Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2Т двигател анимация

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2Т двигател анимация

    Знам, че повечето от вас знаят но аз НЕ и си мисля дали няма да има още един двама невежи като мене.

    http://www.youtube.com/watch?v=LuCUm...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=xV9jn...eature=related

  • #2
    До: 2Т двигател анимация

    Много полезно , имах си някаква представа как работи 2Т двигателя ама сега вече ми е доста по ясно !
    Мерси за инфото.
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

    Коментар


    • #3
      До: 2Т двигател анимация

      Браво много добро и полезно клипче
      Обичам всички блондинки..... и брюнетки :shock:
      [B]Yamaha YZ-F 250 2004[/B] THE BEST !!!

      Коментар


      • #4
        До: 2Т двигател анимация

        Предполагам коментара ми ще е Totally Off Topic, ама http://www.youtube.com/watch?v=viWhxvo6DLk&NR=1 в това клипче говорят за инжекционна с-ма на 2-т двигател, при който през картера минава само възду (предполагам с масълце за смазка, защото не казаха нищо за смазването) амаа... ако е добро, защо не го използват (или поне аз не знам) при съвременните мотори? Вклипа се говори за лодки, но се съмнявам само там да е приложим!
        Моля, кометентите и запознатите за малко светлина...

        Коментар


        • #5
          До: 2Т двигател анимация

          То клипчето си е рекламно на EVINRUDE , а те произвеждат извънбордови двигатели за лодки /при това не най-добрите/. В цялата работа може и да има някакъв смисъл но на мен ми се губи. Добавили са компютър , инжектори /директно в горивната камера/ - все скъпички нещица. А в крайна сметка бас давам , че не могат да постигнат такова идеално движение на газовете.

          Колкото до мазането , сигурно е с помпичка във въздухозаборника.
          0888932647

          Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

          Коментар


          • #6
            До: 2Т двигател анимация

            На Джонсън двигателите са доста добри смея да кажа Имахме един 35 конски сили 2тактов и доста добре си джиткаше.
            А що се отнася до инжекционната система съм за. Все пак един от най големите минуси на 2т е харченето на гориво.
            Последно редактирано от GSXR; 23-02-09, 18:07.
            KAWASAKI Let the good times roll

            Коментар


            • #7
              До: 2Т двигател анимация

              Двутактовият инжекцион в най-интересният му вид е разработка на австралийската фирма Orbital. През 90те години имаха реални шансове да започнат работа с Форд, и нещата бяха в доста напреднал стадий. В Европа в изпитания се пускаха експериментални двутактови Фиести с новата технология.

              Идеята е замърсяване и разход на гориво почти като при четиритактов двигател, при запазване основните качества на двутактовия - по-висока мощност на кубик, лекота, простота, евтино производство.

              Форд обаче се отказаха от цялата работа, и Орбитал малко увиснаха. Но до ден днешен си работят. Двутактовите Mercury Optimax са с тяхната система. Мисля че по принцип системата е с ниско налягане.

              Evinrude, като много други фирми, е собственост на BRP. BRP (Bombardier Recreational Products) е клонът на Bombardier, занимаващ се с "по-достъпни" технологии, оставяйки на Bombardier влаковете, самолетите и прочие.

              Evindrude бяха собственост на OMC (щатска фирма). OMC пуснаха двутактов инжекцион през 1997ма година с Ficht система. Ficht пък са немци, и инжекционната им помпа работи по-скоро на високо налягане, като тди.

              Системата бе пусната на пазара на тъгъдък и по спешност, поради неочаквани и затягащи се мерки за опазване на околната среда в Щатите. Първите модели обаче дават проблеми, поради лошо изгаряне и наслагване на гнас при междинни режими на работа на двигателя. Впоследствие въпросната гнас се смесва с маслото и тръгва по двигателя, с ефект като от течна шкурка, ако съществуваше такова нещо

              Решаването на проблема отнема доста време и пари на OMC. В крайна сметка го решават, но гаранционното обслужване на проблемните двигатели и проучванията за отстраняване на проблема им идват в повече и през 2001ва фирмата фалира.

              Тогава на хоризонта излизат Bombardier, и купуват фирмата и разработките и (с вече оправената система на Ficht).

              Впоследствие канадците взимат плановете на (вече оправената и подобрена) система на OMC/Ficht и я прилагат на своите машини.

              Като резултат между другото доставката на резервни части за двутактовите инжекционни джетове на Кавазаки стана проблемна, и хората отново минаха на карбураторни двутактови.

