобно, който трябва да се смени, или е въпрос на късмет и добър бензин?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проблем с 2Т мотор

                    chanchito и аз съм с КМХ 125 и много често ми го прави това и на мен,повечето пъти се оправя от самосебеси като покарам с повечко газ поне така е при мен,обаче аз имам друг проблем много бързо загрява и това мн ме дразни нз как да го опрая като покарам 10-15мин започвва да загрява от какво може да е ?

                    Благодаря предварително !
                    [COLOR=lime][B]Kawasaki kx250f[/B][/COLOR]

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проблем с 2Т мотор

                      Вижте сега! Аз ще отговоря на въпроса още от първия пост на темата за това дали е нормално да излиза масло пред маркучето излизащо от двигателя? Отговорът е "Не". Ще питате "Защо". Еми вижте сега - когато моторът загрее маслото в двигателя се затопля и разширява, до тук нормално, лошо става когато загрее повече от предвиденото и маслото просто няма къде да избяга. При разширяването се увеличава и налягането. Там е и цаката. Тояно в началото на това маркуце има малък клапан, който се отваря при точно определено налягане и част от маслото се изхвърля от самия двигател. При такъв случай, дано да имате късмет да го видите на време, просто се спира и се чака температурата да спадне. Точно по този повод с изхвърлянето на маслото, мисля, че тук е мястото да спомена, че много трябва да мнимавате с дозирането на маслото при смяната му. Ако сложите малко няма да смазва добре, а ако сложите повече при качкане на температура то ще се загрява без да може на достигне точно определеното налягане и така клапанът няма да се отваря. Представете си го - все едно да земете една тенджера, да я напълните до горе с вода, да я захлупите с капак, ама хубаво, и да сложите на врелия котлон. Просто звучи тъпо!
                      Надявам се да съм бил полезен!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проблем с 2Т мотор

                        Първоначално публикуван от rosen123 Преглед на мнение
                        здравите , имам проблем с мотора ми значи незнам какво става но на 1-ва скорост с газ до краи стига до 7 хиляди оборота и несика повече , но като задаржа газта изведнах влизат някакви обороти и минава 7 хиляди и се стреля много слагам му 2-ра скорост и набира за страх... но като спра и карам отново е така мъчи се до 7 хиляди и изведнаж се изтреля неразбирам много за това питам помагаите..
                        Провери клапите в кое положение са. Най-вероятно са в отворено положение щом нямаш плавен преход на оборотите към 7000 об/мин.
                        За колегата с "Джилерата" проблема почти сигурно е в електрониката.
                        [URL]http://www.youtube.com/watch?v=sfPM77TsGaA[/URL]

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проблем с 2Т мотор

                          Маркучето от което тече е отддушник това е нормално че тече.
                          [COLOR=darkorange][B][SIGPIC][/SIGPIC][SIZE=7] [/SIZE][SIZE=5]
                          [/SIZE][/B][/COLOR]

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проблем с 2Т мотор

                            Първоначално публикуван от Марти_КтМ Преглед на мнение
                            Маркучето от което тече е отддушник това е нормално че тече.
                            През отдушника не е нормално да тече каквото и да е, иначе щеше да се казва преливник.
                            Отдушника на картера е за изравняване на налягането на газовете вътре с атмосферата.
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проблем с 2Т мотор

                              на мен ми се случи на 2 пъти в събота да усетя нещо топло на десния си крак и като погледнах през отдушника си изхвърля маслото като поизтина се оправи забелязах, че при доста високи обороти на двигателя и след дълго каране на яко газ и го прави, че въпроса ми е трябва ли да долея масло сега ? предполагам, че не повече от 60-70гр ми е изхвърлил при положение,че картера побира 1200мл до пробката за нивото? /априлия рх 125 ротакс 123 е мотора
                              Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проблем с 2Т мотор

                                Първоначално публикуван от spower Преглед на мнение
                                на мен ми се случи на 2 пъти в събота да усетя нещо топло на десния си крак и като погледнах през отдушника си изхвърля маслото като поизтина се оправи забелязах, че при доста високи обороти на двигателя и след дълго каране на яко газ и го прави, че въпроса ми е трябва ли да долея масло сега ? предполагам, че не повече от 60-70гр ми е изхвърлил при положение,че картера побира 1200мл до пробката за нивото? /априлия рх 125 ротакс 123 е мотора
                                Че тя много масло побира аз до сега не съм виждал 2т мотор да сабира повече от 850мл но за 60-70мл не е фатално
                                0888 074 049

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X