Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ TS Engine

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MZ TS Engine

    Какъв двигател от МЗ 250цц може да пасне на рамка МЗ ТС 150цц ?
    Искам да сложа нов, защото оригиналния излиза мн солено за ремонт, по този повод реших, че ще излезе по евтино да сложа по мощен двигател, но не знам кой двигател може да пасне без мн преправане.
    Благодаря предварително за информацията.

  • #2
    От: MZ TS Engine

    Нито един.

    Коментар


    • #3
      От: MZ TS Engine

      Правилно,нито един 250 двигател на МЗ няма да стане,защото е по обемен!Единствено с леко преправяне може да ти пасне двг от ЕТЗ 150,но тогава ще трябва да смениш задната капла със 16 цола от Трофи примерно!Иначе двигател от Ковровец ще се събере точно,даже може и дупките да съвпаднат,но проблема е с кривките в този случай!Кажи все пак какво толкова е станало с оригиналния двигател,че не ти се занимава да го стягаш?

      Коментар


      • #4
        От: MZ TS Engine

        Вътрешната касета на съединителя и оста на която се захваща ,нямат шлитци . Незнам как но са се изрубили .
        Мотора е нередовен, купих го за 100 лв и според мен няма смисъл да дам около 80-90 лв за рамонт.
        Иначе доста го и покарах 2-3 години .
        А ако го по орежа тук там дали няма да наместя някои 250 цц двигател ?

        Коментар


        • #5
          От: MZ TS Engine

          Първоначално публикуван от Embta Преглед на мнение
          Вътрешната касета на съединителя и оста на която се захваща ,нямат шлитци . Незнам как но са се изрубили .
          Мотора е нередовен, купих го за 100 лв и според мен няма смисъл да дам около 80-90 лв за рамонт.
          Иначе доста го и покарах 2-3 години .
          А ако го по орежа тук там дали няма да наместя някои 250 цц двигател ?
          Аха ясно,тогава ако имаш такъв двг,ще трябва да срежеш парче от рамата пред двг и след това да го закърпиш по твое осмотрение,важното е да е здраво!
          Успех ако се заемеш с този вариант!

          Коментар


          • #6
            От: MZ TS Engine

            Първоначално публикуван от st_mnov Преглед на мнение
            Правилно,нито един 250 двигател на МЗ няма да стане,защото е по обемен!Единствено с леко преправяне може да ти пасне двг от ЕТЗ 150,но тогава ще трябва да смениш задната капла със 16 цола от Трофи примерно!Иначе двигател от Ковровец ще се събере точно,даже може и дупките да съвпаднат,но проблема е с кривките в този случай!Кажи все пак какво толкова е станало с оригиналния двигател,че не ти се занимава да го стягаш?
            Че тя на 150 ТС задната капла не е ли 16 цола оригинално?
            MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

            Коментар


            • #7
              От: MZ TS Engine

              Първоначално публикуван от Embta Преглед на мнение
              Вътрешната касета на съединителя и оста на която се захваща ,нямат шлитци . Незнам как но са се изрубили .
              Мотора е нередовен, купих го за 100 лв и според мен няма смисъл да дам около 80-90 лв за рамонт.
              Иначе доста го и покарах 2-3 години .
              А ако го по орежа тук там дали няма да наместя някои 250 цц двигател ?
              Това с касетата явно ще се окаже слабо място при повечко зор преди няколко месеца сменях 50 лева беше чисто нова .
              ВНЕДОРОЖНИК УАЗ - БОГ РАЗБИТЫХ ДОРОГ

              Коментар


              • #8
                От: MZ TS Engine

                Като поорежеш и преработиш един куп неща ще стане и 600куб.Направи си твоя колегата от предния пост споменава 50 лв. което мисля звучи добре.Ако имаш двигател 250 ,кривки и тем подобни е друг въпрос.

                Коментар


                • #9
                  От: MZ TS Engine

                  ЕТЗ 150 и 250 ауспуха излиза право напред,а ТС 150 там има рамка. Трябва много грозно да се среже и прекрои рамата,а не е лесно защото не е тръбна.
                  Калин Владов,09РСПБЗН

                  Коментар


                  • #10
                    От: MZ TS Engine

                    Първоначално публикуван от pahov Преглед на мнение
                    Че тя на 150 ТС задната капла не е ли 16 цола оригинално?
                    18 цола отпред и отзад е в оригинал,етз-то е с 16 цола,също така и ТС 250!

                    Коментар


                    • #11
                      От: MZ TS Engine

                      Не се занимавайте с глупости да му обяснявате,казах нищо не става,ако изобщо успее дори с рязане да вкара двигател от 250 то той ще опре в предната капла,да не говорим за здравината на ламаринената рама на тс 150,при първото подаване на гас ще стане на цифрата 8.

                      Коментар


                      • #12
                        От: MZ TS Engine

                        Първоначално публикуван от koko_s Преглед на мнение
                        Това с касетата явно ще се окаже слабо място при повечко зор преди няколко месеца сменях 50 лева беше чисто нова .
                        Слабо място е,но когато се преправя силовата верига на стъпка 520,все пак не е изчислен за офроуд.

                        Коментар


                        • #13
                          От: MZ TS Engine

                          Какво трябва да се направи за да не е слабото място там ?

                          Коментар


                          • #14
                            От: MZ TS Engine

                            Първоначално публикуван от Embta Преглед на мнение
                            Какво трябва да се направи за да не е слабото място там ?
                            Нищо,по нормално каране или смяна на марката.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X