И понеже случайно вчера ми стана интересно аджеба какво представлява тая помпичка, защото чета някой мнения където се казва, че нямало какво да я смазва тая помпа и от нея можело гаф да стане ако си мешаш маслото в бензина. И така хванах се и я разчастих(да уточня, че аз съм я изолирал тази помпа отдавна и не сипвам масло в казанчето и) та първото нещо което се случи беше отвътре да изтече старо 2т масло. От което правя следният извод. Когато няма подаване на масло към помпата в нея остава известно количество което явно е недостатъчно да бъде изпомпано към карбуратора, но пък върши иделана работа да смазва тази проказана помпичка.
Надявам се това да е в полза на някой който се колебае дали да си остави казанчето или да го махне. Отговора МАХАЙ ГО.
Аз пък, като заклет традиционалист, си карам KDX с разделно мазане и според мен помпичката си върши работата много добре. Не забравяйте, че нейното основно преимущество е, че маже двигателя дори и когато сте отнели газта и двигателят е в обороти (например спускане по стръмен наклон или често спиране при градско каране).
Също така забелязвам, че при стръмни и продължителни изкачвания, които се преодоляват на ниска предавка, с високи обороти моторетката припушва доста повече от нормално, което ме навежда на мисълта, че тази помпичка при тези натоварени режими на работа на двг. подава повече от нормалното количество масълце и това ма кефи това може да се дължи и на недоизгорялата смес от двигателя, но все пак според мен е добре
Аз пък, като заклет традиционалист, си карам KDX с разделно мазане и според мен помпичката си върши работата много добре. Не забравяйте, че нейното основно преимущество е, че маже двигателя дори и когато сте отнели газта и двигателят е в обороти (например спускане по стръмен наклон или често спиране при градско каране).
Също така забелязвам, че при стръмни и продължителни изкачвания, които се преодоляват на ниска предавка, с високи обороти моторетката припушва доста повече от нормално, което ме навежда на мисълта, че тази помпичка при тези натоварени режими на работа на двг. подава повече от нормалното количество масълце и това ма кефи това може да се дължи и на недоизгорялата смес от двигателя, но все пак според мен е добре
Да само че когато някой добър ден помпичката или някой от маркучите се скапе (а това рано или късно се случва и с най-надеждния механизъм), понеже единствената ти индикация е пушенето на аспуха, целия двигател ще стане за скрап докато забележиш пуши ли не пуши ли аспуха! Отделно че няма как помпичката да подава достатъчно масло когато се спускаш по надолнище, защото подаването на масло се управлява от дръжката за газта с жило. Т.е. когато се спускаш без да даваш газ, помпичката пуска масло колкото когато мотора работи на място, само че пък оборотите са други на двигателя!
Помпичките са хубаво нещо но само за скутерите!
"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Да само че когато някой добър ден помпичката или някой от маркучите се скапе (а това рано или късно се случва и с най-надеждния механизъм), понеже единствената ти индикация е пушенето на аспуха, целия двигател ще стане за скрап докато забележиш пуши ли не пуши ли аспуха! Отделно че няма как помпичката да подава достатъчно масло когато се спускаш по надолнище, защото подаването на масло се управлява от дръжката за газта с жило. Т.е. когато се спускаш без да даваш газ, помпичката пуска масло колкото когато мотора работи на място, само че пък оборотите са други на двигателя!
Помпичките са хубаво нещо но само за скутерите!
Моята работи с вакум.Зака4ена е преди карбуратора.
Коментар