Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Kawasaki KX250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Вземи на всяка цена си оправи карбуратора, че в гората често ще ти се налага да спираш и да "обмисляш" варианти за преодоляване на различни препятствия, а с гаснещ мотор ...
    Иначе изборът и за мен е добър
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      хе че това механик ли е? всеки мотор си иска настройка. да не мислиш че 4Т само наливаш и караш.

      а това за карбуратора идва от идеята когато върнеш газта мотора да спира по-бързо, нещо като моторна спирачка се получава и затова го правят хората. сега дали реално има ефект или не незнам. за мен по скоро не, плюс това за теб не е фатално, така че си вдигни оборотите на празен ход и това е
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #18
        А какъв е нормалния разход на този мотор......10-12л
        Също така, казаха ми да го карам само с 98 или 100 бензин
        За маслото знам вече от опит и карам само с Мотул, сега ще сменя и това в картера за да съм спокоен, че ако наистина е сменен съединителя няма да го прецакам.

        Коментар


        • #19
          разхода би трябвало да е между 8 и 12 л на 100
          но може да има отклонения зависи как и къде се кара

          Коментар


          • #20
            Много ми е странно като някой вземе да разправя колко гори кросов мотор на 100км.
            Разхода му зависи от толко много неща че би трябвало да се казва от-до. Примерно от 4 до 12 на 100. Средния разход е според човека който го кара - зависи колко газ може да му дава
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #21
              Даааааааа а днес забелязах, защото беше омаслено, че е спукана и генерацията точно отпред, някъде около 1 см цепка като косъм, но изпуска от там, после се загледах и видях, че и отзад е заварявана пукнатина, но адски левашки......

              Коментар


              • #22
                тва са дребни кахъри иди на со да ти ги парнат
                или си вземи един нов ауспух
                в общти линии ауспухът на кросовите мотори същто може да се причисли към консумативите
                е... докато си вземеш FMF

                Коментар


                • #23
                  Ще опитам да я заваря, ако не се получи нещо къде мога да купя или поръчам FMF?

                  Коментар


                  • #24
                    от мен можеш да поръчаш
                    аз съм им фен отдавна и съм намерил начини за снабдяване с такива
                    имат няколко модела
                    ако решиш щте ти ги опиша и щте ти изберем един от тях даже вече се сещтам кой

                    всички са никелирани между другото и изглеждат страхотно а и подобряват много характеристиките на мотора
                    аз същто карам с такъв

                    Коментар


                    • #25
                      Сега съм с Doma генерация, ако не ми хареса как го оправят, ще те търся за FMF.
                      Благодаря ти предварително!

                      Коментар


                      • #26
                        Оказа се, че има да се правят доста неща, плус тези за които бях споменал по горе, задния амортисьор е напълно изпуснал, има теч от двигателя, телескопите и те са за пълнене, но най-страшното е, че Бисер от Мотоцентър, с който сме приятели и при който е сега мотора каза, че не е за мен този мотор. Наистина е доста силен и първите ми впечетления са, че не мога да го контролирам, та май ще се разделям с него, разбира се след като ги оправиме тези неща. Така че, ако има някой мераклия............а и искам да взема от Събин Ямахата ако не е продадена все още. Така че да кажа с две думи, давам го за 4900 лв ако някой има интерес да ми пише.

                        Коментар


                        • #27
                          просто не исках да ти казвам за тези проблеми на мотора за да не те разочаровам, но ти явно си ги разбрал бързо бързо ....за жалост

                          ама трябваше първо да питаш а после да купуваш.
                          незнам за колко си го взел но за 4900 трудно ще го продадеш.
                          за тия пари се намират перфектни 250 крос 2002-2003 година.

                          ама станалото станало, какво да се прави.

                          между другото имам заден амортисьор от хонда крос, който беше изпуснал но ходи на ремонт в Белгия !!! и е сервизиран до положение чисто нов !!! доколкото разбрах от Боян Станчев който ми го носи на белгииския масйтор даже е и тунингован вътре, само дето незнам какво
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #28
                            Да прав си, аз съм си виновен, че се доверих и проблема е мои, но неговия проблем е, че не знае кои съм и колко съм злопаметен!
                            Кажи сега за амортисьора.....продаваш го и за колко? Бисер ще го носи моя някъде да го пълнят и ремонтират, но ако не стане. Между другото ако знеш нещо още за тоя мотор ще се радвам ако ми споменеш ей така между другото.

                            Коментар


                            • #29
                              Здрасти Метромане, то май и ЗХ-9 - ката като я взе беше мощничка като за теб? или вече и свикна ...

                              Иначе ми се ражда една такава мислъл - като го оправиш мотора защо да го продаваш - не може ли за се озапти - примерно с карбуратор от КДХ 250 или 220 (33-35 мм Кейхин) и евентуално ако се налага по-ниско компресионно бутало ...

                              Не знам дали има такава практика, но нали има такива машини за Швейцария и Германия с намалена мощност ... онези машини ги форсират към по-мощната версия ... ти може да направиш обратното ...

                              Ако стане по-късно ще може да си го върнеш към мощния вариант ... вместо да си купуваш нов мотор ...

                              А ако си го направиш качествено това си е много добър мотор ...
                              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                              Коментар


                              • #30
                                Недей да се сърдиш на продавача не е много хубаво човек да е злопаметен но краси е прав че трябва да се внимава като се купува такъв мотор
                                все пак знайте че кросовите и повечето хард ендура нямат никаква гаранция даже и като са чисто нови
                                щтом тоя мотор го е карал ивайло деев значи работата не е майтап
                                и аз на времето сам взимал мотор каран от него и знам за какво става въпрос
                                кара момчето здраво
                                все пак обаче като се посменят някои нещта мотора може да върши работа според мен
                                а ако ти е силен кх250 то значи уз450 със сигурност щте ти е много силен
                                на мен въпреки че преди карах само 250 2 т та и 400 4 т пак си признавам че за екстремно каране 450 4т а и 250 2т ми идват малко силни
                                карам ги не че не но те си имат челъми на каране и ако не се знаят и не се внимава много бързо могат да те уморят
                                даже и Джеймс Стюард шампион на щтатите и легендарен състезател до скоро не щтеше да минава на големите кубици а ние кво да кажем много разпространена практика е човек да си взема възможно най големите кубици мотор без преди това да е карал по малки
                                и аз съм минал по тоя път но да ви кажа много по добре е да се вземе първо нещто по слабо и след като се понаучи човек да го кара по сериозно тогава да премине по натам

                                краси каза
                                за тия пари се намират перфектни 250 крос 2002-2003 година.
                                краси къде ги тия перфектните тая година за тия пари
                                може би нейде из чужбина
                                тука май такова нещто не съм видял

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X