Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Регулиране на клапите на 2Т мотоциклети

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Регулиране на клапите на 2Т мотоциклети

    сложна тема а
    и аз така си мисля, но все пак имам нужда от малко акъл и затова питам.

    явно нещо пак ми правят проблеми мойте клапи на хондата (за тези които незнаят е CR 125 )

    на ниските обороти мотора хич го няма, което ме води към мисълта че клапите са отворени на някакво положение и така си стоят на место или се движат ама съвсем малко.

    има ли някакъв чалъм за настройката им, и по точно как става.
    в какво положение трябва да стоят нормално, кога трябва да започнат да се отварят, колко е максималното им ход и все въпроси от този сорт.
    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

  • #2
    Трябва да те свържа с Жасмин , той ги регулира за 5 минути.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      жоре жасмин регулира КЛАПАНИ на 4т мотор
      а тука става въпрос доколкото разбирам за МЕМБРАННИТЕ КЛАПИ НА 2Т
      а като става въпрос за тях горчивата истина е че не се регулират
      а се сменят с НОВИ

      КРАСИ ПРОБВАЙ ДА ГИ ОБЪРНЕШ ОБРАТНО

      ПОВЕЧЕТО ПЪТИ ТОВА ВЪРШИ РАБОТА ЗА ДОСТА ДЪЛГО ВРЕМЕ

      АКО НЕ СТАНЕ
      И СИ НАВИТ МОЖЕ ДА ТИ ПРОДАМ МОИТЕ ОТ СУЗУКИТО ОРИГИНАЛНИТЕ В ПЕРФЕКТНО СЪСТОЯНИЕ СА А АЗ МИСЛЕХ ДА СИ ВЗЕМА ЕДНИ АМЕРИКАНСКИ УЖ ПОДОБРЯВАЛИ ВЪРВЕНЕТО

      Коментар


      • #4
        явно грешно съм се изразил

        става въпрос не за клапите на карбуратора а за изпускателните клапи на цилиндъра
        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

        Коментар


        • #5
          ОООО
          ТАКА КАЖИ БРЕ
          НА ТВОЯ МОДЕЛ СЕ РЕГУЛИРАТ ДОСТА СЛОЖНО
          ИМАМ КНИЖКА ЗА ПОДДРЪЖКАТА НА ТАКАВА ХОНДА ТАМ Е ОПИСАНО
          САМО ЧЕ Я ДАДОХ ПРЕДИ ГОООДИИИНИИИ НА БРАТЧЕДА ММ И ОЩТЕ НЕ СА МИ Я ВЪРНАЛИ
          АКО ИСКАШ ПИШИ МУ ДА ТИ СНИМА ТАЯ СТРАНИЦА И ДА ТИ Я ПРАТИ

          ДРУГИЯ ВАРИАНТ Е КАТО СЕ ВИДИШ С БУЧАКА ДА ГО ЧЕРПИШ ЕДНО И ТОЙ ЩТЕ ТИ ГИ ОПРАВИ
          ПИЧА КАРАШЕ ДДДДЪЪЪЪЪЛЛЛЛГИИИ ГОДИНИ ТАКИВА ХОНДИ И ИМ БЕШЕ ХВАНАЛ ЧЕЛЪМА

          Коментар


          • #6
            Сещам се за кои говориш, тъй като там 2Т правят проблеми
            Но аз ти давам пример, та Жас може да управи и тези с подръчни материали. Той е цар на ремонтите в гората
            Ендурото и сексът не са шега работа !
            -------------
            Животът се измерва с броят на издишванията !

            http://sixdayscrazyjob.com
            http://crazy-job.com

            Коментар


            • #7
              ПРОЧЕТИ МИ ПО ГОРНОТО МНЕНИЕ НО ЗНАЙ ЧЕ ПРЕДИ ВСИЧКО ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПОЧИСТЕНИ ОТ КАКВИТО И ДА БИЛО НАГАРИ
              И ЗАСМОЛЯВАНИЯ
              А МАСЛОТО КОЕТО ИЗПОЛЗВАШ ПРАВИ ТАКИВА НЕЩТА В ИЗОБИЛИЕ

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от mitkov
                ПРОЧЕТИ МИ ПО ГОРНОТО МНЕНИЕ НО ЗНАЙ ЧЕ ПРЕДИ ВСИЧКО ТРЯБВА ДА СА МНОГО ДОБРЕ ПОЧИСТЕНИ ОТ КАКВИТО И ДА БИЛО НАГАРИ
                И ЗАСМОЛЯВАНИЯ
                А МАСЛОТО КОЕТО ИЗПОЛЗВАШ ПРАВИ ТАКИВА НЕЩТА В ИЗОБИЛИЕ
                ЗНАМ ЗНАМ.... ЗА МАСЛОТО ДЕ И ЗА ПОЧИСТВАНЕТО
                СЕГА ДРУГИТЕ ДА НЕ СИ ПОМИСЛЯТ ЧЕ МАСЛОТО Е БОКЛУК
                НАПРОТИВ !!! АМА И ТО СИ ИМА МИНУСИ

                Я ПИТАЙ ММ ДАЛИ Я ПАЗИ ТАЗИ КНИЖКА
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #9
                  стига сте крещяли бре!

                  Какво им е толко сложно на тези клапи? Почистваш ги идеално и сглобяваш както са си били.
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Сещам се за кои говориш, тъй като там 2Т правят проблеми
                    Но аз ти давам пример, та Жас може да управи и тези с подръчни материали. Той е цар на ремонтите в гората

                    Каня Жасмин на дуел с клапи в която си избере гора и в удобно за него време
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #11
                      За cr-а имам микрофишове ама не съм задълбавал много, тъй че ще съм благодарен някой ако пусне малко материали по темата (специално за cr ), щото и моя хич го няма в ниските, пък като се развинти на високите не мога да се задържам отгоре му.
                      И кое масло прави нагар?
                      А кое не прави?
                      Как се регулира клапата?
                      Статии снимки ...

                      Коментар


                      • #12
                        по принцип повечето 125 въобщте почти не теглят от ниските
                        тва важи особенно за хондите
                        все пак обаче клапите им имат челъм като се нагласят има един точно определен луфт който трябва да се остави
                        братчеда ако не го мързи да снима страницата на скенер и да я пусне но като го знам колко е зает щте трябва да почакате

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Dimitar
                          стига сте крещяли бре!

                          Какво им е толко сложно на тези клапи? Почистваш ги идеално и сглобяваш както са си били.
                          Димитре не е баш така, има си и настройка
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от mitkov
                            по принцип повечето 125 въобщте почти не теглят от ниските
                            тва важи особенно за хондите
                            все пак обаче клапите им имат челъм като се нагласят има един точно определен луфт който трябва да се остави
                            братчеда ако не го мързи да снима страницата на скенер и да я пусне но като го знам колко е зает щте трябва да почакате
                            от моя CR съм доволен в ниските, особено като е с преден зъбак 12. ама ей сега като не са му добре клапите и нич нестава

                            на някое нагорнище не е ли в оборот нестава, ама то невинаги може в оборот, а и ако се наложи да тругваш от место ...зор ама зор, и като влезе изведнъж в оборот и хоп на някое дърво както стана в долината на смъртта
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от краси
                              Първоначално публикуван от Dimitar
                              стига сте крещяли бре!

                              Какво им е толко сложно на тези клапи? Почистваш ги идеално и сглобяваш както са си били.
                              Димитре не е баш така, има си и настройка
                              Ами настройвай ги, но първо си искат хууубаво почистване и като сглобяваш задължително омазваш всичко с 2Т масло!
                              2010 CRF 250 R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X