Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с CZ 350 Jawa

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с CZ 350 Jawa

    Обръщам се към вас тъй като аз не можах да разреша проблема
    Мотора е ЦЗ 350 двигател Jawa проблема е такъв че мотора няма ток зареждаме акомулатора карам 10 15 мин и тока сваршва акумолатора е чисто нов сменяхме свещи смених диодния блок който е под резервоара реле-то смених и няма оправия някой ако е имал същия проблем да сподели как го е оправил че ми писна вече

  • #2
    До: Проблем с CZ 350 Jawa

    Първоначално публикуван от coolmanx Преглед на мнение
    Обръщам се към вас тъй като аз не можах да разреша проблема
    Мотора е ЦЗ 350 двигател Jawa проблема е такъв че мотора няма ток зареждаме акомулатора карам 10 15 мин и тока сваршва акумолатора е чисто нов сменяхме свещи смених диодния блок който е под резервоара реле-то смених и няма оправия някой ако е имал същия проблем да сподели как го е оправил че ми писна вече
    виж долу при двигателя - магнет,ротор и ако не е от тях,назад докато не прегледаш всичко по веригата която се връща до алкумолатора.
    [CENTER] [IMG]http://www.mgracing.eu/podpisi/racer.jpg[/IMG][/CENTER]

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с CZ 350 Jawa

      Зареждането пич. Измерето го.
      Колко волтово е ЧЗто?

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с CZ 350 Jawa

        12V като се пребера на село ще видя как стоят нещата и ще пиша

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с CZ 350 Jawa

          До колкото разбирам проблема ти е генерален или по-точно незнаеш защо не зарежда.
          За това ще караме по ред.
          1.Роторат на алтернатора - при контакт / кантактният ключ да е включен / роторът трябва да има захранване от реле-регулатора - провери го / проверката става като прекъснеш единият кабел и при допиране отново трябва да прехвърчат искри - разбирасе ако можеш да боравиш с милтицет ще ти е много по-лестно.Ако няма захранване търси проблема в реле-регулатора, или неговото захранване, а ако има захранване но не прескачат искри значи роторът ти е загинал, премери го с мултицет, мисля че съпротивлението му беше ~ 8-10 ома , но може и да бъркам, но във всички случаи трябва да не е по голямо от 20 на ома /
          2. при запален мотор от статора до диодният блок идват три кабела - ПРОВЕРИ ИМ ВРЪЗКАТА СЪС СТАТОРА - провери също, но вече с мултищет и то на променливо напрежение, дали идва някакво напрежение ако идва значи търсим причината в диодният блок или в четвъртият кабел който излиза от него и отива до акумолатора- ПРОВЕРИ И НЕГОВАТА ВРЪЗКА.
          3. Реле регулатора има три връзки: маса , захранване / през контакт /, и изход за ротторът. провери дали има маса, дали има 12 V когато дадеш на контакт, и дали има някакво напрежение на изхода при даден контакт.
          4. ако караш на фар с крушка по голама от 35-45W на чезето винаги му пада акумулатора !

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с CZ 350 Jawa

            radkoo благодаря ти много за помоща оправих се оказа се че Диодния блок е заминал смених го със на фиат и ся е идеал

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с CZ 350 Jawa

              ЧЗ-Чекай да запали.Колко съм патил и аз с тия зареждания.Нема оправия.Това му е проблема на чезако и още куп други
              Ние наричаме път мястото, през което възнамеряваме да преминем
              Suzuki Vitara 1.6 8v Turbo 35x13.5x15

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с CZ 350 Jawa

                при мен проблема е следния:
                на реле регулатора - 380.3702 ми свети зеления диод при включване на контакт. след като извадя кабелчето на замасената четка си светва както трябва червеният.
                не ми се даваха 50 лева за реле на чз затова си взех руско 59.3702
                което е с същите показатели 14В и 5А ситуацията е същата,
                Акумулатора е нов но прецакан ходих до софия и го забравих 1 седмица на контакт, но прясно зареден държи около 11.8в
                съпротивлението на ротора е 6-7 ома
                къде да търся проблема
                ток до четките ходи

