Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ПРОБЛЕМ С YAMAHA 125 DTR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ПРОБЛЕМ С YAMAHA 125 DTR

    Смених буталото със сигментите и шлаиф на цилинда,смених също и семирините на коляновия вал двете.Сега съм минал около 100 км.Проблема е следния:Няма мощност,стигат до 5000 максимум 6000 и започва да прекъсва.Разглобих и изчистих клапата регулирах я и пак сащото.Карборатора също съм изчистил.Нямя никаква мощност.Компресиа има и нова свещ сам сложил и прекасва на високи обороти и пуши от аспуха.Може ли някои да помогне по моя въпрос.Тези всичките работи майстор ги е сменил и направил и тои не може да помогне

  • #2
    Азимах подобен проблем,беше се объркала синхронизацяита на клапата,нали за модел с YPVS

    Коментар


    • #3
      И аз така мисля, аз имам същата след същия ремонт не ми се включва сервото на клапата нещо, преди като дадеш на контакт и се чува как сервото завърта нещо като чек, а сега не се чува. Вчера един приятел го взе та очаквам до краят на седмицата да го е подкарал

      Коментар


      • #4
        Но при мен като дам на контакт и клапата дейсва.Възмойно ли това прекъсване да е и от електронното.Направо тука 3 дена ме побарка това нешо

        Коментар


        • #5
          Не мисля че е от електрониката тя или работи или не, пък оборотите които си споменал са точно тези в които се отваря клапата, защо не пробваш следното: отвиваш шестограмите отдясно на цилиндъра разкачаш сервото и по този начин клапата няма да работи, като я отвориш напълно ще видиш дали пак ще го прави тоя проблем

          Коментар


          • #6
            МИСЛЕХ СИ ГО ТОВА АМА МАЙСТОРА КОИТО МИ ПРАВИ МОТОРА КАЗА ЧЕ МОЖЕЛО КЛАПАТА ДА ОДАРИ БУТАЛОТО И ЗАТОВА НЕ СЪМ Е ВЪРТЯЛ.ДАЛИ МОЖЕ ДА УДАРИ БУТАЛОТО КЛАПАТА?

            Коментар


            • #7
              а цвета на свещта как е,аз преди имах хонда црм и пражеше саштия проблем ,сложих малко по голям жиглиор за ваздуха и се оправи моя беше 0.4 а аз му сложих 0.6 от горивен на симсонка става,5 мм. е резбата око си сигорен ,4е клапите са наред пробваи така и следи цвета на свешта,да не го исушиш много

              Коментар


              • #8
                МИСЛЕХ СИ ГО ТОВА АМА МАЙСТОРА КОИТО МИ ПРАВИ МОТОРА КАЗА ЧЕ МОЖЕЛО КЛАПАТА ДА ОДАРИ БУТАЛОТО И ЗАТОВА НЕ СЪМ Е ВЪРТЯЛ.ДАЛИ МОЖЕ ДА УДАРИ БУТАЛОТО КЛАПАТА?
                клапата по никакъв начин не би трябвало да може да удари буталото

                особенно YPVS и да се разкачи то тва си е едно валче което си има даден бая клирънс от буталото така че не би трябвало въобще да се докосват двете
                така че отвори го разкачи я ,завърти я на крайно отворено положение от ниски няма да върви но пробвай на високи дали ще се оправи

                Не мисля че е от електрониката тя или работи или не
                не е точно така

                на определени обороти електрониката мени предварението и по някога точно това се скапва или не го мени или като го смени не бачка
                бива и това да се види от човек който разбира
                киро от софия ги прави на тези мотори електрониките

                има и други варианти -нещо да не са дадени правилните хлабини мужду цилиндъра и буталото
                но виж преди това клапи и електроники

                а за всеки случай виж и лулата да не прави номера или някой контактен ключ или щекер не добре вкаран

                Коментар


                • #9
                  Клапата по никакъв начин не може да удари! Пък за жичкаджииските работи не знам там съм много куц.

                  Коментар


                  • #10
                    Разкакачих жилата които въртят клапата и я завартях на ръка.Все са6тото дали ще е затворена или отворена все стига до кам 5000 - 6000 оборота и запо4ва да прекасва,а пък през аспуха излиза много пушек.Развих свеща и бе6е омаслевена.Митков даи някакав адрес или телефон на Киро от София които поправя електронните ако е от него като ида на София да му занеса да го види.Ще пробвам от един приятел със същия модел Ямаха ще му сваля електронното и ще го сложа на моя мотор и ще вида как е.Ако се сещата нещо др с това прекъсване кажете

                    Коментар


                    • #11
                      ,а пък през аспуха излиза много пушек.Развих свеща и бе6е омаслевена.Митков даи някакав адрес или телефон на Киро от София
                      това че излиза много пушак нещо не ми харесва
                      и като се добави че сте сменяли семерингите на вала....
                      да не сте оплескали нещо и дса смуче масло от картера

                      на ниски обороти пак ли пуши много

                      виж и маслото в скоростите дали не намаля

                      но май май работата на към електроника върви за сега като гледам

                      Коментар


                      • #12
                        Семерините ги е сменял Митко от Троян които се занимава с мотори.Тои трябва да ги е направил като трябва.Сега съм сложил малко повече масло около 35 грама.Много пуши особедно като е на смукач сутрин.Много пушек излиза.Ако е електрониката каде се продава като за моя модел или този Киро може да го направи

                        Коментар


                        • #13
                          ето го и тел на киро
                          0888624184 това бе преди бая време телефона му сега може да иска още некоя цифра
                          02 654484 това му бе на времето домашният телефон

                          а по принцип последно знам че работи с брат си във този двор дето едно време беше мото бум горе във горна баня

                          тези електроники може даже и да ги направи до колкото знам
                          поне тези на дт125 и на джилерите .кадживи априлии и др 125 стари ендурца

                          Коментар


                          • #14
                            Мерси Митков.Дано да е от електрониката 4е ме доби това прекъсване а пак сега е сезона пак и живея на такаво място 4е всяка събота и неделя се ходи нагоре по балкана в Троянския балкан.Ако има нещо друго пак ще питам

                            Коментар


                            • #15
                              Оправи ми се мотора.Небеше нито от тока нито от клапата.Целия проблем беше че се беше задрастил предната част на аспуха горе кадето се свива в малката трабичка точно бод резервоара.Сега направо е оса.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X