Проблемът се появи след като отворих двигателя от към капака на съединителя за ремонт на водната помпа и след дълго търсене на частите успях да го събера.
При първото палене след ремонта се чува едно чукане в синхрон с оборотите но иначе си работи добре двигателя и в последствие забелязах че има една заглъхване (загуба на мощност) в ниските обороти но след като прескочи на по-високи няма никакви ядове и си върви добре,набира и върви много но само на високи обороти.
Възможно ли е да съм объркал нещо и да съм прецакал работата,четох из форума за някакви клапи на изпускателната система които се задвижват от едно лостче задвижвано от зъбните колелета.
Не съм наясно и ако може да помогне някой да не счупя иначе добрия двигател.
Благодаря предварително
При първото палене след ремонта се чува едно чукане в синхрон с оборотите но иначе си работи добре двигателя и в последствие забелязах че има една заглъхване (загуба на мощност) в ниските обороти но след като прескочи на по-високи няма никакви ядове и си върви добре,набира и върви много но само на високи обороти.
Възможно ли е да съм объркал нещо и да съм прецакал работата,четох из форума за някакви клапи на изпускателната система които се задвижват от едно лостче задвижвано от зъбните колелета.
Не съм наясно и ако може да помогне някой да не счупя иначе добрия двигател.
Благодаря предварително
Коментар