Не съм много по темите,щото си е доста ангажиращо,но реших да пусна тази тема с образователна цел.За феновете на 2-у тактовите машини.И тъи след като реших уж да сменя буталото на моторетката свалих главата и цилиндъра,но така и така бях почнал си рекох да сваля направо цилия двигател и да му направя един капитален ремонт понеже се чуваха и лагерите как си вият.Та хамалската работа всеки може да я свърши след като свалих двигатела отворих капаците.Хубаво е човек да има пневматичен пистолет, за да да развие гаиките на маховика и на съединителя.Съединителя излезна лесно,но маховика откровенно ама хуи си беше по простата причина,че нямам инструмен.След като взех една скоба двоика и след лека преработка с шлаифа опитах да изкарам маховика ама тои нещеше и нещеше да си излезне и това е съвсем случаино реших да ударя скобата с чук и оооо....чудо взе че изкочи(маховика де).Изкарах магнета оголиха се болтовете развивате точно 11 парчета от страната на маховика и 9 парчета от страната на съединителя.Тука маи е хубаво да кажа,че от страната на съединителя има кво да се запомни не бързаите,ако трябва снимаите или си вземете един приятел да помни заедно с вас.След тези манипулации доиде време да се разцепят двете половини на двигателя трудно става ама които има мерак ще ги раздели даже и без да ги нарани пак да кажа не бързаите пуснете си Металика или Бляк Сабат може и Меноар.Значе доколкото мога да броя в двигателя преброих точно 7 лагера аз реших да сменя 4-ри от тях и три семера два на коляновия вал и един на оста на предната зъбчатка.Днес отивам за чаркове после като почна да събирам ще гледам да снимам за да е ясно на тези които искат да извършат тази манипулация на моторетката.

В момента всичко е разхвърляно по масата и изглежда така.
П.п Напишете на един голям бял лист НЕ ПИПАИ НИЩО ПО МАСАТА

,че то приятели много.


В момента всичко е разхвърляно по масата и изглежда така.П.п Напишете на един голям бял лист НЕ ПИПАИ НИЩО ПО МАСАТА
Изпревари ме!
! За японска машина само Koyo !!!!
Коментар