Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помощ за проблем с генератор на ток

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Помощ за проблем с генератор на ток

    То принципа на работа е ясен, ама бай жълтур е турил клавиш явно от другия рафт на сергията, дето седят бракуваните..
    Означенията I/O са на самия клавиш, и не са верни.
    А пък, след като открих къде е дерта, и моторетката запали, вече не ми се играеше да отварям клавиша, и да го обръщам.
    Ама аз като си знам вече, то стига..

    Коментар


    • #17
      От: Помощ за проблем с генератор на ток

      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
      То принципа на работа е ясен, ама бай жълтур е турил клавиш явно от другия рафт на сергията, дето седят бракуваните..
      Означенията I/O са на самия клавиш, и не са верни.
      На 9/10 от жълтурските генератори е така. Просто свикваш.

      Коментар


      • #18
        От: Помощ за проблем с генератор на ток

        Здравейте отново.Понеже открих проблема,искам да го споделя във форума.Оказа се,че единия от семерингите на коляновия вал беше позакоравял и дори изпадна сам.Явно от там е засмуквал въздуха а не през карбуратора.След подмяната и на двата вече започна да пали от "четвърт". Имам обаче друг проблем.Поддържа само средни и високи обороти,като на минимални започва да тресе и в повечето случаи гасне.Смятам,че регулирането на сместа е добро(форсира се без заглъхване)защото винта накъдето и да го завъртя става по-лошо.Тъй като много пъти разглобявах карбуратора има вероятност да съм променил нивото на горивото чрез отваряне или затваряне на иглата.
        Въпросът ми е:има ли някакво правило докъде трябва да е горивото,защото от вътрешната страна на "чашката" няма никакви белези?

        Коментар


        • #19
          От: Помощ за проблем с генератор на ток

          На повечето карбуратори горивото трябва да е малко под главния жигльор. В случая главният е и единствен. Колко малко - с проби.

          Освен това е възможно да не си ликвидирал напълно засмукването на въздух. Освен това не очаквай такъв двигател да го настроиш на 650 об/мин устойчиво като 3л 4-тактов - няма да стане.

          Коментар


          • #20
            От: Помощ за проблем с генератор на ток

            Ясене , няма как горивото да е под главния жигльор , и на теория и на практика. Главният жигльор е почти на дъното на поплавковата камера.
            Възможно е да има белег от външната страна на чашката , или да се измерва в милиметри от горния ръб. Остави го да поработи малко над средни обороти и след това погледни състоянието на свещта.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • #21
              От: Помощ за проблем с генератор на ток

              Разбира се. Не жигльорът а отворът в главната (или единствената) дозираща система през който това което тече през жигльора се влива във въздушния поток.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X