Обява

Свий
Няма добавени обяви.

до всички които знаят нещо за 2-т. двигатели

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • до всички които знаят нещо за 2-т. двигатели

    от станата на саединителят има 2 пластмасови ролки едната задвижва водната помпа а другата е на коляновият вал.отвън и двете имат белези които трябва да се паснат това добрено но тази която е на вала има белег и от вътре но на вала или на картера няма такъв .въпросът ми е във какво положение трябва да е вала за да е на белег. горна или долна м-ва точка.или ако някои има схема за такъв двигател искренно моля да ми е изпрати става въпрос за APRILIA RX 125 -1996 futura. МОЛЯ ВИ ПОМАГАИТЕ.
    VIVA la MOTOCROSS

  • #2
    Мисля че искаш да кажеш 2 пластмасови зъбчатки а не ролки
    Зарежи ги тези белези. Водната помпа няма никаква нужда да се синхронизира с коляновия вал така че зъбчатките си ги слагаш просто да са зацепени нормално без да гледаш никакви белези.
    Виж ако се задвижва и някаква маслена помпичка тогава може да има някакво значение зацепването, но тогава зъбчатките със сигурност трябва да са с еднакъв брой зъби или кратен на цяло число .

    Според мен няма значение как ще ги зацепиш при сглобяването.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      да зъбчатки са извиняваи за подвеждането.значи:те са абсолютно еднаквии имат еднакъв брои зъби но защо пък са направили белези и на гърба на тази която е на вала.а що се отнася до маслената помпа аз изолирах микс помпата .считам че така е по добре маслото директно при бензина.
      VIVA la MOTOCROSS

      Коментар


      • #4
        Аз също мисля като Димитър че няма никакво значение как са зацепени зъбчатките ,виж ако мотора беше 4-т това вече е друга работа ти виж само да не объркаш зацепването на атаката[ако имаш такава].

        Коментар


        • #5
          Зарежи ги тези белези по зъбчатките. Това най-вероятно са от формата в която е правена отливката и нямат нищо общо с работата на мотора.
          Дефект на калъпа
          2010 CRF 250 R

          Коментар


          • #6
            Виж сега пласмасовите зьбчатки наистина имат белези и трябва да бьдат зацепени правилно защото тази пьрвата дето е на вала трябва да има белег който да се срещне с белега на врората когато вала е в горна мьртва точка а втората тази назад посока кьм веригата е за балансиращия вал . А ако не си забелязьл има още един белег който е на другата ос не коляновия вал а балансатора та този белег представлява една чертичка малка тя сьщо трябва да е кьм белега на пласмасовата зьбчатка тази дето казваш че има и от двете страни .А ако не го зацепиш правилно ще разбереш по това че мотора ще ти прави едни гадни вибрации . Или с по прости думи казано пласмасовите зьбчатки имат по два белега защото долния белег е за зацепване на забчатката спрямо белега на оста а горния е за зацепване на зьбчатка спрямо другата забчатка и важното е когато всички белези сьвпаднат коляновият вал да е в горна мьртва точка
            не казвай всичко но знай какво казваш

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от mishelmoto
              Виж сега пласмасовите зьбчатки наистина имат белези и трябва да бьдат зацепени правилно защото тази пьрвата дето е на вала трябва да има белег който да се срещне с белега на врората когато вала е в горна мьртва точка а втората тази назад посока кьм веригата е за балансиращия вал . А ако не си забелязьл има още един белег който е на другата ос не коляновия вал а балансатора та този белег представлява една чертичка малка тя сьщо трябва да е кьм белега на пласмасовата зьбчатка тази дето казваш че има и от двете страни .А ако не го зацепиш правилно ще разбереш по това че мотора ще ти прави едни гадни вибрации . Или с по прости думи казано пласмасовите зьбчатки имат по два белега защото долния белег е за зацепване на забчатката спрямо белега на оста а горния е за зацепване на зьбчатка спрямо другата забчатка и важното е когато всички белези сьвпаднат коляновият вал да е в горна мьртва точка

              Извинявам се задето давам погрешни съвети Не знаех че този модел на априлия е с балансиращ вал.

              Мишелмото виждам че е по-добре запознат с априлия от мене.
              2010 CRF 250 R

              Коментар


              • #8
                благодаря ти за точния съвет.mishle това нещо го търсих сумати време.още веднъж сърдечни благодарности.
                VIVA la MOTOCROSS

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от FUNI
                  благодаря ти за точния съвет.mishle това нещо го търсих сумати време.още веднъж сърдечни благодарности.
                  няма нищо нали сме тука за да си помагаме па и да знаеш че имам перфектен окомплектован двиготел точно за твоя мотор а телефона ми е 0888816522
                  не казвай всичко но знай какво казваш

                  Коментар


                  • #10
                    то дори и да няма балансиращ вал правилното е белезите да се срещат както трябва особено в случая на двете еднакви по брой зъбчатки, а отгоре на всичко и пластмасови! Те са сработени по начина на белезите и е лоша разминавката!
                    4ао
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X