здр на всички,когато купих мотора сичко си беше наред.след 10-15 изкарвания по 3-5 часа на ден,съединителя замина почна да боксува.Зех нови феродови дискове,источrх маслото,изтече 150-200 ml.смених дисковете,зех си и масло Motorex Gear Oil сипах му 700 ml,колкото му дават.При паленето почна адски много да Дими.Дима меришеше на маслото от съединителя.Казаха ми че е Семеринга на коляновия вал.Разглобих мотора,сменихме семеринга.сипах му кам 600-650ml масло.Запалих го и пак Дими по същия начин.От какво мислите че така дими,от къде влиза маслото от съединителя в Цилиндъра,като се има в предвид че съм сменил семеринга.от къде от друго място може да влезне масло за да ДИМИ.ПОМОГНЕТЕ СПЕШНО Е !!!Благодаря предварително!!!!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с КТМ 125 SX
Свий
X
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Гарнитурите сменял ли си? При мен бе от нащърбен картер проверил ли си ги? Може да пуши и от други нешта- престояла смес от бензина и маслото, неправилно дозиране, при зглабянето аз винаги слагам масло за да вкарам по-лесно буталото и при мен винаги парвото палене е съпроводено с многото пушек
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
и двете гарнитури ги смених.и голямата-зелената,малката-оранжевата.Да при слагането на буталото сложих масло на мотора работи на място и го подкарах и пак дими по същия начин.Възможно ли е да е от друтия семеринг зад Магнета.обаче там отворих капака и няма капка масло!!!!ПОМАГАЙТЕ!!!
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Според мен не е възможно да е от другата семерина /от към магнета/.
Може да е от предозиране на маслото в бензина - при разработка на отремонтирани двигатели всички монтьори препоръчват първоначално да се кара с повече масалце. Закарай го на някой спец да ти погледне помпата за маслото и да я регулира ако е нужно. Може и просто като го караш в ниски обороти да се затлачва самия мотор. Иначе ако не ти пипа масло от скоростите не е от семерина.Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнениеТой е 2 тактов,не е от маслото в бензина.Карал съм го и на макс обороти и пак дими.Гори от маслото на скоростите,от някъде пропуска и влиза в цилиндъра и дими.Семеринга ва вала го смених и пак дими.Спешно е ПОМОГАЙТЕ!!!!Семеринга по на стария номера ли го купува или оригинален от КТМ го взима, защото може да е сменян и да е объркан номера , въпреки, че и това не вярвам да е
Картерите провери ли ги хубаво да няма някъде спукано и през пукнатината да влиза? Друго аз не се сещам какво може да е, щом си сменил и гарнитурите... А като ги сменя гарнитурите почисти ли картерите хубаво, защото на мен гарнитурата под цилиндъра ми изпускаше, защото като са сменяли буталото не бяха почистили хубаво там където приляга и малко отпускаше
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Семеринга на коляновия вал от страната към съединителя уплътнява към една втулка. В единия край на втулката има канал в който има уплътняващ пръстен. Ако всичко си е на мястото, прилежно подменено и сглобено като трябва, не би трябвало да има проблем.
Хубаво е когато се сменя семеринга там, да се смени и втулката и пръстена (О-ринга).
От страната на магнета не може да дърпа масло. От там може да дърпа само въздух.2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
В мануала има отговор на всички въпроси: https://htftp.offroad-bulgaria.com/D...ice_manual.pdf2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Димитър да те попитам,втората клапа от кое масло се маже,от маслото на съединителя или маслото на горивото!!!Може ли да ми дадеш някаква връзка с теб,скайп или GSM!!!Последно редактирано от sparco_1111; 20-04-09, 21:41.
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнениеИнтересно ми е тази дупка на втората клапа дали я има фабрично и дали от там се маже или от маслото в бензина!!!Вижте снимката
Вероятно и твоя мотор идва от Италия2010 CRF 250 R
Коментар
-
До: Проблем с КТМ 125 SX
Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнениеДа от италия.за мен ако не я запуша никога няма да спре да дими.а при вървежа променили се като я запуши и с какво я запуши.Мож ли да ми дадеш нещо GSM или Skype за да не трупаме темата тук!!!
Написаното остава и всеки който има същия проблем да може да види решението.
Нямам си на идея защо италианците правят тези дупки. Вероятно има логично обяснение, но на мен по ми харесва решението на хората от КТМ - да няма дупка. На моя мотор този отвор го запуших с малко от този "пластелин" който се втвърдява. Става и с течен метал или с каквото и да е лепило, че даже и с някоя гумена тапичка може, ама трябва леко да си напрегнеш мозъка де.2010 CRF 250 R
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар