Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

    Здравейте, темата е доста стара, но да опиша и аз какво купих - двигател на МЗ 250 ТС, монтирам на рамка от някакво Кавазаки, нямам идея какво. Предницата е шведска, така пише на трипътника. Двигателят бива, но рамката е леш, почнах да я разххвърлям, като идеята ми е да пръсна мотора нацяло, да сваля грозната черна боя, с която е мазан доволно /песъкоструй, боя, шлайф на алуминиевите детайли/,да сменя семерингите на коловете, че като ги натисна и буквално блика пресечено масло, да сменя гуми, зъбчатки, ръчки, накладки, резонатор. Защото моторът няма спирачки никакви, зъбчатки тоже изядени от зверска експлоатация, дори предната е с 11, вместо с 14 зъба, жила заяждащи, гуми - също зле, дори изпод задната външна се подава парче /подложка/...А бе вкарах се във филм, ама ми харесва идеята за лека рамка с двигател от МЗ - достатъчен, за да ме кара по баирите, здрав и непретенциозен, не загрява без време, прост за обслужване. Защото четиритактовият мотор е кеф, но като се сдроби двигателя, става скъпо. Ще се радвам на всякакви мнения относно това, което ме очаква, както и всякакви идеи ще са ми от полза - части, цени и т.н. Благодаря. По - долу поствам снимки на мотора.
    Прикачени файлове
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

  • #2
    От: До: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недоста

    Най-после намерих време и успях да пръсна на части цялата предница. Констатациите са повече от плачевни - от коловете изтече кал, смесена с масло и вода. Семерингите не излязоха от местата си, като нормално, с дърпане на телескопите, отделно са по - ниски, отколкото трябва и са нанаждани шайби под зегерите. На всичко отгоре, широките шайби, които работят отвътре в кола, трябва да са от фосфорен бронз, ама моите са направени от някой майстор от ПВЦ тръба с подходящи диаметър и дебелина на стената. Сега ще поръчвам семеринги, а ако има ремонтни комплекти - още по - добре.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150326_202427.jpg
Прегледи:1
Размер:92.1 КБ
ID:5650534Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150326_202448.jpg
Прегледи:1
Размер:89.7 КБ
ID:5650535Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150326_202501.jpg
Прегледи:1
Размер:150.2 КБ
ID:5650536Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150326_202510.jpg
Прегледи:1
Размер:87.9 КБ
ID:5650537Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150326_202614.jpg
Прегледи:1
Размер:139.8 КБ
ID:5650538Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203620.jpg
Прегледи:1
Размер:94.6 КБ
ID:5650539Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203628.jpg
Прегледи:1
Размер:92.2 КБ
ID:5650540Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203643.jpg
Прегледи:1
Размер:178.2 КБ
ID:5650542Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203659.jpg
Прегледи:1
Размер:221.7 КБ
ID:5650544. А ето какво изтече отвътре Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203602.jpg
Прегледи:1
Размер:114.7 КБ
ID:5650545Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150327_203607.jpg
Прегледи:1
Размер:120.0 КБ
ID:5650546. Ако някой все пак чете темата, моля да каже откъде да поръчам качествени семеринги за коловете или ремонтни комплекти, както и челюсти за предната спирачка.Ще почерпя! Да, забравих - и случайно, ако някой има идея къде може да изгладят резките и шуплите по работната част на коловете....
    Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

    Коментар


    • #3
      От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

      Днес наковах накладките отпред.За целта купих две ленти феродо за Жигули.Хареса ми,че е меко и след наковаването, когато трябваше да се пили,стана лесно с пила за дърво. Ето готовите накладки.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150328_190403.jpg
Прегледи:1
Размер:88.7 КБ
ID:5650648Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150328_190412.jpg
Прегледи:1
Размер:87.4 КБ
ID:5650649Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150328_190419.jpg
Прегледи:1
Размер:89.8 КБ
ID:5650647. готовитеПодробностите с пробиването на металните основи,феродото,правенето на фрезенк и т.н. не са интересни.Успях да измия с газ и разглобената предница,така че като ми дойдат семерингите ще я събера и ще я напълня с масло. Сигурно ще се наложи да шлайфам коловете там,където работят семерингите, затова си взех шкурки 800,1000,1500,2000,филцови кечета и шлайфпаста.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150328_140856.jpg
Прегледи:1
Размер:160.4 КБ
ID:5650650
      Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

      Коментар


      • #4
        От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

        Днес, след неколкодневно шлайфане, почистване, бърсане, промиване и пр., събрах предницата с новите семеринги и я напълних с масло Repsol 10 w fork oil. Там, където имаше язви по хрома, шлайфах здраво, за да не са остри ръбчетата на наранените участъци и да не повредят семерингите, надявам се да се е получило нещо, но ще се разбере след каране.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150331_214031.jpg
Прегледи:1
Размер:84.3 КБ
ID:5652317Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150331_214052.jpg
Прегледи:1
Размер:86.2 КБ
ID:5652318Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150402_221049.jpg
Прегледи:1
Размер:48.7 КБ
ID:5652319Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150402_221057.jpg
Прегледи:1
Размер:50.0 КБ
ID:5652320Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150402_221105.jpg
Прегледи:1
Размер:63.8 КБ
ID:5652321. Ако е рекъл Бог, утре или вдругиден ще разхвърля задницата, ще сваля двигателя и ще дам рамката за песъкоструй и прахово боядисване, а през това време ще доизкусурявам детайлите - степенки, ръчки, калници, жила, спирачки, резервоари, седалки и пр.
        Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

        Коментар


        • #5
          От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

          Снощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях..
          Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...
          Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

          Коментар


          • #6
            От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

            Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнение
            Снощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях.[ATTACH=CONFIG]790667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790670[/ATTACH].
            Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...
            БРАВО колега,с този ентусиазъм и постоянство мотора ще стане уникален!Късно видях темата,но ще следя с интерес развитието и ще помагам с каквото мога,че и мен ме чака подобен проект!

            Коментар


            • #7
              От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

              Благодаря за обособяването на темата! Извинявам се, че не съобразих, но и не знаех дали ще е удачно да отварям нова. Още веднъж благодаря!
              Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

              Коментар


              • #8
                От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                Първоначално публикуван от st_mnov Преглед на мнение
                БРАВО колега,с този ентусиазъм и постоянство мотора ще стане уникален!Късно видях темата,но ще следя с интерес развитието и ще помагам с каквото мога,че и мен ме чака подобен проект!
                Благодаря!
                Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                Коментар


                • #9
                  От: В тази тема може да пишете за вашите МЗ-та какви са им предимствата и недостатъци

