Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с КТМ 125 SX

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с КТМ 125 SX

    здр на всички,когато купих мотора сичко си беше наред.след 10-15 изкарвания по 3-5 часа на ден,съединителя замина почна да боксува.Зех нови феродови дискове,источrх маслото,изтече 150-200 ml.смених дисковете,зех си и масло Motorex Gear Oil сипах му 700 ml,колкото му дават.При паленето почна адски много да Дими.Дима меришеше на маслото от съединителя.Казаха ми че е Семеринга на коляновия вал.Разглобих мотора,сменихме семеринга.сипах му кам 600-650ml масло.Запалих го и пак Дими по същия начин.От какво мислите че така дими,от къде влиза маслото от съединителя в Цилиндъра,като се има в предвид че съм сменил семеринга.от къде от друго място може да влезне масло за да ДИМИ.ПОМОГНЕТЕ СПЕШНО Е !!!Благодаря предварително!!!!
    Последно редактирано от sparco_1111; 17-04-09, 23:47.

  • #2
    До: Проблем с КТМ 125 SX

    Гарнитурите сменял ли си? При мен бе от нащърбен картер проверил ли си ги? Може да пуши и от други нешта- престояла смес от бензина и маслото, неправилно дозиране, при зглабянето аз винаги слагам масло за да вкарам по-лесно буталото и при мен винаги парвото палене е съпроводено с многото пушек

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с КТМ 125 SX

      и двете гарнитури ги смених.и голямата-зелената,малката-оранжевата.Да при слагането на буталото сложих масло на мотора работи на място и го подкарах и пак дими по същия начин.Възможно ли е да е от друтия семеринг зад Магнета.обаче там отворих капака и няма капка масло!!!!ПОМАГАЙТЕ!!!

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с КТМ 125 SX

        Според мен не е възможно да е от другата семерина /от към магнета/.
        Може да е от предозиране на маслото в бензина - при разработка на отремонтирани двигатели всички монтьори препоръчват първоначално да се кара с повече масалце. Закарай го на някой спец да ти погледне помпата за маслото и да я регулира ако е нужно. Може и просто като го караш в ниски обороти да се затлачва самия мотор. Иначе ако не ти пипа масло от скоростите не е от семерина.
        Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с КТМ 125 SX

          Той е 2 тактов,не е от маслото в бензина.Карал съм го и на макс обороти и пак дими.Гори от маслото на скоростите,от някъде пропуска и влиза в цилиндъра и дими.Семеринга ва вала го смених и пак дими.Спешно е ПОМОГАЙТЕ!!!!

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с КТМ 125 SX

            Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнение
            Той е 2 тактов,не е от маслото в бензина.Карал съм го и на макс обороти и пак дими.Гори от маслото на скоростите,от някъде пропуска и влиза в цилиндъра и дими.Семеринга ва вала го смених и пак дими.Спешно е ПОМОГАЙТЕ!!!!
            Щом вкарва масло от скоростите виж да не би там където е леглото на семеринга да не е наранено или пък по вала да има някъде наранено и от там да пуска, въпреки, че не вярвам да е това Семеринга по на стария номера ли го купува или оригинален от КТМ го взима, защото може да е сменян и да е объркан номера , въпреки, че и това не вярвам да е Картерите провери ли ги хубаво да няма някъде спукано и през пукнатината да влиза? Друго аз не се сещам какво може да е, щом си сменил и гарнитурите... А като ги сменя гарнитурите почисти ли картерите хубаво, защото на мен гарнитурата под цилиндъра ми изпускаше, защото като са сменяли буталото не бяха почистили хубаво там където приляга и малко отпускаше

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с КТМ 125 SX

              Семеринга на коляновия вал от страната към съединителя уплътнява към една втулка. В единия край на втулката има канал в който има уплътняващ пръстен. Ако всичко си е на мястото, прилежно подменено и сглобено като трябва, не би трябвало да има проблем.
              Хубаво е когато се сменя семеринга там, да се смени и втулката и пръстена (О-ринга).
              От страната на магнета не може да дърпа масло. От там може да дърпа само въздух.
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с КТМ 125 SX

                Димитър мерси много за инфото.да те попитам къде се намира този о-ринг понеже аз не го видях при свалянето на стария семеринг.пред семеринга,в втулката или къде се намира!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с КТМ 125 SX

                  В мануала има отговор на всички въпроси: https://htftp.offroad-bulgaria.com/D...ice_manual.pdf
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с КТМ 125 SX

                    До два-три дни ще дам резултат!!!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с КТМ 125 SX

                      Димитър да те попитам,втората клапа от кое масло се маже,от маслото на съединителя или маслото на горивото!!!Може ли да ми дадеш някаква връзка с теб,скайп или GSM!!!
                      Последно редактирано от sparco_1111; 20-04-09, 21:41.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с КТМ 125 SX

                        Интересно ми е тази дупка на втората клапа дали я има фабрично и дали от там се маже или от маслото в бензина!!!Вижте снимката
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с КТМ 125 SX

                          Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнение
                          Интересно ми е тази дупка на втората клапа дали я има фабрично и дали от там се маже или от маслото в бензина!!!Вижте снимката
                          Тази дупка е пробита допълнително. Интересното е, че и на моя ЕХС 125 също имаше пробита такава, но аз я запуших.
                          Вероятно и твоя мотор идва от Италия
                          2010 CRF 250 R

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с КТМ 125 SX

                            Да от италия.за мен ако не я запуша никога няма да спре да дими.а при вървежа променили се като я запуши и с какво я запуши.Мож ли да ми дадеш нещо GSM или Skype за да не трупаме темата тук!!!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с КТМ 125 SX

                              Първоначално публикуван от sparco_1111 Преглед на мнение
                              Да от италия.за мен ако не я запуша никога няма да спре да дими.а при вървежа променили се като я запуши и с какво я запуши.Мож ли да ми дадеш нещо GSM или Skype за да не трупаме темата тук!!!
                              Темите тук са точно за да се трупа информация
                              Написаното остава и всеки който има същия проблем да може да види решението.
                              Нямам си на идея защо италианците правят тези дупки. Вероятно има логично обяснение, но на мен по ми харесва решението на хората от КТМ - да няма дупка. На моя мотор този отвор го запуших с малко от този "пластелин" който се втвърдява. Става и с течен метал или с каквото и да е лепило, че даже и с някоя гумена тапичка може, ама трябва леко да си напрегнеш мозъка де.
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X