Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с yz 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с yz 250

    Миналата година си купих yz 250 двутактов които ми се стори че върви ок пали от първа манивела и уж работи добре.Покарах известно време качих се за по кръгче на други 250-ки и осъзнах че всъщност хич не върви добре влиза до средни обороти и няма сила никаква със стандартни жиглиори 165 на 52.Като влезе в среди и почва да си бие прекъсвач се едно и неще да изчисти. Със малки жиглиори няма този проблем в смисъл влиза в максимални обороти обаче пък няма сила.Отворих двигатела оказа се че цилиндъра е износен, зех бутало последен размер вертекс и пак нищо! Та въпроса ми е дали някои знае какъв трябва да е луфта на ключа на сегментите като са в цилиндъра без бутало?В момента е 0.55мм. Имам менюал обаче нещо не мога да схвана точно...
    Или някои ако има други идеи да сподели

  • #2
    От: Проблем с yz 250

    Първоначално публикуван от Dero-dzvero Преглед на мнение
    Миналата година си купих yz 250 двутактов които ми се стори че върви ок пали от първа манивела и уж работи добре.Покарах известно време качих се за по кръгче на други 250-ки и осъзнах че всъщност хич не върви добре влиза до средни обороти и няма сила никаква със стандартни жиглиори 165 на 52.Като влезе в среди и почва да си бие прекъсвач се едно и неще да изчисти. Със малки жиглиори няма този проблем в смисъл влиза в максимални обороти обаче пък няма сила.Отворих двигатела оказа се че цилиндъра е износен, зех бутало последен размер вертекс и пак нищо! Та въпроса ми е дали някои знае какъв трябва да е луфта на ключа на сегментите като са в цилиндъра без бутало?В момента е 0.55мм. Имам менюал обаче нещо не мога да схвана точно...
    Или някои ако има други идеи да сподели
    На такъв мотор едва ли му е проблем ключа на сигментите, най вероятно не му работи испускателната клапа, или иима проблем с карбуратора
    0888 074 049

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с yz 250

      Или в запалването има майсторска намеса . Може и комбинация неприятна от написаните ....

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с yz 250

        Е като е износен цилиндъра как се реши проблемът с ново бутало?

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с yz 250

          Пише ,че тропнал един вртекс ама Тсс... На епсата и е...и м..та ,яда каже къде (в коя част на цилиндъра) замерва
          KX 450F 2008 HONDA CR-V 2000г 147к.с.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с yz 250

            Щом пали от раз - проблемът не е в бутало / цилидровата група . Бръмкалки и с по 2-3 мм ключ на сегментите - палят и вървят като самолети . Въздушният филтър оригинален , изпран и намаслен ли е ? Като позагрее , връщаш ли смукача ?

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с yz 250

              Моята СR 125, която отдавна продадох, като я купих имаше значителна мощност. Палеше трудно от манивела, но си казах че ще си я оправя. Покарах я на трасе и отворих да видя какъв е редът с цилиндъра и буталото - покритието на цилиндъра беше в лошо състояние, на люспи, опадало, буталото клапче вътре; сегментът затваряше на близо 2 мм. Направихме му риза, ново бутало, шлайф по него, нов сегмент и почна да пали супер лесно. Дойде още мощност разбира се. Сегментът го направих да затваря колкото едно бръснарско ножче да мине между ключовете.
              Според мен щом с по-малък жигльор върви и преходните режими са добри, значи не му стига въздух с по-големия 162. Трябва да му изпереш филтъра, да го оставиш добре да изсъхне и да го пръснеш със специалния за целта спрей. След това му свали иглата с едно деление и го пробвай. Свещта също има голямо значение. За всеки случай провери дали запалването е оригинално. Вижте нивото на бенца в карбуратора и в какво положение са монтирани клапите на изпускателя и клапата на карбуратора - между карба и цилиндъра дето е. Трябва ти някой разбиращ обаче. То ако няма парчета от клапата, ясно.
              Правили сме си експерименти със скутери и други двутактови моторетки - единия не ще с една свещ и я заделяме настрана; идва друг скутер и слагаме свещта от стария и работи. Странно, но факт.
              Друг случай относно хлабините на буталото в цилиндъра и сегмента респективно. Идва един особен клиент при майстора и иска да му шлайфа цилиндъра (с риза беше) по купеното ново бутало. Понеже го знаем какво лайно е този "клиент" ми казахме да си шлайфа при друг и да дойде за сглобяването само. Така и направи. Сглобихме го с неговия шлайф, запали веднага моторчето (кросче 50 сс за дечурлига). На място беше пушка. Качи го той и потегли. Бръмча точно до външната врата (около 20 метра) и блокира. Разглобяване и охлабване на цилиндъра с шлайф при майстора вече. Пак сглобяване - пак блокира. И така още два пъти, докато не стигна хлабината, с която и дойде моторчето. Около буталото можеше да се набутат няколко кибритени клечки и вървеше много. Ще кажеш това ако си дойде на хлабините ще литне. Е да ама то така е направено да бръмчи - с голяма хлабина. Така се вози сина му и така се продаде...
              Последно редактирано от Andy Van Der Drift; 27-10-15, 10:58.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с yz 250

                Ако няма парченца от клапата , която е между карбуратора и цилиндъра , моторът изобщо няма да запали - камо ли от раз .

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с yz 250

                  Филтъра е оригинален измит и с масло за филтри! Клапата след карборатора няма строшени парчета но пластинките не са затворили добре.А тази на изпускателния отвор работи 100% защото като и махна капачето запала мотора и дам газ се вижда че отваря на макс!Също така мотора като е с малки жиглиори влиза в максимални обороти обаче е беден и като махна свеща за проверка цвета и е бял... Карборатора каквото и да му правя с жиглиори 165 на 52 мотора стига до средни обороти и като че ли не му достига бензин а бензин има нищо не е запушено.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с yz 250

                    Колега или е електрониката или изпускателната клапа не отваря!Все пак му сложи свещ по каталог,но съм почти сигурен че клапата не е наред!Пиши ако има развитие

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с yz 250

                      На мен ми прилича на недостиг на гориво, а именно ниско ниво на карба... Понеже щом работи с малки жигльори, но е беден, значи карба не може да захрани големите, с които трябва да е по принцип... А тук го има и фактора, че вече застудя и мотора си иска повечко бенз за да върви без за прегрява и в последствие стяга(вследствие на бедна смес)... А за клапите преде цилиндъра мога да ти препоръчам да ги обърнеш, за да могат да затварят плътно, но не може да е от тях на 1000% Също така, щом се изцепва с малък жигльор не се съмнявай в електрониката, няма как да е тя... Клапата също..
                      За най-бърза диагностика пробвай да сложиш малкия жигльор и дигни иглата на последно ниво, виж до колко се цепи и как е свеща...
                      Между другото с колко масло в бензина го караш, понеже ако е повече, сместа пак обеднява и също не е добре за двг..
                      Та провери си нивото, в бензиновата камера има белег до къде трябва да е... или по менюал виж колко мм го дават...

                      Поздрави и успех!
                      Димитър Тенев

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X