Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

    Здравейте. Преди 3-4 дена си купих мотор Husqwarna WR125 2007 година. Мотора си вървеже нямаше проблеми, но след като го докарахме на самоход 60-70км. спря да пали. Закарах го на майстор и новините бяха лошо, надран цилиндър и счупено бутало. Та проблема е, че цилиндъра е никасил ( така каза майстора) и до колкото разбрах не се шлайфа. Въпроса е какво да правя сега ? Бутала намерих, има ги в интернет сайтовете и мога да си поръчам, но цилиндър никаде не намирам, пък и предполагам ще струва много.. Посъветвайте ме какво да правя, да сложа ли само ново бутало и сегменти и да карам докато може или да го продавам на части, или ако имате някаква идея от каде мога да си купя цилиндър предлагайте. Искам да попитам също дали би станал цилиндър и бутало от друг мотор също 125цц 2т , но Yamaha, Honda, Kawasaki и т.н... Ако имате други предложения, моля предлагайте. Благодаря предварително

    Извинявам се ако не съм уцелил раздела за обявата

  • #2
    От: Husqvarna wr125 надран цилиндър(никасил) и счупено бутало.Помощ.

    Колега , варианти има колкото искаш !!!

    1. Намираш нов/втора ръка цилиндър от ebay.uk или USA !

    2. Караш твоя да го шлайфат и след това правиш риза !

    3. Зимаш твоя цилиндър и го караш да му направят нов никасил / има хора и от форума , които се занимават с това / и могат да ти помогнат !

    Цени...

    1. Много относително , може от 100 до 1000 лв , че повече , зависи.... + бутало, сегменти....

    2. Риза към 150-60 лв + шлайф 20тина лв. ..... + бутало, сегменти ....

    3. До колкото са ми казвали на мен , понеже и аз разпитвах за подобна манипулация , от 250 до 350 евро за възстановяване на никасила + бутало и сегменти...


    За другите ти въпроси , едва ли ще стане цилиндър от друг мотор , не и без сериозни преправяния...
    А с надран цилиндър , едва ли ще запали мотора , а дори и да запали няма да кара дълго и пак ще стане така !!

    П.п Освен буталото , сегментите и цилиндъра , трябва да си провериш и биелата !!!

    Поздрав !
    Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

    Коментар


    • #3
      От: Husqvarna wr125 надран цилиндър(никасил) и счупено бутало.Помощ.

      Качи снимки да видим пораженията, иначе колегата горе ти е обяснил всички варианти.
      Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

      Коментар


      • #4
        От: Husqvarna wr125 надран цилиндър(никасил) и счупено бутало.Помощ.

        Днес ще ходя до майстора да вида за какво става въпрос и ще кача снимки. Така, да ви попитам толкова ли е лошо ако му сложа чугунена риза ? Понеже видях в други теми, че пише , че с тази риза пада мощността на мотора и по - бързо износва буталото и сегментите ? Мисля, че най-подходящия и най-евтиният вариянт е този. Попринцип то е ясно, че най-добрия вариант е нов цилиндър ама няма от каде да го взема(поне не намерих нови в Ebay) а и предполагам ще е страшно скъпо.. Някой ако има телефон или кординати някаде в София където се занимават с превене на чугунени ризи,или ако познавате някого който праща цилиндри в чужбина за възтановяване на никасил, нека остави телефон за връзка. Благодаря предварително

        Коментар


        • #5
          От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

          BobiMX от форума изпраща цилиндрите в Холандия за нов никасил, за цена можеш да се разбереш с него http://bobimx.com.С ризата мощността наистина пада, по-голмия проблем е че бързо се износва цилиндъра, и при всяка смяна на бутало ще трябва да правиш шлайф, обаче не е сигурно дали ще има достатъчно голямо бутало, което да сложиш след шлайфа, защото буталата за твоя никасилов цилиндър са през стотна, а чугуна със сигурност ще се износва повече.
          Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

