Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преработване на ЕТЗ 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Преработване на ЕТЗ 250

    Здравеите искамисе някои да ми помогне в преправянето на едно етз250.Искам да ви питам от какъв мотор мога да сложа предни амортесиори.Как да вдигна ауспуха нагоре.Моторът в момента е в отлично състояние и воргиналния си вид.

  • #2
    До: Преработване на етз 250

    Има един много добър начин - продаваш го, и си купуваш някакъв друг.

    Машинката ти е в оригинален вид, което е рядкост. Скоро ще е колекционерски екземпляр. Не я осакатявай.
    Издъних се на Тюринг теста

    Коментар


    • #3
      До: Преработване на етз 250

      Първоначално публикуван от piedro4 Преглед на мнение
      Здравеите искамисе някои да ми помогне в преправянето на едно етз250.Искам да ви питам от какъв мотор мога да сложа предни амортесиори.Как да вдигна ауспуха нагоре.Моторът в момента е в отлично състояние и воргиналния си вид.
      Мисля че Гоблин е прав.Сега на пазара на ендуро мотори се наблюдава намалено търсене което води до намаляне на цени.Прати ми снимки на твоето МЗ (имам приятел който търси нещо подобно)и евентуално мога да ти помогна да го продадеш изгодно.Карал съм такова перфектно преработено МЗ и не съм доволен.Беше на мой приятел който го купи за 800лв и даде още толкова за преработка като сметнеш че повечето работи си е майсторил сам.Ако разполагаш с 1000лв. би могъл да вземеш горе-долу запазено японско ендуро 125к. То ще е в пъти по-добро от подобна разработка.

      Коментар


      • #4
        До: Преработване на етз 250

        Мерси за съветите при първа възможност качвам снимки моторат е перфектен.

        Коментар


        • #5
          До: Преработване на етз 250

          Колега здравей и аз имам същото ЕТЗ самоче 251.Карам го близо от 2 години из горите и мога да ти кажа че гората са тежички. няма смисълда прецакваш моторчето.Защото 250 и 251 са по-асвалтови верси осонено с орегиналня пйньон който 22 зъба.Дори да сложиш с 15зъба отпред пак му е тегаво.Един път на един отвес сейдинителя му замина на моя. Разликата межде 251 и 250 е че 250 отзад с с капла 18 а 251 е с 16 кооето значи че ще ти е още по-тегаво. И колкото и подобреня да правиш и пари да набутваш нестава добър горски мотор.Зависи и от това за какво горско каране искаш ! Ако е за хард се чупи мн и нестава...

          Коментар


          • #6
            До: Преработване на етз 250

            не се занимавай с глупости както колегата по горе те е посъветвал продай го и си купи някое ендурце или кросаче и си решаваш проблема от веднъж!успех
            [CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]

            Коментар


            • #7
              До: Преработване на етз 250

              Аз карам 251. И аз поедно време си мислех да търся предни и задни амортисьори от ЧЗ Крос, но се отказах, като покарах една Ямаха ДТ125Р. ЕТЗ-то не е предвидено за Офроуд мотор.
              Ямахата е доста по-лека, по-пъргава с доста по-големи ходове на окачването. Личи си че е правена за в гората. съмсем друг мотор е.

              На запазените ЕТЗ-та им искат по 800-1000 лв (че и повече). Една такава Ямаха струва 1300-1500 лв. Ако тръгнеш да преправяш ЕТЗ за в гората, пак отиваш на тези пари, само че мотора си остава по-тежък.

              Иначе на мен ми харесва как ЕТЗ-то върви по черни пътища. Ама пътища, а не кози пътеки. И да не е много стръмно. Ако се кара по-спокойно и без скокове мотора се държи прилично
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X