              Не съм сигурен обаче дали инжекциона на Evinrude е съвсем същия като на шейните с Di система на BRP например. Там може и разработката да е на Rotax. Абе - оплетена работа. Но работи. Просто в момента повечето читави патенти са в ръцете на BRP, и затова другите марки много-много не се занимават. Но КТМ със сигурност имат готова система, просто за момента успяват да правят двутактовите си с карбуратори да минават нормите за замърсяване, затова се въздържат да вкарат инжекциона в продажба. Повече пари е.
              Последно редактирано от Goblin; 24-02-09, 20:32.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: 2Т двигател анимация

                Yamaha също имат 2т инжекцион, само че при извънбордовите двигатели за лодки. Технологията се нарича HPDI, и се произвежда от началото на десетилетието. Нямам представа обаче защо нямат мотоциклети или снегомобили с такъв двигател.
                Маслото се впръсква под буталото, което е със специална конструкция отдолу, за да се омаслява добре буталният болт и пръстените.
                Ето малко информация от официалният сайт на Ямаха:

                Всяка горивна смес изгаря по-ефективно и с по-малко вредни емисии, ако се доставя при запалителната свещ под формата на горивна мъгла или пара, вместо под формата на миниатюрни капчици горивна течност. Технологията HPDI на Ямаха създава и поддържа подобна ефективност посредством впръскване на горивната смес под феноменално налягане (като нейното съдържание се контролира с безмилостна прецизност от микропроцесор) директно в горивната камера. Резултатът? Атомизация на горивната смес до безпрецедентни нива, и най-чисто горящите, най-ефективните, екологично-опазващи двигатели в този клас, а също така и мигновена реакция на подадена газ и плавна мощност в пълния диапазон от обороти. Много други технически новости са вградени в тези нови V-образни 6-цилиндрови двигатели, включително САМОСТОЯТЕЛНО дроселно тяло с индивидуален дроселен клапан за ВСЕКИ ЦИЛИНДЪР, осигуряващо превъзхождащ въздушен поток и по-добра реакция на подадената газ, навътре-отварящи се инжектори (намалено разрушаване на горивния поток), и електронен управляващ блок, който регулира моментите на впръскване и запалване и осигурява оптимално изгаряне. • Горивото навлиза в горивната камера при налягане от 48 или 70 бара за по-ефективно изгаряне • Високото налягане атомизира равномерно горивото за по-висока икономичност • Навътре-отварящите се инжектори (по един на всеки цилиндър) дават оптимално ефективност в диапазона от 2500-5500 оборота в минута • Микропроцесор контролира моментите на впръскване и запалване за по-висока надеждност и издържливост • 8 сензора снабдяват микропроцесора с необходимите му данни • Уникален в цялата индустрия сензор за кислородната плътност.

                Както виждате, за да се постигне икономичност и екологичност, са жертвани най-големите предимства на 2т - простотата и цената. Може би затова и не са се наложили все още и при моторите.

                Коментар


                • #9
                  До: 2Т двигател анимация

                  Ахам... значи засега остава приложима само за моторници и разните му там катери... ACCELERATОR, предполагам нито теглото (имайки предвид тежестта на един карб) нито сложността (карб-а е доста по-сложен като техническо изпълнение, реглаж и поддръжка) биха се нарушили от промяната на горивоподаването... Предполагам, че Гоблина е прав(както обикновено), защо да се бутат от рано с екологичен и скъпичък ДВГ, при положение, че сегашните още покриват изискванията. Единствено мазането е проблема, който трудно биха оптимизирали... Електронния блок, предполагам не би им бил проблем, някой и др датчик (стандартните за инжекционната с-ма), за атмосферното налягане и външната температура( тва да се оптимизира горивната смес, та да набутаме още едно жребче, дето да блъска по буталото)
                  А представяте ли си каква мощност биха изкарали от едни 300сс

                  Коментар


                  • #10
                    До: 2Т двигател анимация

                    Инжекциони си има и на скутерчетата от доста отдавна. Въпрос на избор е. При мотоциклетите вече почти не останаха двутактови машини които да трябва да отговарят на екологически изисквания. Само ендуро моделите на някои фирми. Всичко останало е чисто състезателно, а там изисквания няма. Това са състезателни машини.

                    За момента всички които правят двутактови ендуро успяват да минат нормите и с карбуратор. В момента в който нормите се затегнат, ще минат на инжекцион или само на четиритактови.

                    Не е и толкова трудно да се направи, просто е по-скъпо за производство. А на двутактов мотор не можеш да му вдигаш цената до безкрайност, тях хората така или иначе ги купуват понеже са евтини.
                    Издъних се на Тюринг теста

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X