Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Повече въздух за балкан 50

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Повече въздух за балкан 50

    Интересува ме някой дали е пробвал нещо от сорта на моята идея и дали е имало ефект и дали ви се струва че ще работи.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка 1.jpg
Прегледи:1
Размер:26.0 КБ
ID:6096184
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Снимка2.jpg
Прегледи:1
Размер:30.3 КБ
ID:6096185

  • #2
    От: Повече въздух за балкан 50

    Разпилване на буталото има малко подобрение на вървенето но.... за сметка на завишен разход. Това дето си го замислил, има един съществен проблем в схемата , захранването на вентилатора, освен това карбуратура едва ли ще иска да работи в такава схема...
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Повече въздух за балкан 50

      Колкото и да го напъваш имаш ограничения - входящия отвор във цилиндъра и прозорците на същия. За да увеличиш мощността на този двигател първо се увеличава предваренито или се слага магнет.
      След това се слага глава от 75 ссм ,като тя се сваля с 1 мм. накрая се разпилва отвора със шпилките където влиза тръбата от карбуратора и се слага по голям карбуратор.Прави се резонансна изходяща тръба.

      Коментар


      • #4
        От: Повече въздух за балкан 50

        Вентилатора трябва да променя дебита си с промяната на оборотите на двг и няма да има почти никакъв ефект. Компресор на този двутактов двигател никаква работа няма да върши –според мене де-. По-горе колегата ти е обяснил кое как се прави. Успех.

        Коментар


        • #5
          От: Повече въздух за балкан 50

          Повече въздух = по-бедна горивна смес = по-голяма температура. От повишената температурата ще дойдат и повече проблеми, това са по-бързо изгаряне на сигментите, по-бързо износване на основни лагери, биелен лагер и втулка, изобщо по-бързо похабяване на целия т.н. агрегат, който е с мощност цели 2.3 к.с., а и колегите по-горе са ти нахвърляли някои неща и ако на истина си решил да направиш нещо подобно ти желая успех..........

          Коментар


          • #6
            От: Повече въздух за балкан 50

            Сместа не мисля че ще обеднее в момента карбуратора е разпробит с райбер на 18мм това е максимума на балканчето също така съм разпробил жиглйора до 1мм повече започва да го дави или има недостиг на въздух затова мисълта ми е да добавя повече въздух цилиндара е раздънен и шлаифан на макс така запалването е електронно ауспуха е уж спортен-върви повече от колкото с гайда от 50цц мотохиспаня и от спортен ауспух за скутер. Та изкам да изкарам още съвсем малко сила по този начин за захранването не се притеснявам ще ми е нужен за 2-3 манша и ще го храня с акумолаторче. Въпроса ми беше дали ще има промяна всичко друго което се прави съм го направил мисля за нови начини които до сега не са описани по форумите и тем подобни.

            Коментар


            • #7
              От: Повече въздух за балкан 50

              Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
              Вентилатора трябва да променя дебита си с промяната на оборотите на двг и няма да има почти никакъв ефект. Компресор на този двутактов двигател никаква работа няма да върши –според мене де-. По-горе колегата ти е обяснил кое как се прави. Успех.
              Може да сложи един бутон за "турбото" на кормилото и да го пуска само като е в големите обороти.
              Life is good... on a dirt bike!

              Коментар


              • #8
                От: Повече въздух за балкан 50

                А как си решил въпроса по по-бързото развиване на мотора до максимални обороти ? Всички знаем, че балканчето е с около 5000 об/мин, дали със своите досегашни т.н. подобрения без да олекотиш коляновият вал ще успееш да ги повишиш и да изцедиш от него още сили ? Питам защото от това което до сега прочетох ме съмнява, че ще успееш да повишиш двойно КПД-то на агрегата / от 2.3 к.с. до около 3.5 к.с./ и освен свободното време което имаш, сигурно имаш доста излишни пари за бензин който със сигурност ще издухаш през ауспуха на проекта-прототип. Колкото до състезанието можеш да повишиш малко предварението на запалване, за да може мотора да се изрязва до максимални обороти само като пипнеш газта, да махнеш въздушния филтър / при състезание няма нужда от него защото дроселовата игла е в горно положение от навитата газ/ както и заглушитела от ауспуха, другото е от моментното състояние и разработката на моторетката. Успех в състезанието !
                Последно редактирано от spongi; 03-08-15, 20:26.

