Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Задължително ли въздушният филтър

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от Калин Кулев
    Каква вата бе
    Ей пич....Целта на филтъра е да не допуска прах и други частици в двигателя.Не знам каква е тая вата,ама ме съмнява,че може да ти пълни двигателя с частици от нея самата.
    Влакнеста вата, която е поставена напречно срещу дупките и е на 4 пласта като единия пласт не сплескан е около 7-8 мм.
    Вата-та няма вероятност да влезне в двигателя, нито пък едри частици, но все пак мисля че прах може да се добере някак си, но определено ще е дооооооооооооооооооооста трудно !
    Идеята беше дали е добра алтернатива на донапрена !
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Different_Soul
      ...........Идеята беше дали е добра алтернатива на донапрена !
      НЕ !! НЕ Е ДОБРА АЛТЕРНАТИВА НА ДУНАПРЕНА !!

      1. Ти си направи най-сложната филтърна кутия която можеше да се измисли.

      2. Сега слагаш някакви материали които не са за филтриране на прах.

      3. Пак задаваш въпроси и когато ти се даде отговор от 3-4 човека - правиш обратното


      Мислех да не пиша в тази тема повече, но последния въпрос на Даниел направо ме провокира. Та разликата между ватата и дунапрена е много голяма. Предполагам че това е някаква полиестерна вата която слагат в якетата да топлят, защото ако е от тия изолационните минерални вати - направо ми настръхва косата каква шкурка е това.

      На ватата влакната не са слепени с нищо и при всички случаи ще се откъсват и ще влизат в карбуратора и в цилиндъра. Освен това се деформира лесно. Тоест когато силна въздушна струя минава напречно през слоя вата, той ще се сплесква и ще се намалява пропускливостта му

      На дунапрена материала е полиуретан или поли нещо си с пореста структура, която запазва формата си и обикновено при преминаване на въздух през него, не пуска от собствените си частици.

      Когато дунапрена е омаслен само тогава задържа частиците прах които минават през порите му, като залепват по маслото. Иначе задържа само прашинки които са по-големи от дупките на порите, а финия прах си минава.

      Уф! Направо ми се изчерпа обяснителната част на мозъка
      2010 CRF 250 R

      Коментар


      • #18
        Не разбирам какво му е толкова сложното на устройството, на тоя филтър
        Супер елементарен е, разликата е, че е от ламарина, и няма да се троши... защо сте толкова против него ?
        А ,колкото до ватата сложих вата, защото:
        1-во Нямам никакъв дунапрен
        2-ро Незнам от каде мога да си купя такъв маслоустойчив дунапрен, че да си сложа на филтъра
        3-то сметнах, че е добра алтернатива, защото е доста ситна самата вата и ми се видя прахо непропусклива !
        Човек съм и греша ... не ми се карайте така правя всичко, което е по силите ми
        [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
        [/FONT]________________________________________
        [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
        [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
        [/CENTER]
        [/CENTER]

        Коментар


        • #19

          даниеле
          целта на филтъра от една страна е да филтрира въздуха-ДА
          но от друга той има определено съпротивление което е точно разчетено като за карбуратора
          ако е по голямо каквото ще е с тази вата двигателят ще работи с преобогатена смес и няма да дава и нормална мощтност
          лично аз те съветвам да ползваш заводските филтриращи елементи
          или поне намери от някъде един дунапрен
          всеки филтър за лада например до колкото помня отгоре има една ивица дунапрен
          събери от някъде където хвърлят такива филтри от тези ивици изпери ги нарежи ги с форма която ти трябва и си готов
          като пак не слагай прекалено много пластове
          а най добре виж някой скъсан филтър от кросак който не му трябва на някого и си го направи от него

          Коментар


          • #20
            Ще видя какво мога да направя по въпроса Митков..
            Работата е, че незнам каква ми е рамката и на последък имам чувството, че незнам и какъв ми е двигателя, понеже двигателите на тази марка които съм гледал са по различни, а за този двигател се съмнявам че е трофи, но със присатена скорост (5-та)
            Незнам вече какво да правя.... единственото за което съм абсолютно сигурен е че двигателя е МЗ а предните колове са от ЧЗ 350, че скоростите са ми 5 и, че много съм се увътрил със мотора така, че се опитайте да ми влезнете в положение..


            Благодаря предварително за разбирането !
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #21
              Идеята е да сложиш такъв филтриращт елемент който да спира максимално прахта, но и да дава максимум въздух на цилиндъра! Затова се слага дунапрен! Това че си сложил друго в момента е поправимо, но неси ли осетил разлика във вървенето, говориш за пластове пък дунапренчетата като ги знам какви са тънки.. А маслото е много важно нещо! На двътактова машина несе осеща разлика, но на четеритактовите след малко карания със сух или неподходящ филтър и горенето на масло вече е факт! Всеки е виждал на извънбордовите двигатели за копачките, че даже се сипва масло във филтара и това се следи!
              Въпросът ми е от каде да купя подходящото масло за смазването на филтара и на каква цена е ?
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X