Обява

Свий
Няма добавени обяви.

С какво да залепя спукан радиатор ??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Не видях да пишеш къде е дупката? ако на място което се гъне като примерно връзката между мущука за мъркуча и радиатора няма да стане с лепило, защото обикновенно тези лепила се много твърди и се разлепват от метала при най малко усукване. Ако не е на самата пита - най добре е заварка, но при някой който знае какво прави, защото радиаторите са МНОГО тънки. Аз имам човек но в София.

    Коментар


    • #17
      Лепилото е трябва да издържа над 140С.

      Коментар


      • #18
        Работя над 5 години с лепила, защото представяхме една фирма. Та да ти кажа нещо и от моя опит. Забрави от раз за Циалит - в БГ добри полимери не се правят, поради една камара причини които не ми се изреждат щото може да заеме 1 страница. Циалита доколкото знам е от групата на цианоакрилатните лепила - старахотни са за залепване на пластмаса, гума към метал, пластмаса към метал и др. не алкални материали. Недостатъци: връзката не е еластична(с малки и доста скъпи изключения), ниска температурна устойчивост макс до 80 градуса, неподходящо за залепване на метал към метал. Поксипола е обикновенно епоксидно лепило с не кой знае какви характеристики, особенно термични. Не се заблуждавайте от рекламата. Тия бетонови тръби без арматура в тях дето се чупят е реклама подходяща за децата и възрастните в USA. Що не пробваха с два бетонови кола за лозе. Резултата щеше да е плачевен. За похипола ими предвид. Иначе за пълнене на дупки става, ама дълбоко се съмнявам че издържа на t, поне не е над 115 градуса. Освен това алуминият е не активен метал и якостта на залепване пада драстично спрямо стоманата да речем. А сега да ти кажа моето мнение. Ако пукнатината не е голяма(до 0,125мм) и не шава прати ми детайла и ще ти го импрегнирам под вакум без пари. Просто ще го пусна заедно с другите които импрегнираме. Това е технология която се ползва точно за отстраняване на течове от пукнатини и микропори в стените на детайлите. Температурната устойчивост е до 200 градуса. На запад и на изток всичко по двигателите що е отливка се импрегнира 100%. Затова новите им двигатели не течат, за разлика от руските. Ако пукнатината е над посочения размер, мога да ти предложа една смола която имам и е устойчива до 204 градуса, но трябва да дойдеш до Пловдив. Хубаво е да видя детайла за да мога да преценя кое ще е по-добро. Предлаганите от мен решения са индустриални и нямат нищо общо с псевдо продуктите които се продават в магазинната мрежа, това ти го казвам от опит. Всичко ще ти е безплатно само дето ще дойдеш до тук. Поздрави
        ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

        Коментар


        • #19
          Забравих да те предупредя. Ако не използваш правилния продукт, рискуваш след това да имаш ядове с почистването му особенно ако си го вкарал в няква пукнатина. А без добро почистване до здрав материал вс. е обречено!
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #20
            Абсолютно правилно !!!

            Повечето "лепила" са НЕПРИЛОЖИМИ при температури над 110-120 градуса!
            Казвам го също от опит .... вече над 15 години .....
            Колегата Д-МАХ е с най-доброто предложение ....
            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

            Коментар


            • #21
              Последният път, преди да изхвърля водата температурата в горният край на радятора беще 130 градуса...

              Коментар


              • #22
                D-MAX - как не те намерихме по рано

                Имах един радиатор, които имаще някаква микро пукнатина, просто ставаше капчича на това място, но беше на тръбичка, където е толкова тънко и нежно - почети като станиол - няма заваряване. Изиграх му едно JB и всичко се оправи, но стана грозно...

