Имам едно въпросче по темата за маслото в скоростите (и специално за мойта машинка - honda cr125 '99)
Смених маслото и съединителя вече не отлепя достатъчно добре. Примерно като ритна на свободна и мотора леко тръгва напред.
Друго нещо което забелязах е че скоростите влизат по- трудно когато са натоварени (пр. с много газ по баир без съединител и без да отпускам газта - превключването на по- горна предавка е осезаемо по- трудно).... абе с две думи - по- кофти са скоростите и тва е.
Пробвах да го регулирам с жилото - ефекта "тц".
А се старах да сложа най- хубавото (по цената се ориентирам) масло на Motul .. 18 кинта май беше литъра ... не му помня името - ще погледна довечера.
Може ли проблема да е в това, че не съм сложил молибденова присадка? Щото старото масло изглеждаше да има?
Говорих с един пич, сега и в нета чета - хората препоръчват двигателно (пр. 20w50) масло за да може да приплъзва/отлепя съединителя.
Малко ми е странно. Нали уж си купих "2t gear oil". Що с обикновено 20w50 или даже 10w40 ще ми е по добре?
Много ще съм благодарен на хората с опит тука ако си кажат мнението.
(А аз ще пробвам де, за тая неделя ще сипя 10w40 - най- много да приплъзва повечко и да ми избяга мощността през ауспуха )
Смених маслото и съединителя вече не отлепя достатъчно добре. Примерно като ритна на свободна и мотора леко тръгва напред.
Друго нещо което забелязах е че скоростите влизат по- трудно когато са натоварени (пр. с много газ по баир без съединител и без да отпускам газта - превключването на по- горна предавка е осезаемо по- трудно).... абе с две думи - по- кофти са скоростите и тва е.
Пробвах да го регулирам с жилото - ефекта "тц".
А се старах да сложа най- хубавото (по цената се ориентирам) масло на Motul .. 18 кинта май беше литъра ... не му помня името - ще погледна довечера.
Може ли проблема да е в това, че не съм сложил молибденова присадка? Щото старото масло изглеждаше да има?
Говорих с един пич, сега и в нета чета - хората препоръчват двигателно (пр. 20w50) масло за да може да приплъзва/отлепя съединителя.
Малко ми е странно. Нали уж си купих "2t gear oil". Що с обикновено 20w50 или даже 10w40 ще ми е по добре?
Много ще съм благодарен на хората с опит тука ако си кажат мнението.
(А аз ще пробвам де, за тая неделя ще сипя 10w40 - най- много да приплъзва повечко и да ми избяга мощността през ауспуха )
Коментар