Добър Ден Колеги.Искам да задам няколко въпроса отностно мотора.Скоро си зех ЧЗ 350 с двигател на Ява.Та когато е студен мотора не пали на ритане, а на бутане когато запаля и след това като го ритна пали веднага,въпроса ми е защо когато мотора е студен не пали и като запали на бутане гасне ако нему се дава газ.А преди няколко дена не беше така.От какво може да е това ако някой може да ми каже.Дали може да иска центровка?Уборотите да се дигнат?Ако някой разбира много моля да ми обясни ще съм много благодарен.Благодаря предварително
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Cz 350
Свий
X
-
До: Cz 350
Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнениеСамо при първият пост се иска одобрение. От там нататък няма проблем. Добре дошъл във форума.
PS наполовина бургазлия съм, като се прибера в България ще свиркам
Коментар
-
До: Cz 350
Пич, да ти напиша как се пали ЧЗе...
Преди да направиш каквото и да било, вдигаш манивелата и риташ 5-6 пъти - за продухване, след това пускаш бензина и пълниш карборатора(отгоре на карба има една игличка, натискаш и задържаш до като от преливника не излезе бензин, даже е хубаво една идея преди да потече да пуснеш игличката) след тази процедура риташ пак два пъти, след това даваш контакт и трябва да запали от първия път. От два-три пъти най-много не запали ли(естествено да не е и задавен) значи ти е мръднало предварението. Това е и основен проблем на ЧЗтата - центровката. Два цилиндъра, две чукчета - кофти работа. Направето му центровка и ако продължи през 20-30км да губи предварение си вземи нови комплект чукчета и наковални, нови свещи и с хубава центровка става много сериозна машина за начинаещ.
Добре е да се научиш да си му правиш сам предварението, че ще ти се налага не веднъж занапред.
ЧЗето няма смукач.
Коментар
-
До: Cz 350
даде помпя игличката.Но днес от 3 дена запали за 1 път без бутане.И се чудя как.Дали може да е защото вчера го карах само от 1-та страна пуснат бензина , а не от 2-те.И днес запали веднага а друг път разбий го не пали.Утре ще видя дали пак ще запали от манивелата.Аз за това зех ЦЗ да мога да се науча да го ремонтирвам и да се науча да карам
Коментар
-
До: Cz 350
Ей с това ЧЗ ме върнахте в младостта. Що центровки съм му правил, що свещи са ми горели, че съм се прибирал и от над 100 км. на един цилиндър. Обаче в ония години (80-те на миналия век) като тръгнех по магистралата за София, нямаше кой да ме мине - руските коли, че и тогавашните западни, рядко се движеха с повече от 120, а аз го надувах със 140 - кеф! Обаче прави са колегите - не се ли научиш да си правиш центровката, си за никъде, при това центровката тук се прави не на око като при едноцилиндровите, а ти трябва микрометър, който да стои под седалката постоянно! И нали знаеш: който не кара, той не пада! Хайде да ти върви (не да се пързаля) като по вода!
Коментар
-
Модератора нещо от моя комп ли става или ? Немога да си видя постовете виждам само 1-воначалния.Защо така
Мерси мерси,скоростите ги хванах точно за 5 мин.Остава да му свикна и да издивявам пак.А и да се науча сам да си го правя.Мерси на модераторите,админи мерси много
Колко трябва да е разстоянието м/у чукчето и наковалнята на Чз-то?Последно редактирано от viki terzieva; 14-10-10, 15:31.
Коментар
-
До: Cz 350
Първоначално публикуван от nemecaКолко трябва да е разстоянието м/у чукчето и наковалнята на Чз-то?
3мм преди ГМТ
Задължително правиш първо десния цилиндър
десен цилиндър-горно чукче
лев цилиндър-долно чукче
Най-добре е с микрометър, ако нямаш става и с една пръчица. Правиш и маркери на определените позиции и без проблеми хващаш предварението
Намери си книжка и прочети инструкцийте. Много добре е описано всичко.
Коментар
-
От:прохождащтия
И аз се запалих преди 3 месеца и най-накрая си намерих Чезето и в неделя отивам да си го взема. На 25 год. сЪм, ама мисля, че ще се науча, защото на жена ми баща Й е бивш сьстезател и много разбира от всякакви моторетки от старата школа. И мисля зимата да го реставрираме на 100 процента в оригинален вид.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар