Здравейте, темата е доста стара, но да опиша и аз какво купих - двигател на МЗ 250 ТС, монтирам на рамка от някакво Кавазаки, нямам идея какво. Предницата е шведска, така пише на трипътника. Двигателят бива, но рамката е леш, почнах да я разххвърлям, като идеята ми е да пръсна мотора нацяло, да сваля грозната черна боя, с която е мазан доволно /песъкоструй, боя, шлайф на алуминиевите детайли/,да сменя семерингите на коловете, че като ги натисна и буквално блика пресечено масло, да сменя гуми, зъбчатки, ръчки, накладки, резонатор. Защото моторът няма спирачки никакви, зъбчатки тоже изядени от зверска експлоатация, дори предната е с 11, вместо с 14 зъба, жила заяждащи, гуми - също зле, дори изпод задната външна се подава парче /подложка/...А бе вкарах се във филм, ама ми харесва идеята за лека рамка с двигател от МЗ - достатъчен, за да ме кара по баирите, здрав и непретенциозен, не загрява без време, прост за обслужване. Защото четиритактовият мотор е кеф, но като се сдроби двигателя, става скъпо. Ще се радвам на всякакви мнения относно това, което ме очаква, както и всякакви идеи ще са ми от полза - части, цени и т.н. Благодаря. По - долу поствам снимки на мотора.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект Кавазаки/МЗ ТС 250
Свий
X
-
От: До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недоста
Най-после намерих време и успях да пръсна на части цялата предница. Констатациите са повече от плачевни - от коловете изтече кал, смесена с масло и вода. Семерингите не излязоха от местата си, като нормално, с дърпане на телескопите, отделно са по - ниски, отколкото трябва и са нанаждани шайби под зегерите. На всичко отгоре, широките шайби, които работят отвътре в кола, трябва да са от фосфорен бронз, ама моите са направени от някой майстор от ПВЦ тръба с подходящи диаметър и дебелина на стената. Сега ще поръчвам семеринги, а ако има ремонтни комплекти - още по - добре.. А ето какво изтече отвътре
. Ако някой все пак чете темата, моля да каже откъде да поръчам качествени семеринги за коловете или ремонтни комплекти, както и челюсти за предната спирачка.Ще почерпя
! Да, забравих - и случайно, ако някой има идея къде може да изгладят резките и шуплите по работната част на коловете....
Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Днес наковах накладките отпред.За целта купих две ленти феродо за Жигули.Хареса ми,че е меко и след наковаването, когато трябваше да се пили,стана лесно с пила за дърво. Ето готовите накладки.. готовитеПодробностите с пробиването на металните основи,феродото,правенето на фрезенк и т.н. не са интересни.Успях да измия с газ и разглобената предница,така че като ми дойдат семерингите ще я събера и ще я напълня с масло. Сигурно ще се наложи да шлайфам коловете там,където работят семерингите, затова си взех шкурки 800,1000,1500,2000,филцови кечета и шлайфпаста.
Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Днес, след неколкодневно шлайфане, почистване, бърсане, промиване и пр., събрах предницата с новите семеринги и я напълних с масло Repsol 10 w fork oil. Там, където имаше язви по хрома, шлайфах здраво, за да не са остри ръбчетата на наранените участъци и да не повредят семерингите, надявам се да се е получило нещо, но ще се разбере след каране.. Ако е рекъл Бог, утре или вдругиден ще разхвърля задницата, ще сваля двигателя и ще дам рамката за песъкоструй и прахово боядисване, а през това време ще доизкусурявам детайлите - степенки, ръчки, калници, жила, спирачки, резервоари, седалки и пр.
Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Снощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях..
Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнениеСнощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях.[ATTACH=CONFIG]790667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790670[/ATTACH].
Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Благодаря за обособяването на темата! Извинявам се, че не съобразих, но и не знаех дали ще е удачно да отварям нова. Още веднъж благодаря!Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Първоначално публикуван от st_mnov Преглед на мнениеБРАВО колега,с този ентусиазъм и постоянство мотора ще стане уникален!Късно видях темата,но ще следя с интерес развитието и ще помагам с каквото мога,че и мен ме чака подобен проект!Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци
Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнениеСнощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях.[ATTACH=CONFIG]790667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790670[/ATTACH].
Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250
Вчера,въпреки желанието ми,не успях да свърша много,защото съм до 18 ч. на работа,а после технически проблем ми спря устрема.Ъглошлайфът се счупи и докато го оправя и стана късно за стъргане. Все пак направих някои корекции и свалих лявата степенка,тъй като беше заваряна допълнително на различно място,несиметрично с дясната.. Днес почнах по-с време и успях да поставя втулка на износеното легло на лоста за задната спирачка,отрязах излишните планки,заваряни от.предишни собственици,заварих лявата степенка симетрично на дясната и подготвих задните накладки за наковаване на феродо.
И да се похваля,че взех от куриера останалите пластмаси и резонатор за.Хонда ЦР,250. Смятам утре,ако мога,да ги наглася по рамката,дапредвидя закрепването им и да закарам рамката за песъкоструй и боя.Последно редактирано от marciano; 08-04-15, 22:52.Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
Коментар
-
От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250
От доста време не съм правил нещо, понеже нещата не вървят на добре. Изшлайфах рамката, но предницата не е на добре. Тече масло от единия семеринг, и то от самосебе си - както си стои сглобена и ненатоварена. Интересно, защото като смених семерингите и сглобих коловете, доста време им скачах отгоре, но нямаше течове. Впоследствие сглобих предницата с мостовете/трипътниците и я оставих права. След два дни установих, че тече - ей така, както си стои и избива масло отгоре. Махнах прашника и семерингът плуваше в масло, а дори от едната страна зяпаше голяма хлабина между него и повърхността на кола. Не знам на какво се дължи, не знам и какво да си мисля вече - дали не са менте тия семеринги и като се накиснаха, да са се разхлабили. От друга страна, в сглобено състояние, предницата е крива малко, дали колът не е крив. Ще меря трипътниците, може и от тях да е кривината и като е сглобена, стоейки накриво, да е под напрежение колът, респ. тръбата в ботуша да е накриво и семерингът да не лежи добре, затова да тече.... Някой има ли предположение? Ще съм благодарен за всякакви съвети!
Дали да не поръчам с 1 мм по - тесни семеринги и да ги сменя? Довечера ще постна снимки на проблема.Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250
Първоначално публикуван от gixxer6000 Преглед на мнениеПровери си втулките на коловете.Не трябва да имат голям луфт защото ако са износени както казваш тръбата ще стои накриво в ботуша и може да отваря семеринга в единият му край и от там ще тече масло.
Надявам се утре рамката да е готова за бояПоследно редактирано от marciano; 21-04-15, 23:41.Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
-
От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250
От доста време не бях писал, но не беше се случило нещо значително. Вече рамката е боядисана, предницата е обслужена и монтирана, всички втулки, лагери, болтчета и др. бурми са почистени, шлайфани, смазани и монтирани. Остава двигателя - профилактика и монтиране, както и смяна на гумите и монтаж на рамката.....А, и зъбчатки, които се надявам утре да поръчам в Карлово. Ето го прогресът в снимки:
Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар