Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ ES 150 "63"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: MZ ES 150 "63"

    За РТ-то , малко снимки на двигателя счупения кожух на амортисиора и кутията за акомулатора която трябва да се закърпи , че киселината им е разказала играта
    Прикачени файлове

    Коментар


    • #32
      До: MZ ES 150 "63"

      Днес беше боядисано , цялото РТ и предния калник на ЕС-а (само той беше останал от тоя мотор) . Абе нека снимките говорят за себе си...
      Междудругото , тук са при грундирането и първия слой боя , сега ще кача напълно завършени..
      Гривната на фара , чашките на амотисьорите , телескопите и задния стоп първо бяха изжулени до метал , после пръснати с основа и накрая със сив спрей . Бях помислил и за никелиране , обаче излиза много солено и ми наприказваха глупости и се отказах
      Прикачени файлове
      Последно редактирано от nachev7; 02-06-09, 00:07.

      Коментар


      • #33
        До: MZ ES 150 "63"

        Ето ги прясно снимани с втория слой боя ,има полепнали прашинки тук-таме обаче с пастиране после ще станат 6 също така може да ви се струва че изглеждат много матови и сивкави , но то е заради затвореното помещение и свекавицата.
        А такива емблемки , като на снимката си търся . Ако някой има да свирка , моята освен че е само лява , неприлича на нищо......
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #34
          До: MZ ES 150 "63"

          Начо,емблемата ти не е безнадеждна и може да се спаси,стига да ти си играе.Вземаш подходяща зелена боя и с върха на игла от спринзовка се нанася внимателно.След като изсъхне лакираш отгоре и си готов.Друг вариант е да си направиш емблеми на лепенки и да ги залепиш от двете страни на резервоара.

          Коментар


          • #35
            До: MZ ES 150 "63"

            Колеги кажете с какво се маха ръжда (с телена четка нестава) от ауспуха на MZ 125-3 1960г и ръждата по основата на седалките и с какво да пръсна ауспуха. Побърках се от търкане с телена четка и дрелката нестава качествено.

            Коментар


            • #36
              До: MZ ES 150 "63"

              Почти готов , остана само задната седалка , която е от по старият модел с пружините (дал съм я на тапицер) и да го лъсна
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #37
                До: MZ ES 150 "63"

                Ето още снимки
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #38
                  До: MZ ES 150 "63"

                  От утре ще имам още един такъв звяр в двора , само че без двигател.
                  Още се колебая дали да го държа за части или да го модернизирам нещо

                  Коментар


                  • #39
                    До: MZ ES 150 "63"

                    Здравейте, виждам че е станало чудесно , аз имам сащия МЗ 125 цц, но ми трябва ел. схема за него, че немога да оправя кабелите и таи немога да му чуя гласа

                    Коментар


                    • #40
                      До: MZ ES 150 "63"

                      Давам я веднага....
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • #41
                        До: MZ ES 150 "63"

                        Ето ги и двата , до другата седмица би трябвало да му е монтиран двигател 150 кубика от ТС и ще се боядисва военно зелено , като всичко декоративно ще е черно
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                        • #42
                          До: MZ ES 150 "63"

                          колеги ако някой има нужда от чарколяци по двигателя имам почти всичко без някои от картерите.Имам и много други части за МЗ трофи и ЧЗ 350.Скайп IZMETTA да се разберем

                          Коментар


                          • #43
                            До: MZ ES 150 "63"

                            Абе я някой от тука знаещите да даде акъл , аджеба защо МЗ-ти ми (модел РТ 125) постоянно топи контактите на релето за зареждане. Проблема се появи след около 40 50 километра каране , светна ми червената контролна лампа , което значи , че спря да зарежда и докато се прибера , ехех мамата на акумулатора......
                            Релето е второ подред , защото и с парвото се случи същото. При ниски обороти обороти проблеми няма , зарежда си добре и лампата изгасва при запалването , обаче при средни и високи обороти контролната лампа светва и между контактите искри направо със син цвят...та така ми стопи две релета. След като стопи пъпките спира да зарежда и трудно пали.

                            Ако някой знае от какво идва проблема и как да го отсраня , ще е много добре , че ми се кара пущината. Дори съм съгласен да сложда и реле от нещо друго , само да не се занимавам с глупости.

                            Целта е да разбера от какво се получава , дали е от динамо , дали е от реле или нещо друго , още неизвестно ми . За информация : акумулатора е чисто нов (6в 6ампер часа) , чукче и наковалня нови , кондензатор нов и гърбица на вала също нова...въпреки , че неможе да е от последните 3 броя

                            Коментар


                            • #44
                              До: MZ ES 150 "63"

                              Е на никой ли не му се е случвало това , за информация зареждането на мотора е посредством генератор (реле-регулатора го пише механичен) , не алтернатор , и доколкото разбрах на немски има нещо с 3 фази там по звездата , абе знам ли го , просто немога да разбера от какво се получава , а най-лошото е че немога да си намеря 6волта реле...

                              Коментар


                              • #45
                                До: MZ ES 150 "63"

                                Първоначално публикуван от nachev7 Преглед на мнение
                                Е на никой ли не му се е случвало това , за информация зареждането на мотора е посредством генератор (реле-регулатора го пише механичен) , не алтернатор , и доколкото разбрах на немски има нещо с 3 фази там по звездата , абе знам ли го , просто немога да разбера от какво се получава , а най-лошото е че немога да си намеря 6волта реле...
                                Слушаи колега,махни ги тия релета и чукчета,изхвърляи ротор статор и релето намери си запалване от Стела да се родиш и преключваш с дертовете.Туи да го знаиш от Чичко ти Фър!!!
                                Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                                Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X