Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Husqvarna 250 Центровка на запалването

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Husqvarna 250 Центровка на запалването

    Здравейте колеги, имах някакво леко подчукване в двг, което се появяваше в средни обороти на 5та и 6та предавка при пълна газ. Вчера реших да проверя центровката на запалването на мотора, взех стробоскоп от един пр, направих белег за ГМТ и запалихме мотора. Оказа се, че момента на палене е на 25 градуса преди гмт, а в мануала пише, че трябва да бъде на 8 градуса. Свалих магнета преместих запалването и от 3тия опит успях да го докарам на 9 градуса преди ГМТ. Чукането изчезна, двг заработи мн по-добре отпреди, обаче започна да мокри и зацапва свещта, а преди това беше винаги суха и керемидена. Предполагам, че е заради преместването на запалването, защото по карба нишо не е пипано. Ясно, е че трябва да му се намали бензина, но иглата ми е на най-долното положение и няма накъде да го стисна оттам. Та въпроса ми е , дали мога да сваля малко нивото на бензина в чашката на карба и по този начин да му се намали горивото или трябва да набивам пари за жигльори и игла, защото иглата със сигурност е поизносена?
    Благодаря предварително.

  • #2
    От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

    Най-добре ще се получи с жигльор и игла щом е поизносена и тя, а ако не поне по-малък жигльор, не мисля че с промяна на нивото в поплавъковата камера ще промениш нещо.
    Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

    Коментар


    • #3
      От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

      От поплавъка се променя нивото, но не бих го правил от там. Не те разбрах добре дали си на положението на иглата, в което ще гори най-малко. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Untitled.png
Прегледи:1
Размер:5.0 КБ
ID:5578499Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2.png
Прегледи:1
Размер:4.8 КБ
ID:5578500На първата схема иглата е така, че да харчи най-много, а на втората обратното. Направих ги набързо за да сме сигурни, че не си збъркал положенията, защото се случва понякога !

      Коментар


      • #4
        От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

        Здр. Положението на иглата ми е като на вариант 2, да гори най-малко, обаче е малко поизтъняла и няма как да намаля бензина повече оттам. Явно нещата отиват на към нова игла.

        Коментар


        • #5
          От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

          Аз имах същия проблем и смених свеща и се оправи, обаче наистина ако трябва и игла излиза повече пари

          Коментар


          • #6
            От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

            Имаш впредвид да пробвам с по-топла свещ ли? А относно иглата и преди имах проблеми с нея (пак богата смес) и накрая я закачих на една малка бормашинка на стойка (като на струг) и с малка пила уголемих най-горния канал за зегерката, вдигайки го максимално нагоре до края на иглата, като след това пуснах поялника и го запълних с тинол и пак го престъргах до нужната ширина. По този начин иглата слезе с 1-1,5 мм под най- ниското си заводско положение (дано да си ме разбрал, че нещо се увъртях ) и сместа стана добре, но след местенето на запалването, отново богата смес . За игла гледах в И-БЕЙ и май излиза мн скъпо, а и са околото 15 вида игли . Май ще пробвам с по-топла свещ на първо време и ще пиша какво е станало. Мерси за бързите отговори.

            Коментар


            • #7
              От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

              Не просто при мен свеща не беше добре и след като я смених със същата се оправи. От тук нататък не мога да ти помогна

              Коментар


              • #8
                От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                Няма да ти помогне свещта колега, щом си правил такива интервенции по иглата значи е доста износена и ти трябва нова+ жигльор, другия вариант е, някой да е променил оригиналния жигльор с по-голям и от там да ти идват проблемите.
                Derbi Senda 50/70 1997 --> Suzuki RMX 250 1994 --> Suzuki RM 125 1991 --> KTM EXC 125 1998

                Коментар


                • #9
                  От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                  Днеска си правих опити и стигнах до заключението, че сместа е прекалено богата при свички положения на газта. Ако започна с по малки жигльори и оставя износената игла, дали тя ще дозира адекватно горивото при всички режими на работа? А от друга страна ми се върти една извратена мисъл , ако накисна износената игла във флюс и я калайдисам и после я полирам хубаво дали ще мога да отложа смяната още малко или слоя тинол ще се олюпи бързо?

                  Коментар


                  • #10
                    От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                    Рискуваш да попадне буклук в двигатела

                    Коментар


                    • #11
                      От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                      Дали малка люспа тинол би могла да нанесе щети, като се има впредвид, че той се топи при под 300 градуса , а бензина гори с 600+ ? Може и да греша, акое така поправете ме.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                        Здравейте колеги, моля да ми дадете съвет, защото изобщо нз какво да правя. Преместих запалването на 9 градуса, според мануала, който обаче е за малко по-новия двг 99г, а моя е 95г. Снощи с невероятен късмет попаднах на мануал точно за моя двг и в него пише запалването да се сложи на белег, няма никаква информация в градуси. То и преди това ми беше на въпросния белег и се оказа, че ъгъла на изпреварване беше 25 градуса и се чуваше едно чукане в средни обороти, както писах по-горе, а сега като е на 9 градуса ми цапа свещите. Някой има ли представа колко горе-долу трябва да бъде ъгъла на запалването за такъв двг, защото 9 гр ми се струва малко. Също моля някой компетентен да ми разясни за различните видове бензин как трябва да се променя ъгъла на палене, доколкото аз знам за по-високо октанов бензин трябва да пали по-рано, но дали съм прав нз. Само да добавя, че карам мотора с 98 октана. И още един въпрос като меря ъгъла със стробоскопа в какви обороти трябва да държа двигателя, за да бъде достоверна центровката? предполагам че при по-високи обороти CDI-то дава допълнително предварение, затова го мерих на празен ход, но сигурно не съм го направил правилно. Ако може някой да ми обясни стъпка по стъпка как да направя центровката, защото вече се омотах много .
                        Благодаря предварително на всички отзовали се!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Husqvarna 250 Центровка на запалването

                          За бензина:
                          Карал съм и 2т и 4т мотор както със 95октана от селските бензиностанции,така и със 100октана на ОМВ и 95Нитро+ на Шел и паленето винаги е едно и също.Тоест не мисля,че има връзка бензин-центровка.Щом пали с 95 ще пали и със 100 и обратното.

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X