                  Първоначално публикуван от marciano Преглед на мнение
                  Снощи разглобих всичко останало на най-малки части. Тъпото е,че по тоя мотор всичко е сглобявано с всевъзможни по вид и размер болтове,без оглед мястото и функциите ...Рамката има разни места,които смятам да коригирам с флекса,но те са добавяни вероятно от предишния собственик и няма да се отразят на конструктивната здравина. Поръчах си калници от Ямаха ВР,но е доста рано за тях.[ATTACH=CONFIG]790667[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790668[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790671[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790669[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]790670[/ATTACH].
                  Т.е. не съм свършил нищо съществено в тия дни по МЗ-тката...
                  Ще се опитам пак да кача снимките,че май не става...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150404_215255.jpg
Прегледи:1
Размер:121.7 КБ
ID:5652830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150404_215322.jpg
Прегледи:1
Размер:193.5 КБ
ID:5652831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150404_215306.jpg
Прегледи:1
Размер:142.8 КБ
ID:5652832Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150404_215314.jpg
Прегледи:1
Размер:155.2 КБ
ID:5652833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150404_215353.jpg
Прегледи:1
Размер:143.0 КБ
ID:5652834
                  Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                    Вчера,въпреки желанието ми,не успях да свърша много,защото съм до 18 ч. на работа,а после технически проблем ми спря устрема.Ъглошлайфът се счупи и докато го оправя и стана късно за стъргане. Все пак направих някои корекции и свалих лявата степенка,тъй като беше заваряна допълнително на различно място,несиметрично с дясната.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_202913.jpg
Прегледи:1
Размер:132.7 КБ
ID:5653169Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_203817.jpg
Прегледи:1
Размер:113.8 КБ
ID:5653170Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_202958.jpg
Прегледи:1
Размер:149.4 КБ
ID:5653171Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_203042.jpg
Прегледи:1
Размер:93.7 КБ
ID:5653172Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_203030.jpg
Прегледи:1
Размер:105.4 КБ
ID:5653173Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_203015.jpg
Прегледи:1
Размер:150.8 КБ
ID:5653174Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150406_203048.jpg
Прегледи:1
Размер:105.0 КБ
ID:5653175. Днес почнах по-с време и успях да поставя втулка на износеното легло на лоста за задната спирачка,отрязах излишните планки,заваряни от.предишни собственици,заварих лявата степенка симетрично на дясната и подготвих задните накладки за наковаване на феродо.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_201600.jpg
Прегледи:1
Размер:137.4 КБ
ID:5653176Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_201522.jpg
Прегледи:1
Размер:157.6 КБ
ID:5653177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_201510.jpg
Прегледи:1
Размер:153.6 КБ
ID:5653178Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_201619.jpg
Прегледи:1
Размер:145.5 КБ
ID:5653179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_210603.jpg
Прегледи:1
Размер:203.7 КБ
ID:5653180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_210548.jpg
Прегледи:1
Размер:193.7 КБ
ID:5653181
                    И да се похваля,че взех от куриера останалите пластмаси и резонатор за.Хонда ЦР,250. Смятам утре,ако мога,да ги наглася по рамката,дапредвидя закрепването им и да закарам рамката за песъкоструй и боя.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_184645.jpg
Прегледи:1
Размер:105.6 КБ
ID:5653182Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150408_184723.jpg
Прегледи:1
Размер:128.2 КБ
ID:5653183
                    Последно редактирано от marciano; 08-04-15, 22:52.
                    Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                      Ето как горе-долу ще изглеждат пластмасите. Ще има допълнително напасване,но засега толкова,а при окончателното сглобяване след боядисването,ще се донагласят.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_210228.jpg
Прегледи:1
Размер:74.5 КБ
ID:5653292Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_210018.jpg
Прегледи:1
Размер:129.7 КБ
ID:5653293Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_210012.jpg
Прегледи:1
Размер:138.7 КБ
ID:5653294Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_210243.jpg
Прегледи:1
Размер:121.6 КБ
ID:5653295.
                      Наковах и феродо на едната задна накладка.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_221039.jpg
Прегледи:1
Размер:207.2 КБ
ID:5653296Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150409_220950.jpg
Прегледи:1
Размер:155.2 КБ
ID:5653297. Пипкави работи...
                      Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                        От доста време не съм правил нещо, понеже нещата не вървят на добре. Изшлайфах рамката, но предницата не е на добре. Тече масло от единия семеринг, и то от самосебе си - както си стои сглобена и ненатоварена. Интересно, защото като смених семерингите и сглобих коловете, доста време им скачах отгоре, но нямаше течове. Впоследствие сглобих предницата с мостовете/трипътниците и я оставих права. След два дни установих, че тече - ей така, както си стои и избива масло отгоре. Махнах прашника и семерингът плуваше в масло, а дори от едната страна зяпаше голяма хлабина между него и повърхността на кола. Не знам на какво се дължи, не знам и какво да си мисля вече - дали не са менте тия семеринги и като се накиснаха, да са се разхлабили. От друга страна, в сглобено състояние, предницата е крива малко, дали колът не е крив. Ще меря трипътниците, може и от тях да е кривината и като е сглобена, стоейки накриво, да е под напрежение колът, респ. тръбата в ботуша да е накриво и семерингът да не лежи добре, затова да тече.... Някой има ли предположение? Ще съм благодарен за всякакви съвети!
                        Дали да не поръчам с 1 мм по - тесни семеринги и да ги сменя? Довечера ще постна снимки на проблема.
                        Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                          Провери си втулките на коловете.Не трябва да имат голям луфт защото ако са износени както казваш тръбата ще стои накриво в ботуша и може да отваря семеринга в единият му край и от там ще тече масло.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                            Първоначално публикуван от gixxer6000 Преглед на мнение
                            Провери си втулките на коловете.Не трябва да имат голям луфт защото ако са износени както казваш тръбата ще стои накриво в ботуша и може да отваря семеринга в единият му край и от там ще тече масло.
                            Благодаря за съвета. Точно това констатирах и аз, но взех една обърната предница от КТМ, която се надявам да се нуждае само от семеринги, защото предходната, освен от втулки, се нуждаеше от изправяне на единия трипътник. Впрочем, усукването /минимално, но го има/, също според мен е причина за неправилната работа на предницата, тъй като при монтажа на оста на каплата двата кола са под напрежение и не са успоредни. Т.е. оста се стреми да ги докара успоредни, понеже държи съосие между отворите за оста на каплата на двата кола, а долният трипътник, поради кривината си, ги усуква един спрямо друг, което създава напрежение /разминаване на коловете/ и евентуално при износени втулкови лагери, семерингът поддава, отваря от единия край и тече като лейка. Да не говорим, че като се самонапомпи предницата леко от работата си, маслото само изтича. Още веднъж благодаря и се надявам другата предница да е ОК, след смяна на семерингите.Там филмът е друг - лагерите са различни спрямо тези на предходната предница, но са за КТМ, а рамката е от Кавазаки и няма такъв размер конусно-ролкови лагери, който да пасва като вътрешен диаметър на кормилната ос, а като външен - на леглата на лагерите в шийката на рамката. А пък не ми се търси и друга рамка, че както тръгна..........Сега намерих компромисен вариант със съчмени лагери за ъглово аксиално натоварване, но проблемът при тях идва от невъзможността за натягане. Баща ми предложи вариант с втулки от фосфорен бронз, понеже е значително износоустойчив, плюс навиване на гресьорки и редовно гресиране, като се разчита на това, че там няма голямо движение /обороти/. За сравнение - от този материал се изработваха шенкелните лагери на някои по - стари камиони, които също са подложени на сериозни осово - радиални натоварвания...Та така
                            Надявам се утре рамката да е готова за боя
                            Последно редактирано от marciano; 21-04-15, 23:41.
                            Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проект Кавазаки/МЗ ТС 250

