Здравейте колеги, имах някакво леко подчукване в двг, което се появяваше в средни обороти на 5та и 6та предавка при пълна газ. Вчера реших да проверя центровката на запалването на мотора, взех стробоскоп от един пр, направих белег за ГМТ и запалихме мотора. Оказа се, че момента на палене е на 25 градуса преди гмт, а в мануала пише, че трябва да бъде на 8 градуса. Свалих магнета преместих запалването и от 3тия опит успях да го докарам на 9 градуса преди ГМТ. Чукането изчезна, двг заработи мн по-добре отпреди, обаче започна да мокри и зацапва свещта, а преди това беше винаги суха и керемидена. Предполагам, че е заради преместването на запалването, защото по карба нишо не е пипано. Ясно, е че трябва да му се намали бензина, но иглата ми е на най-долното положение и няма накъде да го стисна оттам. Та въпроса ми е , дали мога да сваля малко нивото на бензина в чашката на карба и по този начин да му се намали горивото или трябва да набивам пари за жигльори и игла, защото иглата със сигурност е поизносена?
Благодаря предварително.
					Благодаря предварително.



 
							
						 ) и сместа стана добре, но след местенето на запалването, отново богата смес
 ) и сместа стана добре, но след местенето на запалването, отново богата смес  . За игла гледах в И-БЕЙ и май излиза мн скъпо, а и са околото 15 вида игли
 . За игла гледах в И-БЕЙ и май излиза мн скъпо, а и са околото 15 вида игли  . Май ще пробвам с по-топла свещ на първо време и ще пиша какво е станало. Мерси за бързите отговори.
. Май ще пробвам с по-топла свещ на първо време и ще пиша какво е станало. Мерси за бързите отговори.
							
						
Коментар