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с CZ 350 Jawa

                  Здравей,те колеги,имам проблем с ЧЗ 350 и искам да го споделя с вас,защото сам немога да го разреша.Проблема е в това,че като го карам нормално си варви,но ако реша да го карам с газ(примерно със 100 и нагоре) мотора започва все едно да се дави.Сякаш не му достига нещо.Забива муцуната и гаси насред пътя.И като угаси чашката на карбуратора е напълно суха.А неможе да е от кранчето защото то е пълно с бензин.И трябва да го черпя наново.Моляви ако някой разбира или има същия проблем и го е разрешил да го споели с мен.БЛАГОДАРЯ ппредварително
                  Последно редактирано от Жоро Донечки; 20-08-11, 21:36. Причина: Ч

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с CZ 350 Jawa

                    Първоначално публикуван от tonkata_moto Преглед на мнение
                    Здравей,те колеги,имам проблем с ЦЗ 350 и искам да го споделя с вас,защото сам немога да го разреша.Проблема е в това,че като го карам нормално си варви,но ако реша да го карам с газ(примерно със 100 и нагоре) мотора започва все едно да се дави.Сякаш не му достига нещо.Забива муцуната и гаси насред пътя.И като угаси чашката на карбуратора е напълно суха.А неможе да е от кранчето защото то е пълно с бензин.И трябва да го черпя наново.Моляви ако някой разбира или има същия проблем и го е разрешил да го споели с мен.БЛАГОДАРЯ ппредварително
                    Сваляш капачето с двете болтчета където е поплавъка случва се да е попаднало нещо,точно там където иглата на поплавъка затваря бензина,най добре се проверява както е със шлауфката,пускаш кранчето трябва да тече обилно бензин,друг случай,долният край на иглата на поплавъка лагерува във самият карбуратор,може да е попаднала утайка и по този начин поплавъка се повдига нагоре и затваря по рано,това се проверява с игла и някакъв спрей за карбуратор да може да се издуха утайката,и още един случай,ако поплавъка не е с точно фиксирана игла,демек не е направо запоена на него,на долният край има метална скобичка а самата игла е прорязана,при дълго-годишна работа жлебчето на иглата се износва и тя или пропада надолу или се вдига и се нарушава,точното количество бензин в поплавъковата камера.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с CZ 350 Jawa

                      Аз също имам проблем с CZ-то от време на време единия цилиндър не работи и след време пак тръгва,
                      от какво може да се получава това.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с CZ 350 Jawa

                        Първоначално публикуван от sisko2 Преглед на мнение
                        Аз също имам проблем с CZ-то от време на време единия цилиндър не работи и след време пак тръгва,
                        от какво може да се получава това.
                        Имал съм същият проблем и много пъти съм се мъчил да го отстраня но не успях,прибирам мотора работещ на 2 цилиндъра,на другия ден го паля работи само един,по някое време идва и другият и така до следващият път.Може първо да пробваш да смениш свещите от единият на другият цилиндър,ако пак става така,друг вариант,разменяш проводниците на чукчетата,мисля че бяха зелени но може и да бъркам,не помня вече,но също трябва и да размениш лулите,тая от левия цилиндър да иди на десният за да може да се спази центровката,някакви такива въртележки правих с цел да проверя дали е изправно чукчето и от него нагоре по веригата,бубина,кабел,свещ.Значи каквито и размени да правиш трябва да се спазват центровките на всеки цилиндър.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с CZ 350 Jawa

                          Много често се случва пластинчатата пружина затваряща чукчето в мястото на контакт с кабелчето да корозира и от там контактува от време на време. Почисти внимателно със ситна шкурка. И най-важното,абсолютно точна центровка,мисля че беше 3,25!! Чезето не търпи разлики!!
                          Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                          Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с CZ 350 Jawa

                            Мерси за бързите отговори.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с CZ 350 Jawa

                              Благодаря,ти колега сега отивам да пробвам и трите начина

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X