                              От доста време не бях писал, но не беше се случило нещо значително. Вече рамката е боядисана, предницата е обслужена и монтирана, всички втулки, лагери, болтчета и др. бурми са почистени, шлайфани, смазани и монтирани. Остава двигателя - профилактика и монтиране, както и смяна на гумите и монтаж на рамката.....А, и зъбчатки, които се надявам утре да поръчам в Карлово. Ето го прогресът в снимки:
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150512_222012.jpg
Прегледи:1
Размер:69.5 КБ
ID:5661824Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150513_221935.jpg
Прегледи:1
Размер:114.1 КБ
ID:5661835Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150513_221942.jpg
Прегледи:1
Размер:137.4 КБ
ID:5661836Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150513_221950.jpg
Прегледи:1
Размер:145.0 КБ
ID:5661837Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150513_222008.jpg
Прегледи:1
Размер:162.3 КБ
ID:5661838Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150513_222019.jpg
Прегледи:1
Размер:93.0 КБ
ID:5661839Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150520_221619.jpg
Прегледи:1
Размер:78.4 КБ
ID:5661840Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150520_221626.jpg
Прегледи:1
Размер:72.9 КБ
ID:5661841Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150520_221636.jpg
Прегледи:1
Размер:94.0 КБ
ID:5661842Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150512_222021.jpg
Прегледи:1
Размер:124.3 КБ
ID:5661834Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_212832.jpg
Прегледи:1
Размер:113.3 КБ
ID:5661833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150512_222000.jpg
Прегледи:1
Размер:143.8 КБ
ID:5661825Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_224315.jpg
Прегледи:1
Размер:149.0 КБ
ID:5661826Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_224310.jpg
Прегледи:1
Размер:136.7 КБ
ID:5661827Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_212904.jpg
Прегледи:1
Размер:96.2 КБ
ID:5661828Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_212852.jpg
Прегледи:1
Размер:116.7 КБ
ID:5661829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_212841.jpg
Прегледи:1
Размер:103.0 КБ
ID:5661830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150504_141100.jpg
Прегледи:1
Размер:114.4 КБ
ID:5661831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150511_212816.jpg
Прегледи:1
Размер:128.0 КБ
ID:5661832Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20150520_221700.jpg
Прегледи:1
Размер:122.4 КБ
ID:5661843
                              Mitsubishi Pajero 3.2 DID --> VW Golf IV 1.9TDi

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X