                Коментар


                • #9
                  От: Повече въздух за балкан 50

                  При този тип двг. с компресора ще вкараш повече гориво въздушна смес през карба под буталото и като тръгне на горе една част ще иде в изпускател не запалена та моето мнение е зарежи тая идея и дерзай по другите. Успех.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Повече въздух за балкан 50

                    Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                    А как си решил въпроса по по-бързото развиване на мотора до максимални обороти ? Всички знаем, че балканчето е с около 5000 об/мин, дали със своите досегашни т.н. подобрения без да олекотиш коляновият вал ще успееш да ги повишиш и да изцедиш от него още сили ? Питам защото от това което до сега прочетох ме съмнява, че ще успееш да повишиш двойно КПД-то на агрегата / от 2.3 к.с. до около 3.5 к.с./ и освен свободното време което имаш, сигурно имаш доста излишни пари за бензин който със сигурност ще издухаш през ауспуха на проекта-прототип. Колкото до състезанието можеш да повишиш малко предварението на запалване, за да може мотора да се изрязва до максимални обороти само като пипнеш газта, да махнеш въздушния филтър / при състезание няма нужда от него защото дроселовата игла е в горно положение от навитата газ/ както и заглушитела от ауспуха, другото е от моментното състояние и разработката на моторетката. Успех в състезанието !
                    Оборитите смятам че са доста повишени поради ред причини. Вала е друг не съм го теглил но е с по дълъг ход на биелата и изглеждаше малко по малак отстрани. Ауспуха е преправян уж спортен всички в село карат с такива по състезанията. Магнета е премахнат и е пригодено електронно от резачка. Карбуратора е раздънен от 17мм на 18мм и жиглйор от 0.7 на 1мм. Цилиндара е леко портнат.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Повече въздух за балкан 50

                      Ако можеш да намериш цилиндър с повече преливни канали, които да позволяват поемането на повече гориво, както и изпускането на повече изгорели газове, който да може да се монтира на балканчето без драстични преправки и изпилвания на полите, както и да поеме буталото което също да може да понесе някакви интервенции върху себе си, също и друг карбуратор с клапа която се затваря от обратната тяга, смятам, че нещо може и да се получи, но в този си вид двигателя на балканчето няма да може да понесе доста повече от обикновеното........

                      Коментар


                      • #12
                        От: Повече въздух за балкан 50

                        Това последното не го разбрах таа с колко е по-голям хода на новия вал.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Повече въздух за балкан 50

                          Първоначално публикуван от EIvanov Преглед на мнение
                          Това последното не го разбрах таа с колко е по-голям хода на новия вал.
                          Първоначално публикуван от belsss1 Преглед на мнение
                          Вала е друг не съм го теглил но е с по дълъг ход на биелата и изглеждаше малко по малак отстрани. Цилиндара е леко портнат
                          Ако това имаш в предвид, аз също се чудя как да го разбера ? Иначе колкото биелата е по-къса, толкова по-малки ще са маховиците на коляновия вал и по-бързо ще се развива двигателя, а по-дълга биела иска по-големи маховици. А как си успял да монтираш електронното ?
                          Последно редактирано от spongi; 04-08-15, 08:17.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Повече въздух за балкан 50

                            Зададения въпрос е намерил своя отговор преди повече от 30 години и най-масовото решение е резонзнсното пълнене прилагано от деситилетия от японците.Даже колите им са с "брадавици' по всмукателните колектори.
                            Настройката на "брадавицата" опитно може да стане с малък шприц като застопоряваш буталото на различен резонансен обем и пробваш при еднотипни условия.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Повече въздух за балкан 50

                              Първоначално публикуван от spongi Преглед на мнение
                              Ако това имаш в предвид, аз също се чудя как да го разбера ? Иначе колкото биелата е по-къса, толкова по-малки ще са маховиците на коляновия вал и по-бързо ще се развива двигателя, а по-дълга биела иска по-големи маховици. А как си успял да монтираш електронното ?
                              Коляновия вал е чисто нов и е с същия диаметар на маховиците на вала но са по тесни.Биелата е по дълга и затова съм издигнал цилиндара с около 1-2мм не помня точно колко. Електронното го взех от някаква резачка не помня точно каква и просто набих магнета на резачката на коляновия вал и си направих планка да захвана бобината а за центроването на магнета е бая игра докато намериш правилното място.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X