Здравейте по време на днешното каране излетях от пътя и мотора се натъкна на голям камак ;удари "кривата" точно под радиатора и има вдлъбнатина около 1см малко по-надолу има втора по-малка . Мисля че мотора работи добре макарче не можах да покарам много след падането понеже едно от пораженията се оказа спукана предна гума. Има ли някаква система вътре в самата крива ,която може да бъде увредена или е просто куха тръба и носи на огъване до някаква степен?
Другото ,което ми се случи в тоя каръшки ден ,по време на спускането по доста стръмен склон държах задната спирачка около 30 метра постоянно натисната до край понеже избягвах предната заради спуканата гума ,направи ми впечатления че започва да хваща все по ниско и по ниско и накрая спря изобщо натисках лосчето и никакво налягяне сякаш цилиндърчето е празно продължих да карам и след около 10 мин след като по рефлекс натиснах пак задната спирачика вече работеше пак както си трябва ?????? Нямам обяснение !
И последно дайте идея за нещо против злонамерени бабички щото снощи като се прибирах с мотора една ме нахрани съвсем явно и ето го резултата!!!
Поздрави!
Другото ,което ми се случи в тоя каръшки ден ,по време на спускането по доста стръмен склон държах задната спирачка около 30 метра постоянно натисната до край понеже избягвах предната заради спуканата гума ,направи ми впечатления че започва да хваща все по ниско и по ниско и накрая спря изобщо натисках лосчето и никакво налягяне сякаш цилиндърчето е празно продължих да карам и след около 10 мин след като по рефлекс натиснах пак задната спирачика вече работеше пак както си трябва ?????? Нямам обяснение !
И последно дайте идея за нещо против злонамерени бабички щото снощи като се прибирах с мотора една ме нахрани съвсем явно и ето го резултата!!!
Поздрави!
Коментар