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от sabin
                  D-MAX - как не те намерихме по рано

                  Имах един радиатор, които имаще някаква микро пукнатина, просто ставаше капчича на това място, но беше на тръбичка, където е толкова тънко и нежно - почети като станиол - няма заваряване. Изиграх му едно JB и всичко се оправи, но стана грозно...
                  Да случаят е бил перфектен за импрегнация. След този процес не остават никакви следи по повърхността, както при използването на лепила и не се променят геометричните размери, ако примерно има няква сглобка на съответното место. Импрегнанта прониква само и единствено в микропорите или микропукнатините иостава там, полимеризира и по този начин запушва течовете. Единствено изискване за импрегниране е детайла да е чист и сух!!!!!!
                  ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                  Коментар


                  • #24
                    Вярно, че забравих да уточня къде е пукнатината на радиатора

                    Запуших го с едно нещо което му казват "течен метал", нещо бизон пишеше на опаковката. Това са тези двете тубички смола и втвърдител. Наясно съм че не е най-добрия вариант, но поне като се втвърди остава леко еластичен материала и не се пука като циалита.
                    Така залепения радиатор изкара състезанието от първия ден в Стара Загора, но в неделя се хвърлих на камъните по трасето и радиатора се сцепи много яко от към мястото където горното и долното казанче са свързани към нещо като планка, която от своя страна се закрепва с болтчета към рамката (баси обяснението ) Сега ще го свалям да видя какво може да се направи. Мисля, че ще има нужда от заваряване.
                    Някой ако знае добър заварчик на алуминий да казва.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от Димитър
                      Вярно, че забравих да уточня къде е пукнатината на радиатора

                      Запуших го с едно нещо което му казват "течен метал", нещо бизон пишеше на опаковката. Това са тези двете тубички смола и втвърдител. Наясно съм че не е най-добрия вариант, но поне като се втвърди остава леко еластичен материала и не се пука като циалита.
                      Така залепения радиатор изкара състезанието от първия ден в Стара Загора, но в неделя се хвърлих на камъните по трасето и радиатора се сцепи много яко от към мястото където горното и долното казанче са свързани към нещо като планка, която от своя страна се закрепва с болтчета към рамката (баси обяснението ) Сега ще го свалям да видя какво може да се направи. Мисля, че ще има нужда от заваряване.
                      Някой ако знае добър заварчик на алуминий да казва.
                      Алуминия е доооста труден за заваряване, поне така съм чувал, а броя вторични спуквания които съм видял след заваряване надвишава успешните заварки които съм видял. Освен това явно от цикличното натоварване(топло-студено, явно и планката работи в същото направление) явно пукнатината върви и се увеличава. Работата май отива на ново. Определено го препоръчвам!!!! При невъзможност пробвай със заварка. Може пък да стане знам ли?
                      ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                      Коментар


                      • #26
                        Не е от цикличното натоварване второто спукване. Много яко тряснах един камък с радиатора Чисто нов да беше радиатора - пак щеше да си замине.
                        2010 CRF 250 R

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Димитър
                          ... Мисля, че ще има нужда от заваряване.
                          Някой ако знае добър заварчик на алуминий да казва.

                          Юли (в София) - 0888708851 - най добрият който познавам. Заварявал ми е успешно много радиатори!

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от sabin
                            Юли (в София) - 0888708851 - най добрият който познавам. Заварявал ми е успешно много радиатори!
                            МНОГО БЛАГОДАРЯ СЪБИНЕ
                            2010 CRF 250 R

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от sabin
                              Първоначално публикуван от Димитър
                              ... Мисля, че ще има нужда от заваряване.
                              Някой ако знае добър заварчик на алуминий да казва.

                              Юли (в София) - 0888708851 - най добрият който познавам. Заварявал ми е успешно много радиатори!
                              Ей като ви чета, ми вий радиаторите май ги спрасквате регулярно както ние си сменяме филтрите. Явно доста се кефите. Аз още не мога да се прежаля чак толкоз. Оня ден се отказах да мина през една гора , че клоните бяха до земи, жал ми стана за ISUZU-то. Можеше и да не се одере, ама знам ли, нещо още не ми се пребоядисва. Поздрави
                              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Димитър
                                Първоначално публикуван от sabin
                                Юли (в София) - 0888708851 - най добрият който познавам. Заварявал ми е успешно много радиатори!
                                МНОГО БЛАГОДАРЯ СЪБИНЕ
                                И помисли за инвестиция за алуминиеви предпазители на радиаторите

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X