          Коментар


          • #6
            От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

            Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
            BobiMX от форума изпраща цилиндрите в Холандия за нов никасил, за цена можеш да се разбереш с него http://bobimx.com.С ризата мощността наистина пада, по-голмия проблем е че бързо се износва цилиндъра, и при всяка смяна на бутало ще трябва да правиш шлайф, обаче не е сигурно дали ще има достатъчно голямо бутало, което да сложиш след шлайфа, защото буталата за твоя никасилов цилиндър са през стотна, а чугуна със сигурност ще се износва повече.
            Изключително много зависи как ще бъде направена ризата!! Ако те претупат , само и само за да ти вземат парите - ДА , пада мощността , но не е кой знае каква загуба с оглед на това ,че не сме профи състезатели !
            Ако обаче ризата бъде направена както трябва , с нужните отвори , скосения и прочие и прочие , разлика от никасила по мой наблюдения за любителско каране - няма !

            Минус на ризата е ,че сегментите се износват по-бързо - ДА , но пак зависи какви сегменти ще се сложат + това ,че мотора загрява по-бързо !
            Не е задължително на всяка смяна на буталото да се прави шлайф , ако цилиндъра не е надран ! За тая цел си има инструменти , цилиндъра се замерва и товага се преценява дали е за бутало + сегменти или за шлайф + бутало и сегменти !

            Не ангажирам никой , това си е мое мнение , на база на моторите , които имам !! От единия /125сс/ съм много доволен от ризата ! От 250сс-то , обаче има много какво да се желае , но мотора пак си върви прилично !

            Най-добрия вариант си остава направата на нов никасил , но вече според джоба !
            Знаеш името, а не историята ми ! Знаеш какво съм направил, но не и как съм го постигнал !!!

            Коментар


            • #7
              От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

              Днес ходих до майстора и видях цилиндура и има само една по сериозна вдлъбнатина(не драскотина а вдлубнато малко). Та майстора каза същото както ти казваш, че не е много добър вариант това с чугунената риза. Та за момента решихме да купим бутало и вече е поръчано ( най-големия размер) на Prox (незнам дали са добра марка).Майстора иначе ми каза,че и той има човек който се занимава с изпращането в Холандия за възтановяване на никасил, но струва 500лв...За момента май, ако е възможно де ще пробваме само с хонинг на цилиндъра и ново бутало и сегменти.Да се надяваме да стане,че не ми се дават 500лв за никасил... Другият вариянт е да намеря от някаде цилиндър втора ръка, но няма от каде.. В общи линии голяма прецаквация ми излезна тоя мотор . Ще видим какво ще стане накрая. Благодаря на всички за предложенията и за вариянтите

              Коментар


              • #8
                От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

                Със сигурност ще прави шлайф, на всяко бутало, почти винаги цилиндъра става или като бъчва или като конус, въпроса е дали ще намира нужния размер бутало.Иначе за мощността, не е голяма разликата, но когато е направена както трябва ризата,а проблема е че повечето, както си казал са претупани.
                Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                Коментар


                • #9
                  От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

                  Добре да попитам тези ризи който ги продават готови само където се набиват гледах на Висеко?
                  eat my dust

                  Коментар


                  • #10
                    От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

                    В пъти по-добри са от чугунените ризи, които правят тук, ще те излъжа какъв беше материала от който ги правят, но със сигурност не е чугун, разрови се.
                    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                    Коментар


                    • #11
                      От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

                      Първоначално публикуван от Мир0 Преглед на мнение
                      В пъти по-добри са от чугунените ризи, които правят тук, ще те излъжа какъв беше материала от който ги правят, но със сигурност не е чугун, разрови се.

                      Хром-Молибден мисля...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Husqvarna wr 125 надран цилиндър (никасил) и счупено бутало.

                        Видях колега но се отказах ще си го пращам за никасил
                        eat my dust

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X